13 Şubat 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

13 Şubat 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

Deniz yolları İŞLETMESİ Acenteleri : — Karaköy » Köprübaşı Tel. 42862 — Sirkeci Mühürdarzade Han Tek 22740 TRABZON Postaları Pazar, Salı 12 de Perşembe 16'da. İZMİR SÜR'AT postası Cumartesi 15 de. MERSİN postaları Salı, perşembe 10 da kalkarlar. Diğer postalar Bartın — Cumartesi, çarşam- ba 18'de. İzmit — Pazar, salı, perşembe 9,30 da. Mudanya — Pazar, Salı, Per- şembe, Cuma 8,30 da. Bandırma — P.ertesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, C.ertesi 20 de. Karabiga — Salı, cuma 19 da. Ayvalık — Salı ve cuma 19'da, İmroz Pazar saat9da. Trabzon ve Mersin postaları- na kalkış günleri yük alınmaz. (834) DOYÇE LEVANT LİNYE G.M.B.H. HAMBURG Doyçe Levant Linye Hamburg A. G. Hamburg, Ağa Levant Linye sA. G, Bremen. Hamburg, Brem, Anver, İstanbul va Bahrisiyah arasında ezimet ve avdet muntazam postaları Jstanbulda beklenen vapurlar Kythera vapuru 5 Marta doğru. Samos vapuru 14 Şubata doğru Asaya vapuru 25 şubata doğru Burgaz, Varna, Köstence. için limanımızdan hareket edecek vapurlar Samos vapurü 14 şubata doğru Yakında Hamburg, Brem, Anvers ve Roterdam Hmanları için hareket edecek vapurlar İle L. M. Russ vapuru 15-16 Şubata doğru. Delos vapuru 17-18 Şubata doğru Fazla tafailât için Galata'da Ova» kimyan hanmda DOYÇE LEVANTE LİNYE vapur acentalığına müracaat. Telefon: 44760 - 44769 Açık Arttırma İle Satış 1937 Şubatın 14 üncü Pazar günü saat 10 da Beyoğlunda Taksim Talima- nede Topçu caddesinde 12 No. hı Artış apartımanının 2 No. lı dairesinde maruf bir aileye aid eşyalar açık arttırma ile satılacağı ilân olunur. Nadide yatak oda- sı komple, mavun kaplama ve üzeri bronz işlemeli 3 kapılı aynalı dolap, 1 şifonier, | tuvalet ve 2 komodinden iba- Tet, İngiliz usulü kristal aynalı tek büfe, otomatik yemek masası, sarı kestie kar- yola, 3 parça kadife pomiye usulü kana” pe koltuk, divan, kadife ve tül perdeler, bronz okside lâmbalar, yağlı boya re- simler, kristal kadeh takımı, Kolombia marka portatif gramofon 50 plâklerile, Sulamandra soba, muşambalar, port- manto vemir eşyalar. A. Len? marka Alman piyanosu çaprast telli arkası de- mir. Pey sürenlerden 100 de 25 teminat alınır. Satış peşindir.. MOBİLYA MERAKLILARINA MÜJDEL.. (Terki Ticaret dolayısile fevkalâde satış) Beyoğlunda Faik Paşa caddesinde Acı çeşme yokuşunda 2 No. li mahalde (Ağa Hamam ve Yeni Çarşı caddelerinden gi- dilir) mevcut bulunan çok kıymetli, füks ve modern yatak ve yemek odaları - ko- modlar - yanhane takımları, oyun ma- saları vesaire pazarlık suretile 13 şubat Gumartesi gününden itibaren 5 mart ta- rihine kadar her gün elden satılacaktır. BU EŞYALAR MEYANINDA 60 kişi çalışabilecek vaziyette son mo- del marangoz makinaları, tezgâhlar, oto- matik şerit destereleri, Macar parke ağaç- ları, mevcudu pek çok olan muhtelif cins kaplamalar dahi satılıktır. Fazla malü- mat almak için Yeniçarşı 40 numaraya müracaat, Telefon: 41292 Mur 10 0 Sahibi Necmeddin Sadak Umumi neşriyat müdürü; Enis TU Akşam matbaası İ dir edilen Beşiktaşda Köyiçi mahallesinin İmamzade ve Köyiçi ve de- İ rafı Elenko arsası ve bazen hacı Hasanpaşa fırını mahalli ve bir tarafı | kömürlüktür. Zemin kat: Zemini karosimen taşlık. 