1 Kasım 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 30

1 Kasım 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 30

Arkanoid RAUS adlı kurtulma kapsülü ana uzay gemisinden fırlatıl- dıktan sonra bir zaman çuku- ru içine düşerek hapsoldu. Kapsülün yolunu tuğla şek- lindeki engeller tıkamakta. Geminizin şekli tam bir ilaç kapsülüne benziyor. Kapsü- lün savunmasını sağlayan tek şey İse top şeklinde bir enerji kuşağıdır. Yapmanız gereken şey ge- minizi bir sopa gibi kullana- rak top şeklindeki enerji kuşa- gın: tuğlalara doğru yönelte- rek, tuğlaları yok etmek - Siz tuğlaları yok ettikçe yukarı- dan enerji kapsülleri düşe- cek. Bu kapsüllerin geminizin üzerine düşmesini sağlayın Topladığınız tüm enerji bi- rimlerinin de size bir faydası dokunur. Her enerji kapsulü- nün üzerinde bir kod harfi bu- lunuyor. Kod harfleri ile neyin ne işe yaradığını anlayabilir SİNİZ S (Slow) Enerji kuşağınızın hızı azalır Bu şekilde enerji kuşağınızı daha iyi bir şekilde kontrol edebilirsiniz C (Cateh) Enerji kuşağınızı yakalayıp istediğiniz konuma yönlendir- menizi sağlar. Büzen bulun- duğunuz yerde bir iki tuğla Hİ T 30 kalır. Bu tuğlaları vurmanın en iyi yolu C enerji kapsülünü kul- lanmaktır. E (Expand) Geminizin boyu iki katına çıkar. Bu şekilde enerji kuşa- gınızı yakalama şansınız İki katına çıkacaktır. D (Disrupts) Bu kapsülü aldığınızda enerji kuşağınız üç kısma ay- rilip Üç ayrı enerji kuşağı gibi davranacak. Dolayısıyla tuğ- laları vurma şansınız artacak. L (Lazer) Geminizin bir lazer silahına sahip olmasını istiyorsanız DU kapsülü alın. Lazer silahı ile etrafta dolaşıp duran uzaylı- ları yok edebileceğiniz gibi enerji kuşağınızın uğraşa uğ- raşa kırdığı tuğlaları bir çırpı- da lazer silahınızla yok ede- bilirsiniz. B (Break) Bulunduğunuz bölgedeki duvarlardan birine bir delik açılmasını sağlar. Bu şekilde diğer bir bölüme yeni açılan bu yoldan geçebilirsiniz. P Bu enerji kapsülünü vurdu- ğunuzda yeni bir hak daha kazanacaksınız. Ekranda o anki puanınız, en yüksek puan, kalan haya- tınız ve bulunduğunuz düzeyi bulabilirsiniz. Kırdığınız tuğla- ların rengine göre 50 ile 120 arasında bir puan alırsınız. Bir enerji kuşağı aldığınızda 1000 puan bir uzaylı vurduğu- nuzda 100 puan alacaksınız. Karşılaştığınız her ekranda farklı bir strateji uygulamanız gerekiyor. Buna rağmen her zaman beklenmedik olaylar- la da karşılaşmaya hazırla- nın, İyi eğlenceler... — Oyunun Değerlendirmesi: GRAFİK : 9 SES ı7 ZORLUK : 9 DİĞER :8 GENEL :8