6 Nisan 1938 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 12

6 Nisan 1938 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 12

Eahile 18 Pürjen ANADOLU Tesirini tabii olarak yapan en iyi müshildir ' Şahap Elbise ve Manto meraklılarına müjde (- Zabitan Baylar ve O Bayanlar... En müşkülpesent müş- terilerini memnun eden bu firmayı unutmayınız. Tüccar Terzi Türkpazarı Bu kere yeni açtığım mağazada zengin çeşitler. Mantoluk, Tayyorluk, Truvakarlık kumaşların envaisini, yerli ve Avrupa, 1 — Meğazam dabilinde açtığım terzihanemde bususi olarak bay ve bayanlar için son moda F zarif, şik manto, rop, tayyor, etek, bluz, turvakar, ” suvalet, gelinlik, sivil ve askeri elbise ve kaputları istenildiği ve beğenildiği şekilde imal edilir. 2 — Muamelem peşin ve kredi ile de yapılır. 3 — Bu sözlerimin doğruluğunu anlamak için bir defa tecrübe kâlidir. Adres: Odunpazar: Sümerbankın çıktığı eski Bayraklı mağaza Numara 12 - Telefen 3276 'optan ve perakende olarak hariçten sipariş kabul edilir| Haraççı kardeşler Hasas ve temiz iş Mutedil fiatle Söz verilen günde Makine tamirha- nesinde yapılır Temiz, zarif eşya, elbise ihtiyacından evel gelir. Herkes kendi baline göre temiz bir eve, misalirlerini kabul edecek bir slonaa rahat yaşıyacak eşyaya muhtaçtır. İyi bir mobilya içinde kendinizi ve ailenizi muhite daha iyi tamtabilirsiniz. Evinizin eşyası hayatı- mızın etiketi olduğunu unutmayınız. Memurlara 10 taksitte veresiye muame- lesi İzmir Kestane pazarı demirciler No. 16.18 Telefon: 3993 Mart Basur memelerini giderir, Kuvveti, iştihayı arttırır. Taze Temiz Ucuz Ilâç Hertürlü tuvalet çeşitleri Hamdi Nüzhet Çançar Başdurak Büyük Salepcioğlu Hanı Karşısında Kullandığınız tahta sandal- radaki Sanlaya Yapımevi M. 4 Aliden sağlam ve ucuz fia'le | tedarik edebilirsisiz. Toptan ve perakende satıldığı gibi sipariş kabul edilir ve süratle yet ştirilir. Foto Köroğlu En meşhür tabrikaların fotoğrsf masineier, iüm, cam, kâğıt, kart ve bilumum fotoğrafçılıkta müstamel eczalar, fotoğraf alât ve edevat:, font ve sehpalar. Fotoğrafçılığa müteallik her nevi malzeme Zevki okşıyacak resim ve ağrandismanlar, senedat ve evrak istinsahları ve kopyaları kemali dikkatle yapılır. AMATÖR İŞLERİ İZMİR: Emirlerzade çarşısı No. 28, 4, 5. 6.7.Buh Telefon: 2675 'Telgraf: Rüstem İzmir Kuvveti çok, fiati az, masrafı az, mukavemeti pek çok ve cihanın en beğenilmiş otomobilleridir satış yeri Puştemalcılarda Lütfi Kro Ecza deposu Oldsmobil otomobilleri de her türlü evsafı haiz, sağlam, elverişli, - güzel ve lüks makinelerdir Izmir ve bölgesi bayiiş O, KUTAY Tamamile çelik yaylı omsalsiz somyaları mutlaka görünüz SİIMONS COMPANY Markasına dikkat ediniz 1938 Model Halis çelikten mamul mobilya renk ve sistemi, Şık - Zarif ve sağlam boyalar kat'iyyen dökülmez, somyası gıcırdamaz em oladır Yegâne satış yeri: Birinci Kordon Telefon 2704 1938 Model Çelik lamalı somya ve ayaklı divanları hiçbir fabrikanın yapamır yacağı evsaf ve mükemmeliyettedir Yeni Kavaflar Çarşısı orta yerde No. 29-36 Hüseyin Hüsnü Uziş