19 Eylül 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

19 Eylül 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

KÜÇÜK İLÂNLAR KRALA ŞİŞİ AE TA e AA AAA NE EA 1 — İş arıyanlar Biraz Türkçesi — İngilizce, Fran. zon ve daktileğrafiye bihakkın vakıf Ayi tahsil görmüş ve çök iyi ingilizcesi can bir madmazel her hangi bir yonessosnda iş aramaktadır yeyabut bir Bile nezinda ingilizce mürebbiyelik. yapabilir. Lozum görenler (Akçam)da İN P rumuzuna tahriran müracsat, — O. Mühim ücarethane ve yazı hanelerde çalışmış — Eski bir Galatasaraylı, ieernbokür kâtip ve mu- basip İş ariyor. Türkçe, saca, daktilo, muhasebe Yo muhabere, biir, & rümüzile Galata posta kutusu No. 1245 neresine yazılması, —& Muhasip — Dariilo, fransizca, a anca bilen çok tecrübeli bir muhasip, İş arıyor. Günde birkaç saat içim defter. İerinizi ve muhaberatınızı tamla eder, Aışamda «Kâtip» rümuzile müraenatı -3 2 — İşçi arıyanlar am amme Sinemaya artist — Vo. figüran olurak itisep eimek isteyenlerin mhes- Bssemize müracaatları, Dördüncü Vahıf Han 1 nel kat No 28 -: Bir hanım Kâtip aranıyoı "Türk ve arap barflerile okur yazar bir karım kâtip aranıyor. İsteyonler Yeni- postahan enddesinde Keantopulo Kanım “a 14 nucaralı yazansya müracaat sisin. —ı Eve ve hastabakıcı aranıyor — İsteklilarin vasaiki ile birlikte Mişanfa Şunda güzel talço sokağında Doktor Kenan Teyfik beyin kadın hastanesine öğleden sonra müracaatları, — Miz — okur yazar lir çocuğa #hliyaç yardır. Teliçlerin Ankara cu desinde (G0) mümaralı binanın sit katın: da bir numaraya müracaatlar, 3 — Satılık eşya m a a (Hartman) markalı — Mökem mol bir alman piyanosu kâmilen demir ve çapraz olarak azimet dolayın sat liktir. Beyoğlu Tarlabaşı Yakhane sokak No 87 —4 iyi piyano — Alman marka ucüz satiliktir. Bayoğlu Sakızağaç No, 14 1 inci kat, Saat 2-6 müracaat, — 9. Pırlanta — Elmas, Zümrüt verir Kıymottar taşlar bir ecnebi tarafından. ykaniz fiyada alınır. #cn Valf Han 1 ci kat 25. -3 Piyano atacağım — Mükemmel piymasu olanlar. warkasile izahat Ve adreslerini acele bildirsinler. Cuğaloğ. lunda Nüruosmaniye caddesi No. 40 Ayçe H. Telefon 21614 —ı Senlik taksi — 63 model Kreydler ucuz, fiyatin ace satılıktır. Taşhan. No. 1, > Satılık otomobil — For, spor tamamen kusursuz bir haldedir. Gedde boslamuda plaj sahibi. Teşit beye yoya Galat Arslan lan asansörcüsü Mun mer ef. müracaat, El 4 — Kiralık-Satılık Satılık köşk ve bahçe — iron. köyünde koz yatağında çarılk, ağaçlık ve mayyalık kırk dönüm diyarla çeye rlmiş balıçe vo arasl ve nadide mermer asarı muhtevi garkkâri Gaire, köşk; matizaddlt müştemilâtı, havuzları, değir. znenleri havi morhum sor veznedar Halik beyin koşkanan tamamı veya ifraz su- etil bir kasını Gatılıktır. Görmek iöte- yenler içindekilere, pazarlık için de müskirat iulisacı Kabataş deposu me- mnüru. Niyazi beye miracsnt etmelidir. der. zi Kiralık alti odalı ucuz apar- uman — Şişli tramvay caddesi 802 No. MENTİŞE apartmanında: Gaz, 6u, elektrik, otomatik banyo, bol güneş, kası açık, foykalide hava ve güzel ipozareli olan altı odalı bir daire, gayet UCUZ vo acele kiralıktır. 