26 Kasım 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

26 Kasım 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

AKŞAM ani 1937 —a Baş ve diş ağrılarma karşı muafiyet demektir Nafile yere ve çaresi varken niçin ıstırap çekmeli Birtek kaşe GRiPIN$ En muannit ağrıları, En kısa zamanda Kesmeğe kâfidir. icabında günde 3 kaşe alınabilir Taklitlerinden sakınınız ve her yerde israrla Gripin isteyiniz. Bolu orta orman mektebi direktörlüğünden : 1 — Mektebimiz «15/11/937» den itibaren açılarak «30/11/937» tarihine değin kaydü kabul muamelesi ikimal edilmiş bulunacaktır. 2 — Bu müddetin hitamından sonra mektebe gelenler haklarından sarfı nazar etmiş addedileceklerdir. 3 — İmtihana iştirâk edebilmek için Hükümet tabiplerinden sıhhat ra» poru almış olanlar bu yaporlarını tam teşekküllü bir hastaneden tasdikli ola rak mektebe getireceklerdir. olacaktır. (1845) 4 — Taahhüd senetleri talebenin imtihan oldukları Orman müdürlüklerin- İDEAL LTİ İTME TNT. çarpıntı damlası KARDOL sıçramalara, boğulma his- daralma- ATA sile sıkıntılara karşı gelir. Taklit hiç bir zaman aynı olamaz. Taklit benzeri demektir KREM PERTEV bu itibarla en üstün kremidir Fatih Sulh 3 üncü Hukuk Hikimliğinden: Başkâtip ihbarnamesi: "Tebliğ edilecek taraf: Halen ikametgâhı meçhul bulunan Kayseri sıvacı ustası Mustafa oğlu Meh- med. Tebliğ eden taraf: Fatih Sulh $ üncü hukuk hâkimliği. Makbule tarafından aleyhinize açılan kendislle küçük çocuğu Arnettin Bahaya nafaka takdiri davası- nın gıyabınızda cereyan eden 15/11/9897 tarihli celsesinde tarihi davadan itibaren davacı Makbule ayda 25 ve çocuğa 10 lira ki eeman ayda 35 lira nafaka takdir edil- diğinden müddeti kanuniyesi içinde tem- yiz etmediğiniz takdirde hükmün kesbi katiyet edeceğine dair işbu başkâtip ih- barnamesi ilinen tebliğ olunur. M. 1352 İstanbul yedinci icra memurluğundan: 25/11/9897 tarihli Akşam gazetesinin 15 inci sahifesinde neşredilen menkul &a- taşına dair ilâmın satış tarihi 29/11/9)7 na yazılacak yerde sehven 30/1/497 yazılmış olduğundan mezkür De yâzılı satış gününün 29/11/9837 pa- zartesi saat 9 dan 1l e kadan olmak Üzere tashihi ilân olunur. M. 134 Dik ve sarp çıkışlı Uludağına tırmanan acemi bir dağcının ote- le gelir gelmez ellerini hohlıyarak soracağı ilk sual budur. Halbuki tecrübeli bir dağcının hiç bir zaman böyle bir vaziyet karşısında kalmasına imkân yok- tur. Çünkü o, çıkacağı yer ne ka- dar dik ve uzun olursa olsun da- ima sırt çantasında Tabii Kanyak bulundurur. Tabii Kanyak yalnız Uludağın- da kullanılmaz. O, rütubetli ve nemli yerlerde soğuk algınlığına karşı en iyi bir tedbirdir. Daima soğuğa maruz kalarak çalışan bir aile babasına akşam eve döndüğü zaman sunulacak en iyi şey, bir fincan çaya karış- tırılmış bir kaşık Tabii Kanyaktır. EN MİZİLA MI ;- Lermi ANKARA