27 Şubat 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

27 Şubat 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

Baş ve ciş ağruarına, alamı asabiyeye, roma- tizma kırıklıklara ve GRIPE Li KAŞE NEOKALMINA nafi kir devadır. Hanımefendilere müjde! Kadınların aybaşı sancılarmi tehlikesiz izale ede eczahanede satılır Her En iyi neviden olup leziz ve nefiştir. Bu itibarla 1932 Avrupa güzellik kraliçelerinin mükemmel ve kıymetli birer adet fo- toğraflarını her bir paket içinde mulıterem müştetrilerine he- Adalar kazası malmüdürlüğünden N. 49 Sultaniye sokağı ( Adanın şi- | malinde ve sahili boyunda ) Kınalıada zemin katı bir mutbak, yemek odası, abdeshane, kuyu koridor, kömürlük, birinci kat 4oda bir koridor sofa. Çatı katı: üç oda, bir kiler evin ön tarafı ea nazırdır. Tamamile tuğladan 8 sene mukaddem yapılmıştır. Tah- | min edilen kıymeti iki senede veril- mek şartile 3353 liradır. Birinci taksi- ti ihaleyi müteakip alınacaktır. Satış muamelesi 10-3-932 perşembe günü saat12,30 da Adalar Malmüdürlüğün- de aleni müzayede ile yapılacaktır. ( 617 ) Istanbul Deniz Levazım Satınalma komisyonundan: Kilo 2800 Süt ) Açık münakasası 28 Şwbat 1932 Pa 12000 Kâse yoğurt) zar günü saat 11 de. Gölcük deniz hastahanesinde tedavi olunan hastaların mayıs 932 gayesine kadar ihtiyacı olan yukarda mikdarı yazılı süt ve yoğurdun hizasındaki gün ve saatte açık münakasası icra 9- Tunacağından talip olanların münakass günü ve saatinde mu- vakkat teminatlarile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazım Sa- tınalma komisyonuna müracaatları, Arzu edenler şartnamesini | hergiin Kasımpaşada Deniz Levazımı Satmalma komisyonunda ve İzmitte Üssübahri kumandanlığı müdürlüğünden talep ede-, bilirler (437) | Liseler mübayasi Komisyonundan: Komisyonumuza merbut mekteplerin kuru meyveleri, gaz, benzin, vakum ve mazot yağlarile Çamlıça, Erenköy ve Kandil- li mektep'erinin ekmekleri ve Çamlıca Kız mektebinin sebzesi 29-3-0932 tarihinemüsadif salı günü saat 15 te ihale edil mek üzere kapalı zarf uşulile mevkii münakasaya ve Galatasa- ray lisesinden rzaada diğer mekteplerin ekmek kırmtıları ile Galatasaray ve İstanbul lisesinden maada diğer mekteplerin yemek artıkları mezkür tarihte ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile mevkii müzayedeye konulmuştur. Taliplerin komisyo- na müracaatları, (529) | mı» KISARNA Böbrek, İklim, ve barsâk hastalıklarınm tabii ilâcıdır Büyük ve küçük şişelerde her yerde satılır, en | Jandarma Satınalma Komisyonundan:! 950 ilâ 1000 takım tozluk ve şapkasile beraber yazlık elbise imaliyesi pazarlığa çıkarılmıştır. Pazarlık 29 Şubat 932 pazar- | tesi günü saat on beşten (on altıya kadar yapılacaktır. Talip- | lerin şartname ve nümuneyi görmek üzere her gün ve pazarı. | Za iştirak için de yevmi mezkürun muayyen saatine kadar ko- misyonumuza müracaatları. (697) Nafia vekâletinden: 150 ton yerli çimento pazarlıkla mübayaa edilecektir. Pazar ! bik 2-3-932 tarihinde çarşamba günü saat 15 te Ankarada Na-| fa vekâleti müsteşarlık makamda yapılacaktır. | Pazarlığa iştirak edeceklerin iki yüz seksen beş lirolık te-| minatı muvakkate ve ticaret odası vesikalarile birlikte aynı gün ve saatte komisyonda bulunmaları lâzımdır. j Telipler, şartnameleri İstanbul'da Haydarpaşa İnşaat tesel- | Hm ve muayene memurluğuna ve Ankarada Nafia. vekâleti | malzeme dairesine müracaatla görebilirler. (98) | Artık Hanımlarımız İçin Modayı Takip Mü şkülatı Kalmıyacaktır İPEKİŞ Bu mes'eleyi Kökünden Halletti “İPEK İŞ” kuralarken şu mü- him noktayı esaslı surette nazarı dikkate aklı: Dünya moda cere- yanlarını günü gününe takip et- mek., Bu maksatla yüksek smütehos- sısların idare ettiği hususi bir böro tesis etmiştir. Bu büronun bütün meşgalesi, dünya moda c€- reyanlarım adım adın takip ve PARİS'te çıkan her yeni modayı burada derhal tatbik etmektir, İPEKİŞ moda bürosu Dünyanın en büyük ipek fab- rikaları ve Parisin en büyük mo- da müesseseleri ile çok yakın dan temas bası) etmiştir. Yüzlerce tecrübeden FAL. İPEKİŞ Avrupa kumaşları derecesinde, batta onlardan daha iyi cins kumaş yapmaya muvaf. fak olmuştur. Pek Yakında Göreceksiniz! yavrularinızı besleyiniz. Gürbüz, kuvvetli olur Çabuk yürür. Neş'eli büyür. Deposu: Bahçekapı