10 Haziran 1938 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 10

10 Haziran 1938 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 10

Dünya kupası maçlarında Almanya isviçreye, Romanya da Kuba- ya yenildi Futbol dünya kupası şampiyonluğu için geçen hafta karşılaşan takmlar- Han Almanya ile İsviçre birer golle, Romanya ile Küba da ikişer gölle berabe- İö kalmışlardı. Dün Pariste tekrarlanan Almanya . İ bu müsabakayı 4.2 İsviçre kazanmıştır. Tul #öbakasmı de 2.1 Kübalilar kazanı rdir, Almanya maçı galibi İsviçre ünümüz deki pazar günü Macarmilli takımıyla Karşılaşacaktır. Romauyayı kazanan CT rşılaşacaktır. ve maçı bir sürprizle neticelenmiş, dn oynanan Küba - Romanya mü- Küba milli takımı da bu pazar Antibde İsveç milli ta. Siid maçı Beşiktaş - Güneş Bu hafta karşılaşıyor T. S. K. İstanbul bölgesi futbol a- | janlığından: 12.6.9938 pazar günü yapılacak maç- lar. Beşiktaş stadı: Güneş « Beşiktaş (şild maçı) saat 17,30 hekem Adnan Akın. Yan hakemleri: Şevki Çanga, Fah- reddin S& Enosis Istanbula geliyor Yunaniztanın kuvvetli futbol klüp- lerinden biri olan Enosis takmn bu ay sonunda şehrimize gelecektir. Şehrimizde üç müsabaka yapacak olan misal, âkımm bu maçları gay- rifede, a Pera, Şişli ve Galataspor takımlariyle olacaktır. Galatasaray Dün akşam hareketl etti! Kafile reisi Adil seyahat notlarını gazetemize yazacaktır Yugoslavyada, Yugoslavya klübü. gün yirmi beşinci senei devriyesi mü. nâsebetiyle tertib edilen beynelmilel İutbol turnuvasına iştirak eden Türk Klübü Galatasaray, dün akşam saat ,30 da hareket eden konvansiyonel İzeniyle gehrimizden hareket etmiştir. ! Dost memlekette Türk futbolünü Bemsil edecek olan milli küme üçüncü- müz bu seyahate maalesef bir hayli al bir kadroyla iştirak etmek mec- buriyetinde kalmıştır. Sağ iç Süley . İnan ve Mehmet Yılmaz, merkez mu. âcim Gündüz, müdafi Suavi vazifele- en ayrılamadıkları için kafileyle beraber gidememiştir. ? Galatasaray klübünln 1 numaralı 1 AN Sami otomobille Yugoslav. ya gitmiş olduğundan kafileye Bel. gradda iltihak edecektir, 4 Dün akşam hareket eden Sacid, Necmi, Adnen, Salim, 'Turhan, Eşfak, ibar Halil, Mustafa, Musa, Necdet, uri, Şer&f, Ekrem Haşim ve Bü- 7 den teşekkül eden seyahat heye- evvelce yazdığımız gibi klübün u. timi kâtibi Adil Yurdakul riyaset et. Bektedir. Galatasaraym bu seyahati esnasın | (da kafile reisi Adil oradaki maçların tafsilâtiyle berâber hareket ânmdan İtibaren günü gününe notlar halinde gazetemize yazacaktır. | Sarı kırmızılılarm hareketi cansın. Ba Sirkeci garı adeti bilyük bir kala. alıkla dolmuştu. Sporcuları geçirmek zere İstanbul xwmtakası büro şefi lidden başka, İstanbulspor, Beşik. , Anadoluhisar ve Güneş klüpleri- in murahhasları bulunmaktaydılar, üneşliler eski klüp arkadaşlarına bir çelenk getirmişlerdi. Zayi mühür Eminönü mal sandığından almış ol- duğum mnaş mührümü zayi ettim. Ye. nisini alacağımdan eskisinin hükmü yoktur, Çankım mektupçuşu ölü İsmail Karısı Zeki: (V.P. 2579) ML Radyo ve Radyom kadar Radyolin de insanlığa hizme: etmektedir İ emmi ii Dr. Irfan Kayra Röntken Mütehassısı Hergün öğleden sonra saat 3 ten 7 ye kadar Belediye, Binbirdirek Nuri- conker