1 No. lu daire: Bir Sahife 15 KOMOJEN Saçların (köklerini kuvvetlendirir. Dökülmesini keser. Kepekleri ta- mamen giderir ve büyüme kabili- yetini artırarak, saçlara yeniden hayat verir. Kokusu Lâtif, kullanışı kolay bir saç eksiridir. İNGİLİZ KANZUK ECZANESİ BEYOĞLU » İSTANBUL Istanbul Altıncı Icra Memurluğundan : Hanife Cavidenin Emniyet sandığına birinci derecede ipotek bulunan ve tamamına (43584) kırk üç bin beş yüz seksen dört lira kıymet tak- mirciler sokağında eski 2, 4, 30, 32, 8 ve defa 8 defa 8 mükerrer yeni 22, 24, 26,28,2ilâ 10, 12, 14, 16, 18, 55 numaralarla murakkam bir ta- yine onun menzili mahalli bir tarafı yeni küşat olunan tarik ve tarafı rabii Köyiçi ve İmamzade sokaklarile mahdut ve evsafları aşağıda ya- lı on bir dükkân! müştemil bir bap hanın tamamının satılmasına ka- rar verilmiştir. Mezkür gayrimenkulün evsafı ve müştemilâtı: İmamza- de sokağındaki dükkânlar No. taj. 22 altında bodrumu olan zemini çimento önü camekân ve demir kepenkli olup arkada aydınlık vardır. Elektrik ve terkos tesisatı vardir. No. taj. 24, 22 No, lu dükkânin ayni- dir. No. taj. 26 No. lu dükkân zemini çimento önü demir kepenklidir. 28 numarataj No lu dükkân: 26 No.lu dükkânın aynıdır. No, taj. 55: Köşebaşında dükkândir. Zemini çimento önü camekân ve istor kepenk- lidir. 2 No. Tu kısımda bu dükkândan kullanılmaktadır. Demirciler 40- kağındaki dükkânlar: Ve han kapıları. No, taj 4 apartıman halinde kul lanılan diğer hanın methalidir, No. taj 14 apartıman halinde kullanılan diğer hanın omedhalidir. 6,8, 10,14, 16, 18 No, taj. No.lubiribi- rinin ayni olan dükkânlardır. 6; ve 8 No. lu dükkânların zemini çimen- to altında bodrum vardır Önü demir kepenklidir. 10; 14, 16, 18 No. lu dükkânlar 6 No. Tu dükkânın ayni o'up bu dükkânlar eski demirciler yeni Şehit Asım sokağındadır. ! 4 No. lu apartıman: Zemini kırık mermer döşeli antre kapıcı odasi ve altında bodrum ve kömürlük, ve helâ vardır. 10 No. lu daire: Birin ci kat: Bir sofa 4 oda maltız ocaklı mutfak ve helâ, 11 No. lu daire: 10 No. hu dairenin aynidir. Bu kattan sonraki merdiven mozayiktir. 2 in- ci kat: 12 ve 13 No. lu daireler: 10 No. lu dairenin aynidir. Üçüncü kat: Bir sofa üzerine beş oda sofada fayyans lavabo ve mutfağın zemini çi- mento maltız ocaklı ve helâ vardır. Tavanı volto kemerlidir. Bu katta mozaik tekne ve sabit kazanlı çamaşırlık olup zemini çimento etrafı du- var korkuluklu tarastır. Bu kattaki dairenin üstü taras ise de saçla ör- tölüdür. Katlarda elektrik ve terkos tesisatı vardır. 14 numarataj No. lu kısım: Bodrum kat: Zemini toprak onbeş göz | | | i koridor üzerine iki oda bir helâdır. 2 No. lu daire: 1 numaranın ayni- dir. Birinci kat: 3 No. lu daire: Karosimen bir sahanlık bir koridor üze- rine 4 oda bir helâ ve zemini çimento maltız ocaklı mutbaktır. Dört nu- maralı daire: 3 numaranın aynidir. ikinci kat: 5 ve 6 numaralı daireler 3 numaranın aynidir. Üçüncü kat: 7 ve 8 numaralı daireler 3 numaralı dairenin aynidir. Dördüncü kat: 9 numaralı 3 numaralı dairenin aynıdır. Bu katın di- ğer kısmı çimento mozayık tekne ve sabit kazanlı çamaşırlıktır. Apar. aman kısmın üstü saç örtülüdür. Zemini çimento ve etrafı kısmen du- var ve kısmen demir