10 Satılık Köşk — Kızltoprak Tuğ cami sokak No, 18 köşk elektrik, on ve 1000 metre bahçesile satılıktır. Mo, 81 müracaat, —a fransızca, ak | Fırsat — Çemberltaşta Osmanlya matbaasının yenndaki sokukla köp başındu kalabalık bir ailenin ikarmetine ve kabili ifraz lap id sile isktnma el verişi bir hane müsalt bir fatle eat Ultır. Flktrik, terkos, havagazı tertibatı ve gayet gengin manzarası yardır. ez mek İsteyenlerin içindekilere müracaat 9 si gaükemmel olan bir Alman hanımı almanca dersler vermektetir. Cumadan. manla hergün saat &ten Tyo kadar Mein Nazlh 2. Taksim Mis ei k dükkân — Acele devren “Tülün, müskirat, wxtar dükkân olan gaye: kullanış mevkli iyi bir dakkün. #abibinin askere gitmesi hasebile devren. satılıktır, Görmek ve görüşmek için Pangaltı Osman bey haliskâr gazi cad- desi 104 No hı tüiünen ve aktar Hhse yin efendiya müracaat, -ı Kiralık apartman — Sılarabmet cvanında Üçler mahallesinin. Suterazisi sokağında köçebagında 17 No, apartıma- nın beş odalı üçüncü katı kiralıktır. İkinci kata maracast olunması, — & Satılık ve kiralık hane — E. giksaşta Orta bahçe Misirl: sokağı bos tana bitişik 8 oda, bahçe, kuyu, elek tri, Nç karaf açık 8 numaralı bane, | Anahtar mahallede bakkal Mahnot ofen | dkdedlr 1 Modada acele satılık arsa— Moda culüesinle Muhtar paşa Konağının. karşısındaki büyük arsanın yüzü Bos- tan sokağına olan bir kisımı müsalt atl #cele satılıktır. Ayrıca Moda caddesine geçit vorllir, Ankara caddesinde Kanast Cağaloğlunda Amisli heyat mektebi kar. esinda 16 numaralı müceddet 1 6 oda, üç hela, bir aşhane, bir Sazmıç, bir taraça, terkos, elektrik mey. cut hane nesle hem sabık ve hem de kiralıktır. Pazarlık ve gezmek için Nuru- osmaniyede Şark perükâr Kemeliyeli Osman Nuri olsndiye moracast, Kiralık daireler — Nistoton kira Büyes ucuz daireler: Beşer, üçer oda, banyo, mutfak, Beyoğlu Melek sineması karşısında Kuloğlu eokszında 7 numaralı Tosçizale apartırmazı, —4 r için irsat — elesinden yirmi dakika me- safele 54000 metre murabbai arazide mebzul moyva ağaçları, akar suyu, har vuz, ahırı, beş odalı binası olan mahal ucuz bir fiatla satılıktır. Cağaloğlunda diş tabibi Mehmet Rifat beyo müracaat, — Kiralık daireli İstanbulda Tiyer Loti caddesinde Belediye dalrasl karşısında Yeni apartıman » Her törin asri tesisat « içimdeki kapıcıya müra cant, pi Acele satılık dükkân — Sirkeci Barudiye caddesi 48 No. tosün ve müskirat ve eniro dükkân, “Taşraya azimet dolayısile devran satılıktır. Mez. kür dükkâna mnracnat, Di Kiralık apartıman — Zeyoğlunun merkezinde, 0 oda sıcak su, kaloriler, kapıcı ve su parası dahil, Konforlu dar ireler 60 liradan maliye kiralıktır Adres : Büyük Parmakkapı 21 numara, 5, Komaletln apartmanı kapıcıya mü Acele satılık nane — Sıkan “Akmetta 6 oda altında dükkân elektrik. tarkos bahçe talip olanlar Sirkeclde Komal bey sinomesi Karşısında No, 87 Salih of. ye mraenak, —6 Kelepir satılık hane — çişi Kaypak sokak No. 1 elti oda makam mel bahçe, konförü elverişli hane sat hktır. — Bulgarçarşısında — Çabukçuyan | sal han 4 ünen kat, Satılık mükemmel hane — Boyoğ'unda Ingiliz gelavethanesi arka sında Aslan sokak 18 numaralı bune salık. 12 oda, elo parke, yağlı boya divarlar, arkasi bahçe. Yalnız 12 ye Kurlar müracaat, —4 Kiralık daireler - beyde Nigâr ekağında Bİ numaralı apartmanın eekizer odali ber türlü kontörü emi gayab geniş ve kullanışlı daireleri mnsal, Fiyatla iralıkr. İste rn kapucuya maracaatları, — 1 Salılık dükkân — Girkedi Ankara culdesinde 175 numaralı tnt pul, kırtasiye vo sucu dhkkün ehven fiyatle deyren satılıktır. Kendisine mü- yacaat zan Şişle Osman Satılık yeni beton hane Sultanahmetfe Cankurtaran mahallesin- de Akbıyık caddesi Bayram firm 80 katında nç katlı