29 Mayıs 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

29 Mayıs 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

» , , , , , > ? : , > , to Bakkal Yorgi Terzi it Komisyoncu Kasanti Terzi Hasan Cevat Avukat Celâl Kahveci Dimitri B: Mahmud Ibr Mahmud Leon 1: K Misilidis Komisyoncu Tahir Tamirci M. Gani Diş Tabibi Kirkor Mezeci Artin Şapka ta Eftalya Mumh Ahmed oğlu Hüseyin Aşçı Onnik Terzi sil Tuhafiyeci Yorgi Tanaş Komisyoncu Mehmed Kahveci Mirza Kunduracı boyacısı Vasil Salamuracı Yorgi Muakkip Bodos Sobacı Leonida Koço k Santur Hırdavatçı Mezeci 'Tellâl Kirkor Lokantacı Ohannes Aşçı Nesim Bakkal İsmail oğlu Abdülgaftar Kahve Halil oOoğlu Abdullah Tavukçu ismail Hakkı Berber Leon Çobanyan Cilâcı Hasan Fehmi Avukat » Komisyoncu* > Komisyoncu İhsan Lokanta Müeyyed Mühendis Recep ve Şeref kunduracı Kolonpo Sarraf Mehmed Kahveci Leon Şişe tüccarı Rafet Lokantacı Naci Lokantacı Rahmi Terzi Durmuş Sucu Tütünciyan Kahveci Ahmed Kahveci ş Hasan Mustafa muakkıp Salamon Bakkal Hasan Kahveci Andon Berber Samim Lokanta Yorgi Nikolaidisi boya ima Hristo Terzi Kâmil Musa Ekmek bayii Françesko Gardropçi Aleksandır Zaranos Komisyoncu Osman Kunduracı Ahmed Nusuhi » Şahin Köfteci Ali Kundura tamircisi Basan Zeki Tütüncü Ahmed Tevfik ve Meh- med Aşçı Eşref Kasap Mehmed Emin Kömürcü Avram Mordo Hırdavatçı Abdullah Kahveci Celâl Kahveci Hamdi Kahveci Ömer oğlu Hüseyin kun- dura tamircisi Fevzi Kirkor Kunduracı Adem Berber Adresi K. Ali Mescit K. Baş B. Kesen B. K. Mustafa K. Baş. K. içi Kemankeş Havyar han > Abidhan > > > Köprü Adalar İskelesi Büyük Millet han > Havyar han > (o Maderhan » — Haraççıhan M. Marokyan han » Maderhan Kemankeş Mer Topçul Kılıç Aji Karaköy Kemer altı Yordan han Hamam > Yüksek Kaldırım Balil paşa Moda Mis Kılıç Ali Tulumba Topçular Merkez Rıhtım han Kemer altı Yüksek kaldırım Havyar han Havyar Han Kılıç Ali Voyvoda Yenicami Asikürasyoni jenerali han Yenicami Mahmudiye > Karaköy Karakaş han Zülfaris Perşembe pazarı Karaköy Hacı Foti Fermeneciler » Kurşunlu han Nişastaciyan han Hızır bey han Hızır bey H. Zülfaris sokak Manhayım han Karaköy Mehmed Ali paşa han Kömürcü Zülfaris 8. , Kürekçiler Yenicami Selânik han Fermeneciler Jeneral han Balıkpazar Manhayım ban Balıkpazar Y.Y > Bayezid Zümrüt > KilnçAli > Nomiko han > Değirman S. »> Kara M paşs » Yenişehirli Çinili Rıhtım ban Topcular Bayezid Keleç Al Topçular > > Değirmen » Demirci Kılıç Ali Topçular Kiliç Ali Mescit > V. İskele » Fesçiler » Karabaş 2 Büheyi Bey Topçular 424/326 Dere içi Molla çelebi 32 > , gı > > Bel.» Gs 3 Yuğu2YUYUU 84388 ŞESSEBSR EBSREBS 3ERISES naam İlel. gl, kazanç, buhran ve m Be mmm tebliği mümkün Hukuk Usulü muhakemeleri GL 41. 