21 Ekim 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 12

21 Ekim 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 12

— Sen de pek naziksin (kocacığım, ufacık bir şeyden yaralanıyorsun! Iyi amma Erkek — Eğer benimle evlen - meğe razı olursanız, sizi bütün ömrümce seveceğim! | Kadın — Teşekkür ederim am-| ma. bütün bu müddet zarfında | ben ne yapacağım? — Hey, Ahmet!. Neredesin yahu, gel vardım et! Tek başuna bunu yu - karıya çikaramıyacağım! Aşk Gramer dersi Gramer dersinde muallim tek - rar etti: — Ben yemek yemedim... Sen yemek yemedin... O yemek yeme - di... Ahmet sen söyle bakalım! Ahmet cevap verdi: — Kimse yemek yemedi! Lüzumu yoktu | Otelde geceyarısı garsonu ça » ğrarak çıkıştı: — Yatağın tahtakurusu dolu ol. duğunu bana neden söylemeli - niz? Garson pek soğukkanlıydı: — Lüzum görmedim efendim, nasıl olsa siz göreceksiniz diye!... Caddede kimse olmadığı halde vatman alabildiğine çana basıyor, etrafı velveleye'veriyordu. Bu es- nada tramvayıniçinde (bulunan kontrolör ön tarafa geçerek vat- mana çıkıştı: — Ne diye durmadan çana ba: sryorsun? Yolda hiç kimse yok. Vatman cevap verdi: — Yolda kimse yok ama, aya» ğrmın altı kaşmıyor! Kavga günleri — Biz kocamızla her cumarte- si gönü akşamı kavga ederez, ya siz? :— Biz her ay başında. Çünkü kocam haftalık'değil aylık alıyor Kadın — Benim yüzümden ge- celeri uyiYı uyuyamadığınızı söy « leyince babanız ne dedi? Erkek — Bana bir gece bekçili- ği işi buldu. Kadın — Doğum yıldönümün için | sana bu takvimi aldım ve kendi yıldö. | nümümü de üzerine kırmızı kalemle! İşaret ettim, | — Ne harikuldde adam! Gördün mü bak sanki para vermiş gibi ne azamel- Delil lazım Mahkemede hâkim, maznuna sordu: —Bu cinayeti yapmadığmızı söylüyorsunuz. Sözünüze inan - mamız için delil lâzım... Cinaye - tin yapıldığı saatte sizi gören biri- si var mı? Maznun gülümsedi: — Çok şükür, kimse görmedi! i Hgidiyor? olan salona götüreceğim. Ya, demek burası değildi? — Beni artık sevmediğin anlaşılı « yor. Eskiden yalnız spor sayfasını o « kumakla iktifa ederdin, şimdi siyasi makaleleri de okuyorsun! EN. LA) ağ A nz ğ ia öç vi) 5 — Hanginiz Benim kocuma “alçak?, ! İlk iş Mektepte: Muallim — Napolyon tahta çı. kinca.ilk yaptığı iş ne oldu? Talebe — Tahta oturmak!... Değmez amal — Dün bana göndermiş oldu- ğunuz şeker için teşekkür ederim. — Bu teşekküre değer bir şey | değil kızım? — Biliyorum değmez ama, an. nem, biri sana bir şey verirse (o te- şekkür et demişti de... Sıcak ve çocuk Yaz sıcağında küçük bir çocuk Yoldan geçen biri çocuğun anne - sini ikaz etti: — Termometre gölgede 35 de - rece... Çocuk için böyle oynamak tehlikelidir. Kadın güldü ve : — Ayol, dedi, o daha çozuk.... Termometrenin derecsş'nden an - lamaz ki tehlikeli olsun! — Affedersiniz sizl çok samimi bir, arkadaşıma benzetmiştim! ' Köpek ve çocuk Küçük Ayten babasiyle beraber gezmek için kırlara çıkmıştı. Bir. denbire önlerine kocaman bir kö- pek çıkarak havlamağa (başlad. Ayten fena halde korkarak baba sına sokuldu. Babası kendisini te» selli etti: — Korkma kızım, havlayan kö. — SİA ştnili ecdantımı * resimleri | Pek 1rrmaz. — İyi ama, ya havlamasını kes! tiği zaman | sokakta güneş altında oynıyordu.' Melekler ve şaka Kadın, kocasına sitem etti: — Hem bana meleğim filân di- yorsun, hem de istediğim şapkayı almıyorsun! Kocasının cevabı şu oldu: — Mantiki ol karıcığım, sen me İeklerni şapka giydiğini hiç işittin mi? Sakal bırak Arkadaşına dert yandı: — Berberde tıraş oluyordum, ceketimi çalmışlar! İki defadır böyle oluyor. Arkadaşı tavsiye etti: — Tıraş olma, sakal bırak! Çocuğa mükâfat Kadm, küçük çocuğunu okşa » nn — Aferin yavrum, gazete bil- mecesinden beş lira kazanmışsın... Bununla sana ne hediye alacağımı biliyor musun? Çocuk sevinçle sordu: — Ne alacaksın anneciğim, ma kineli şimendifer mi? — Hayır yavrum, kısın sana i- İ çirmek için balrkyağı! Tedbir! Lokantada: Müşteri — Garson, bu balık çok fena kokuyor, Garson — Vantilâtörü sizin ta- rafa çevireyim efendim, rüzgör i “kokuyu dağıtır! İ mali vaziyetim de Nr — En iyi koşucu olecaği anlaşılıyor daha spora yeni başladığı halde bir milimetreyi 35 saniyede koşabiliyor! Ne tesadüf! Zengin adam koltuğuna gömü- lerek cevap verdi: — Kızımı size verip vermemem meli vaziyetinize bağlıdır. Delikanlı atıldı: — Ne garip tesadüf... Benim kızınızı bana verip vermemenize bağlı! Insanlar çift yaratılırlarmış! — Bü adamı evvelce nerede gör müş tüm acaba? A Evet, evet! Tamamiyle hakkınız var, Bahane Plâjda: : Kadın — Bana yüzmek öğretir misiniz? maalesef yüzme bilmiyorum. Kadm — Ya!... O halde ben si: ze öğreteyim! — . imamla eni Olurduğu apartıman doğrudan doğ raya güneş görmiyen ( kadın çiçek yetiştiriyor. / Intikam İki kadın arasında: — Demek kocanı tedavi eden doktorla evlendin ha — Evet! Merhum kocamm in « tikamını almak için!... Kadın — Gezerken hiç sandalı de « virdiniz mi? Erkek — Bir defa devrildi ama ucus kurltuldum, sandaldaki Kızla nişan » lanmağa mecbur kalmadım?! LAMUMIY