beher katta iki oda bir helâ bir mutbah ya yalnız bir banyo, Adalara nezareti fvkalâde, görmek için tevkifhanel umum karşısında bakkal Emin Kâzım beye, pazarlık için Zindan- kapıda Ahucılar caddesinde 32 No dükkânda süpürkodi Arif ofondüyo mü racaat, tamanı ilişiğinde müracaai Cağaloğlu Babil ezdilesi Makmudiye) No 18 — 2800 liraya satilik hane — Küçük Must ref paşa sokaka No, 18, baş oda, kuyu, batço, Toyobaşı “Toz kaparan caddesi 53 No,ya bra: cnak, > Cakaloğlunda eski kadastro binası satı Tiklır, Sirkesi Demirkapıda Mahmnt Cemil Çorap fabrikasına müracaat. Tel, 29418, 1 5 — Müteferrik Almanyada — Yuksek tahsil gör. müş kimsesiz bir gönç elddi bir aile nezdinde çocuklara Almanes öğretmek ve ovlerle hususi dereler yermek arzu Şundadır. Şeralt fovküihde ehverdir. Akşamda E.M, P rumuzuna mektopla müracaat, 21 Fransızcayı Iyi bilen ve öğret- mekte tecrübe sahibi bulunan bir madam — Alle nezdinde gündüz. eri morebbiyelik işl ariyor. Sabahtan öğleye veya Oğladan akşama kadar mü rebbiyelik yapabilir. Akçam gazetesine B.G, No, 119 ramuzuna mektupla mü Taraak, —ı Yüksek tahsili görmüş bi riyaziye muallimi — Husust 150 erden birlude. riyaziye dersi vermek istiyor. Akçamda (EL R. M) rümuzuna, tabriren müracaat, ei Istanbul Konservatuarı — 5; hık Kompozisyon Profosürü M. Edgar Manas mutedil Derelle Piano, Şan, Armoni, Kontıpuan, Füg ve Kompozler yon dersleri verir. Adres: Şişli, Osman Ber, Afllap sokağı, 28 No. Furtun Tavuk ve piliç — 1 ya; bu senenin cins Mart piçleri alıyorum, Akşam'a “Piliç, adresile tab» riron mmüraosaak, Mektuplarınızı aldırınız. Cazstemiz blnrehmnesini adres larak göstermiş olan kac'lerimizden. CBKA - MS - BM - EM Arsa 200 - Piliç -NP Bamlarına gelen mektupları idacoha. Bemizdon oldırmaları mereudür. Tekin ve Nuri beylere: Gönderdiğiniz ilân için ida- reye müracaatınız rica olunur. ecianeslne müracaat, 1 gocukl teple ibate ve iaşe edilecek, Mürebbiye Aranıyor | Türk Maarif Cemiyetinin Eskişehirdeki İlk yatı mektebi nezaret edecek dikiş bilir bir mürebbiye lâzımdır. Mek- Ayda 40 lira ücret verilecektir. Almanca bilenler tercih edilir. İsteklilerin hüsnühal ve Mektep vesikalarile Fotograflı tercümel hallerini rapten bir istida ile An- kara'da Türk Manrif Cemiyeti Umumi merkezine müracaatları, (5724) Arsa Flatine kâgir konak — | Ankara Yüksek Ziraat enstitüsürektörlüğünden: 1: Bu sene Yüksek Ziraat Enstitüsünün Baytar, Zirast ve Or- man Fakültelerine meceani leyli ve ücretli leyli ve nihari erkek ve kız talebe alınacaktır. Kayıt ve kabul şartları aşağıda yazılıdır: a ; Türk tab'asından olmak ( Ecnebiler hususi talimatnamesine göre kabul edilir). b : Lise bakaloryasını vermiş bulunmak, & : Leyli olacak talebenin yaşı 17 den aşağı 25 den yukarı olmamak. d : Mesleklerinin icap ettirdiği beden kabiliyeti ve sağlamlıkları bakkında iam teşekkülü hastanelerden sıhhat raporu getirmek: ve aşı #ahadetnamesi vermek, © : Belediye veya polis merkezlerinden hüsnübal getirmek. maazbatası teyenler yukarıdaki vesikalarla birlikte 6 kıt'a fotoğrafı bir istida ile doğruca Ankarada Yüksek Ziraat enstitüsü rektörlüğüne göndermelidirler. 3 : Müracaat zameni Temmuzun onuncu gününden Eylülün Sonuncu gününe kadardır. 