parmaklıklık korkuluklu taraadır. Bütün daireler. de elektrik ve terkos tesisatı vardır. Bina kârgirdir. Haricen tuğla ve arsaları derzlidir. Demirciler sokağında bipinci kattan itibaren çikma vardır. Dükkânların İmamzade sokağında saçtan (saçakları vardır. Umum mesahası: 449 metre murabnı olup 38,50 M2 aydınlık kalanı bina zemini olan 11 dükkânı olan bir hanın tamamı tapudaki kaydın- da olduğu gibi açık arttırmaya vazedilmiştir...,,,,,,, Arttırma peşindir. Artırmaya iştirak edecek müşterilerin kiymeti muhammenenin 9ç 7,5 nisbetinde pey akçesi veya milli bir bankanın teminat mektubunu hamil olmaları icap eder. Müterakim vergi, tanzi- fat, tenviriye ve vakıf borçları borçluya aittir. Arttırma şartnamesi 5/3/937 tarihine müsadif cuma günü dairede mahal mahsusuna ta lik edilecektir. Birinci arttırması 29/3/937 tarihine müsadif pazartesi gü- nü dairemizde saat 14 ten 16 ya kadar icra edilecek. Birinci arttırma- da bedel, kıymeti muhammenenin 9ç 75 ini bulduğu takdirde üste bira- kılır. Aksi takdirde son arttırmanın teahhüdü bakı kalmak üzere art- tırma on beş gün dahs temdit edilerek 13/4/937 tarihine müsadif Salı günü saat İdten 16 ya kader dairede yapılacak İkinci arttırma ne öcesinde en çok arttıranın üstünde bırakılacaktır. 2004 numaralı icra ve iflâs kanununun 126 ıncı maddesine tevfikan hakları tapu sicillerile sa- bit olmıyan ipotekli alacaklarla diğer alâkadaranın ve irtifak hekki sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddia- larını ilân tarihinden itibaren 20 gün zarfında evrakı müsbitelerile bir- likte dairemize bildirmeleri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicik lerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Müterakim vergi, tenviriye ve tanzifiyeden ve dellâliye resminden ibâret olan Belediye rusumu ve Vakıf icaresi bedeli müzayededen tenzil olu- nut, 20 senelik vakıf icaresi taviz bedeli müşteriye aittir. Daha fazla malümat almak istiyenlerin 36/900 numaralı dosyada mevcut evrak ve mahellen haciz ve takdiri kıymet raporunu görüp anlayacakları ilân olunur, (848) | 723 yeni 120 Ne a Can yemini Bülbüleğin Güzel dişlerinizle Her şeyi lezzetle yiyiniz Dişleriniz iyi ve sağlam olursa her şeyi ke- mali lezzetle yiyebilirsiniz. Aynı zamanda har tebessümünüzle herkesin “takdirini kaza- nırsınız. Pasteur'ün tedkikatı fenniyesi daire» sinde istihzar edilen Dentol diş suyu ve ma- cunu gayet anliseptik ve nefis kokuludur. Dentol dis suyu ve macunu; diş etlerini kuv- Nefesi ti ttiği gibi yazlık verir iye We dişleri hüsnü islere” parlak bir be. DENTOL; bütün parfümürilerle eczanelerde Satılır ; | Her yerde DANTOL isteyiniz. Eczanelerde parfömörilerde satılır. Bu gibi işlerde iktidar ve ihtisası olanların görüşülmek üzere tarihten il ren onbeş gün zarfında İdarci Umumiyeye müracaat ööneleri, Galatasaray Lisesinden :*:: Yatılı talebemizin üçüncü taksitlerini Mart büşlangıcına kadar vez- nemize yatırılması ilân olunur. (826) I Istanbul Yedinci Icra Memurluğundan: Arosyak ve Adrina ile veresesine intikal etmek üzere Kirkor Şara- kın uhdesinde olup Emniyet sandığına birinci derecede ipotek bulunan ve yeminli üç ehlivukuf tarafından tamamına 3380 lira kıymet takdir sokağında , eski veresesi hanesi yesari mukaddem Vasilâki