142 inci maddeleri hükmüne tevfikan tebliğ yerine geçmek tel keyfiyet ilân olunur. Way Malmüdürlüğünden: Banat Mezeci Mahalle Sokak Florya o İstasyon 1 Scandinavian Near East Agceny Galata Tahir han 3 üncü kat Tel: 44991 -2-3 Svenska Orient Linien Gothenburg Gothenburg, Stokholm, Osle, Dantzig, Gdynia Copenhag Abo Reval ve bütün Baltık limanları şark ve Karadeniz başlıca limanları arasında 15 günde bir azimet ve evdet için muntazam postalar, Gdynia - Dantzig - Gothenburg ve Oslodan beklenen vapurlar. İsa vapuru 25 Maysa doğru Vikingland vapuru 30 Mayısa doğru Ansne vapuru 10 Hazirana doğru Yakında İstanbuldan Hamburg Roter- dam » Kopenhag, Gdynia Gethenberg, Dantzig - Stokholm, ve Oslo; limanları için hareket edecek vapurl Saimaa vapuru 26 Maysa doğru İsa vapuru 27 Mayısa doğru Vikingland vapuru 30 Mayısa doğru Fazla tafsilât için Galata'da Tahir han 3 üncü katta kâin acentalığına müracaat. Tel: 44991 -2.3 DÖYÇE LEVANT LİNYE G.M.B.H. HSMBURG .. Doyçe Levant Linye Hamburg A. G. Hamburg, Atlas Levant Linye A. G. Bremen. Hamburg, Brem, Anvers, İstanbul ve Bahrisiyah (o arasında azimet ve avdet muntazam postaları İstanbulda beklenen vapurlar İihaka vapuru 30 Mayısa doğru Arcadia vapuru 2 Hazirana doğru Kythera vapuru 2 Hazirana doğru Konya vapuru 3 Hazirana doğru Burgaz, Varna, Köstence, için limarımızdan hareket edecek vapurlar Kythera vapuru 4 Hazirana doğru Yakında Hamburg, Brem, Anvers ve Roterdam limanları için hareket edecek Morea vapuru Fazla tafsilât için Ova kimyan hanında DOYÇE LEVANTE LİNYE vapur acentalığına Telefon: 44760 - 44769 Usküdar ve Kadıköy TÜRK ANONİM SU ŞİRKETİ Hissedarlara İlân: Üsküdar ve Kadıköy Türk Anonim Su Şirketinin hissedarları, Şirketin Kadıkö- yünde, Moda caddesinde kâin, 27 nu- maralı merkezinde, 30 Haziran 1937 Çarşamba günü saat 11 de inikat edecek olan fevkalâde heyeti umumiye içtima- | — Hükümet tarafından imtiyazınin vaktinden evvel satın alınması neticesi olarak Şirketin feshi. 27 — Tasfiye memurlarının tayini, ve selâhiyetlerile ücretlerinin tesbiti, 3 — Sair meseleler. Hissedarlar, rey haklarını heyeti umü- miyede istimal edebilmeleri için ya ha- mil oldukları hisse senedatını veya bur- lara mutasamf bulunduklarını müş'ir vesikayı yevmi içtimadan asgari bir hafta evvel ve nihayet 23 Haziran 1937 ta rihi dahil olmak üzere, o tarihe kadar Şirket sandığına tevdi etmeleri lâzım ge- leceği ilân olunur. MECLİSİ İDARE ÜÇ BAYANIN Ada vapurunda muhavereleri: — Gününüz hayır olsün... Nasılsınız iyi misiniz? Bir şeyler duyduk sizi tebrik ederim... Kızınız nişanlanmış ve bugün- lerde de merasim yapılacakmış... — Evet Bayan, kızımı size takdim ederim... On beş gündür hergün İstanbu- la gidiyoruz. Lâkin bir türlü kızımın ve damadımın çeyizini yapmaya muvaffak olamıyoruz. 5 —Acaba ne için... — Tekmil İstanbulu gezdik aradığı- müz eşyaları zevke uygun olarak bir tür. lü intihap edemedik. — Aman efendim, üzüntünüz bu mu? Sizi memnun edecek Beyoğlunda bir tek mağaza vardır. O da Galatasaray Lisesi karşısında «178 numaralı DAVİD» mar ğnzasıdır. Orada fevkalâde pijamalar, iç çamaşırları, ropdöşambrlar, gönülek- ler ve kadın için iç çamaşırları, yatak ta- kımları, kimonoların envaı, ipek çorap- ları ve buna mümasil her türlü eşyaları en son moda ve an ucuz olarak bulabilir. Sizde bu kremden şaşmayınız! tün ve eşsiz kalmıştır. KREM BALSAMIN Büyük bir bilgi ve uzun bir tecrübe mahsulü olarak vücuda getirilmiş. | yegâne sihhi kremlerdir. KREM BALSAMIN ambalâjlarını her an isteyi- niz. > BE İZE KE AZE YÜZÜNÜZÜ Çirkinleştiren Sahife İS ma KAYYIM RE Tİ A Ye er ki indi ii