4 : Evrakı tam olmıyanlar Enstitüye kabul edilmezler. Müessese kayıt ve kabul edilen talebeyi iki ay zarfında tekrar inwayene ettirir, kabiliyeti bedeniyeyi haiz olmayanların kaydı silinir. $ : Leyli meccani talebeden staj veya tahsil devresi için de stajını veya fakültesini bırakanlardan veya cezaen çıkarılanlardan bükü- metçe yapılan masrafı ödeyeceklerini daire enstitünün vereceği nümuneye göre noterlikten musaddak kefaletname vereceklerdir. 6 : Vaktinde tam evrakla müracaat etmişler arasından kabul edilecek talebe diploma derecesine ve müracaat tarihlerine göre tefrik edilecektir. 7 : Ziraat, Baytar, Orman fakültelerine alınacak talebeler, Tabit ler fakültesinin 1, 2, 3 üncü sömestrelerinde mevcut dersleri de takibe meburdurlar. B : Ziraat fakültesine alınacak talebe Ankarada Gazi Orman ifliğinde on ay staj göreceklerdi Talebeye bu staj müddetince yemek ve elbise masrafları karşılığı olarak 30 lira aylık verilir. Harcerah verilmez. vi Ücretli leyli talebenin Mereti üç taksitte ödenmek üzere 275 adır. 10 : Ücreti nibari talebe leyli talebe tercih olunur. Kabul şartlarını haiz olan in miktar tahdit edilmemiştir. (3704) Van gölü Sefain işletmesi Müdürlüğünden: Van gölü Sefain İşletme müdüriyeti için 120 Beygirlik Mazot yakar bir fazla pervane ve blitün zarüri yedek malzemesile şeraitine uyğun bir deniz motörünün mübayaası 15 Eylül 934 tarihinden itibaren münanakasaya vazedilmiş olup 8 Teşrinievvel 934 tarihinde İhalesi yapılacaktır. Münakaseya iştirâke talip olanların usulü daire- sinde mübayaa komisyonuna ve malümat için Vilâyet daire müdü- riyetine müracaatları ilân olunur. (5726) İstanbul İthalât Gümrüğü Müdürlüğünden: 89 lira 50 kuruş bedeli keşifli 1 numaralı anbarın kafes dabi lindeki elektrik tesisatmdan tefriki için yarım tuğladan ibaret bölme dıvar ve kapı inşasiyle keza 198 lira 39 kuruşluk bedeli keşifli sarayburnu 8 numaralı anbar dahilinde dağılmış parça eş- yaların konması için mecv eski kafes mahallinin yıkılarak yeniden kafes mahallinin inşası olbaptaki keşif defterleri mucibince mü- nakaza ve ihalât kanununun İB inci maddesinin 2 fırkasına tevfi kon müstacelen pazarlıkla yaptırılacağından talip olanların Eylülün 26 ıncı çarşamba günü saat 14 de İstanbul İtbalât gümrüğünde müteşekkil komisyonu mahsusuna müracaatları, (5394) Nafıa Vekâletinden: Burdur ve İsparta şube hatları etüt ve aplikasyon ameliyatı kapalı zarf usulile münakasaya çıkarılmıştır. Münakasa 1 Teşrinievvel 1934 tarihine müsadif Pazrtesi günü saat 15 te Vekâlet Müsteşarlık Makamınde icra edilecektir. Taliplerin Ticaret odası ve ehliyeti fenniye vesikaları ve “651 Hiralık muvakkat teminatlarının Merkez ve muhasebeciliğine yatır. dığına dair olan makbuz veya Banka teminat mektubu ile birlikte aynı gün ve saatte komisyonda bulunmaları lâzımdı Bu husustaki şartname ve teferrü , lira mukabilinde Malzeme Müdürlüğünden tedarik edilebilir. “5586, Ankara Jandarma Umum Kumandanlığından: Yenişehirdeki Jandarma umum kumandanlık dairesi mefruşatının açılan kapalı eksiltme ve pazarlıklarda müsbet netice elde edileme- iğinden mefruşat mıktarında yapılan bazı tadilât üzerine bu ih yaç için yeniden münakasa yapılacaktır. Eksiltme zamanı eyli otuzuncu pazar günü saat on beştir, Evvelce resim ve plân alanların değişikli; ınlamak ve yeni taliplerin de plân ve resimleri almak üzere Jandarme umum kumandanlığı levazım müdürlüğüne müra- enatları, “5683, Haydarpaşa Lisesinden: Binamız dahilinde muallim mektebine bağlı olarak açılacak olan tatbikat ilk mektebi için talebe kayıt ve kabulüne başlanmıştır. Mektep neharidir. Her gün müracaat olunabilir. (5866)