zevcesi Harikliya hanesi arsası elyevm Mar- ko ile zevcesi hanesi arkası müezzin çıkmazı sokağında cedit 240 nu- maraya müsadif mukaddema boğçacı Bohor hanesi elyevm Marko ile zevcesi Mazalto arsası cephesi Dereboyu caddeşile mahdut ve evsafı aşağıda yazılı bir evin satılmasına Kırar verilmiştir. Evsafı. Binanın bi- rinci kattan itibaren şahnışı olup zemin kat pencereleri demir parmak- lıklı ve harici kısmı çimento tezyinatlı sıvalı ve birinci katta balkon de- mir korkuluklu ve harici kapısı demir ve çift kanatlı yağlı boyalıdır. Ze- i min katında: Zemini mermer bir antre ve camekânlı bölmeden zemini malta döşeli bir taşlık ve mermer kurmalı bir musluk zemini renkli çini içinde tulumba ve sabit kazanı ve mozayik tekneyi havi bir mutfak bod- : rumda ahşap bölme üç dolap bir helâ ve tulumbaya ait bir kuyu olup arkada ufak bir bahçe ve bir kömürlük vardır, Asma katta: Bir oda mevcuddur. Birinci katında: Musluğu bavi bir sofa birinde şahnış ve balkon olan üç oda bir helâ ve bir mutfak ikinci kat birinci katın ay- lusluğu havi bir sofa bir oda bir mutfak ve bir helâ ve cephede zemini çimento ve diğer cephede zemini kırmızı çini birer balkon olup cephe kısmı kısmen demir ve kâgir duvar korkulukludur. Merdivenler ve korkulukları ahşaptır. Her katın merdiven başında ay- rıca camekânla bir bölme ile sofalar merdivenden ayrılmıştır. Binanın beden duvarları kâgir dahili ahşaplır. Elektrik ve terkos tesisatı mev- cuttur, Umum mesahası 89 metre murabbaı olup 75 metre murabat bi. na zemini kalanı bahçe olan bir evin tamamı tapudaki kaydında olduğu gibi açık arttırma vazedilmiş olduğundan 29/3/937 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14 ten 16 ya kaklar dairede birinci arttırması icra edilecektir. Arttırma bedeli kıymeti muhammenenin ©, 75 ni bulduğu takdirde müşterisi üzerinde bırakılacaktır. Aksi takdirde en son art- aranın taahhüdü bakı kalmak üzere arttırma 15 gün müddetle temdit edilerek 13/4/937 tarihine müsadif Salı günü saat 14 ten 16 ya ka- dar keza dairemizde yapılacak ikinci açık arttırmasında arttırma be- deli kıymeti muhammenenin 94 75 ni bulmadığı takdirde satış 2280 No. lu kanun ahkâmına tevfikan geri bırakılır. Satış peşindir. Arttır. maya iştirak etmek isteyenlerin kıymeti muhammenenin 96 7,5 nisbe- tinde pey akçesi veya milli bir bankanın teminat mektubunu hamil bulunmaları lâzımdır. Hakları Tapu sicili ile #pbit olmıyan ipotekli alacaklarda diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu hak- larını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını evrakı müsbite- ,, leri ile birlikte ilân tarihinden itibaren nihayet 20 gün zarfında birlik- |. te dairemize bildirmeleri lâzımdır.Aksi takdirde hakları tapu sicilli le sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar, Müte- ; rakim vergi, tenviriye, tanzifiye ve dellâliye resminden mütevellit beledi ye rusumu ve vakıf icaresi bedeli müzayededen tenzil olunur. 20 sene- lik vakıf icaresi tavizi de müşteriye aittir. Daha fazla malümat almak teyenler 5/3/937 tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için daire: | de açık bulundurulacak arttırma şartnamesi ile 934/963 ve 964 No. lu ' dosyaya müracaatla mezkür dosyada mevcut vesaiki görebilecekleri Lİ fi h li