sokakta Aslaner apartıman No, 8-10 » Radyolin dişleri, dişler mideyi, mide vücu- du kuvvetlendirir. Sıhhatli ve kuv- vetli insanlar da medeniyete hizmet eder. Sabah, öğle ve akşam her yemekten sonra dişlerinizi murtazaman fırçolayınız ME 2 A TE Alemdar Sineması İKİ FİLM 1 — Romeo Jülyet 2 —Lüi: Sütçü, Boksör Istanul Gümrükleri Başmüdürlüğün deri: Fındıklı soğuk hava deposunda bulunan büâ marka ve No, lı kanuni safi sikleti 434 kilo ağırlığında 147 lira 50 kuruş değerinde kırık sandıklarda ve fareler tarafından tahribe uğrayan hurmelir ekle salim olmadığı cihetle bunların sanayide kullanılmak şartile 13 - 6 -938günü saat 13 de Sirkecide Reşadiye cad. desinde gümrük satış salonunda 2490 sayılı kanun bükümleri dairesinde oçık arttırma #le dahile ve harice satılacaktır. £ İsteklilerdden yüzde 7 buçuk pey akçesi makbuzu ile maliye ünvan tezkeresi istenir, pey akçelerinin saat 12 ye kadar yatırılmaları mecburidir, (3413) İ Venüs Kremi Terkibindeki * hususi madde. yi hayatiye dolayısiyle cildi besler, teravetini arttırır. Yeni bir ten yaratır. Venüs Kremi asri kadın güzelliğinin bir tılar- mıdır, İ | | | Venüs Ruju Son moda ve gayet cazip renklerile kullananları hayre- te düşür Dudaklarda 24 saat sabit kalır. Şık ve kibar familyaların kullandıkları ye gâne rujdur. Venüs Biryantini Baştaki kepekleri izale eder. Saçları parlak tutar. Dökülme. sine mani olur ve kıvırcık yapar. Saç meraklıları ve gençlerin ha. yat arkadaşıdır. Venüs Pudrası Terkibi altın £remli 24 saat havalandırılmış fev. kalâde ince ve hafif Venüs pudrasile tuvalet gören bir cilt dünyanın en taravetli güzelli- ğini ifade eder. Venüs Allığı Her cildin rengine göze çeşitleri mevcuttur, Yüze sü. rüldüğünde cilde fevkalâde ta- bit bir renk verir; teni bozmaz; güzelleştirir. Venüs KIRPIK Sürmesi Asla yayılmaz ve gözlere za. rar vermez. Venüs siirmeşile tuvalet gören kirpikler büyür ve güzelleşerek kalplere ok gibi saplanır. Venüs Çam kolonyası Ciğerleri zayıf ve sinirleri bo. zuk olanların kalbine (ferahlık verir. Ve gönlünü açar. Ada çam larının lâtif ve sıhhi kokuları VENÜS çam kolonyasında mev Cuttur. NI Venüs Limon çiçeği Kolonyası Hususi bir tiptir. 90 derecedir. O kadar ki en büyük zevk ehlini ve müşkülpesent olmakla tanın- mış kimseleri bile hayran bı. rakmaktadır. KU BADA CAN KURTARIR ZAYİ — 7 Haziran 938 gecesi kahvem. den cekelimi çaldırdım. Ceket berabe | rinde nülus ve askerlik tezkerelerim, | kahvenin kontratı, maliye tahsi) şubele- rine yatırılan paraların makbuzları, keza belediyeye yatırılan paralara ait makbuz- ları, İktisat vekâleti tarafından verilen tarife ve hesap deftetlerini zayi etim, Unkapanı Tuğlacılar No. 235 kahveci Mehmet Satılık matbaa alât ve edevatı Beyoğlu Dördüncü Sulh Hukuk Mehkemesinden: Terekesine mahkemece elkonulan ölü Danyel Ohannesyana ait İstan- bul Fincancılar Selâmet matbaasında bulunan ve mahkemecs tesbit edile matbaa hurufat ve alât, edevatı açık arttırma suretile 17-6-028 tarihine müsadif cuma günü saat 14 de satılacaktır, Satış bitmediği takdirde müte- skip günde devam edilecektir. İsteklilerin yukarda gösterilen gün ve 88 atte mahallinde hazir bulunmaları ilân olunur.