Salih Necati TERMOJEN THERMOGENE , yakı, merhem ve lar yerine faideli bir Alır, satar, ipotek yapar. Emlâk ve srazi almak ve satmak, alınmış © ve almacakların bone- larla bedellerini ödemek ve çok menfeatli bir surerette her hangi mahal ve şekilde muamele yapı lr, Balıkpazar, Maksudiye Han No 35 uğurlu zade M. Derviş: Tek. 23397 Telgraf AD.Maksudi. ye Han Uğurlu Doktor Rusçuklu Hakkı Beyoğlu, İstiklâl caddesi Büyük Parmak kapu, Afrika hanma bitişik Apartıman No 21. — Tel: Beyoğlu 2797. Saat; 14-18. “* Analya Ticaret ve Zahire Borsası Kiyaselinder: I — Antalyada inşa cdilecek (Ticaret ve zahire) Borsası binası (17882) liralık evrakı keşfiyeler muci- bince Ilmart 932 tarihinden 21 mart 932 tarihine mü- sadif pâzartesi günü saat on'beşe kadar kapalı zarf usu- lile münakasaya çıkarılmıştır. 2 — Bu husustaki şartnarie ve evrakı sairenin mu- sattak suretleri Antalya ticaret ve zahire borsa riyase- tinden istihsal olunur. 3 — Münakasa yukarda kayt edilen gün ve saatta Antalya (Ticaret ve zahire) borsası münakasa komis- İ yonunda yapılacaktır, 4 — Münakasaya iştirak için verilecek teklifnameler 661 numaralı ihalât kanununun 10 uncu maddesi tari- fatına göre imlâ edilir, 5 — Taliplerin bu işi yapmıya mali ve fenni kudret- eri olduğuna dair vesaikin ve mezkür kanunun 7 inci İ maddesine göre itası muktazi teminatın teklif zarfında bulunması şarttır. 6 — Taliplerin Antalya (Ticaret ve zahire) borsası riyasetine muracaatları ilân olunur. Kartal Malmüdürlüğünden: Mevkii Muhammen bedeli Lira K. 275. 0 150 00 Cinsi Zirai 300 200 Yakacık Çarşı içi Arsa Yakacık, camii şerif Harap hane iki oda Arsa 74 Pendik, Kalâ sokağı 495 25 İ © OBalkda evsafı muharrer emvali metrukeden üç parça temli- İ keri satılmak üzere 20-2-932 tarihinden itibaren 20'gün müddet- İle müzayedeye çıkarılmıştır, İhalesi 10-3-932 tarihine müsadif ipler yiizde 7,5 nisbetinde depozitolarile Kartal Malmüdürlü- ğüne müracaatları. (662) Tütün inhisarı urun müdürlüğünden: Keşfi ve şartnamesi dairesinde: 1.— İdarei Merkeziye evrak odsma kapu inşası ve Dördüncü şube ile Muhasebe kalemleri arasındaki tahta perdenin yüksel- dilmesi; 2. Bahariye Levazım ihtiyat ambarma döşeme ve tavan inşası; 14-3-932 pazartesi, 3.-- Şamtamesi dairesinde (100) &ilo pirinç ve (1100) kilo Font dökümünün imali pazarlıkla ihale olunacaktır; 17-3-932 perşembe, Taliplerin yüzde 7,5 teminat akçelerini hamilen yükarıda gösterilen günlerde saat 10,30 da Galatada Mübayaa Komisyo- nuna müracaatları. (576) perşembe gümü saat 15 te icra kılmacaktır. Bedeli peşindir, Ta- iğ Her Evde Müke mel Bir Rady Alıcı Makinas “PHİLİPS Yeni bir Ahiz Çıkariyor Radyo berkesin isti de edeceği bir hale mesine rağmen ha büyük bir kısmı rady eyice dinleyerek istif etmekten mahrum kale tadır. “PHİLİPS mi verilen hususi bir: malzemenin ku e bir makine yapmağa muvaffak olm PHİLİPS” markasının haiz olduğu kiyi e öveaf her veçhile temin edilmiştir. Bütün bu tekemmül: ve faikiyetlere rağmeri bu makine pek el rişli bir fiatla satılmaktadır. o Artık herkes mükemmel bir radyo a mahinasına sahip olabilir. Bu ahisenin tip numarası 930 A. dar. Bu kine bütün Avrupâ piyasalarına çikarılmıştır. “PHİLİPS” 930 A. 3 sesinin laik olduğu rağbet şimdiden temin edilmişti PHiLiPS 9304A. en son PKHiLiPS modelidir Piatı: 225 türk lirasıdır. fa Büyük Tayyare Piyangosu 2.ci TERTİP2. ci KEŞİDE 11Mart 1932 dedir Istanbul Ticaret ve Sanayi odasınd: Odamızın 1932 senesi kongresi bugün saat on dörtte d dünçü Vakıf hanında meclis salonumuzda in'ikat edecek! Erbabı ticaret ve sarayiin teşrifleri rica olunur. (683) Kumbara Sahipleri.. Irsort tarihine kadar tediyatınız yekünu: dl Asgari 5 lira tediyatı olan Bütün kumbara sahipleri lira mükğfatlı 1 nisan kur'asına iştirak edecektir DEVREDİLECEK İHTİRA | BERATI i “ Humbara tapasma mahsus em- niyet tertibatı” hakkında olup 18 | gabat 1930 tarih ve 3002 Vilâyet ev | rak numarası. ile mukayyet iktiza | berat talebi müracaatı üzerindeki | hukuk bu kere âbere ferağ veyahut | içara verileceğinden talep arsusun da bulunanların İstanbulda Bahçe- kapısında, Taş Hanında 43-48 mu | maralarda kâin ihtira ve alâmeti fa rika vekili H. W. STOCK Efendi. | ye müracaatları ilân olunur. İZMİR - PİRE - İSKEN- DERİYE POSTASI (ANKARA) 1 Mart