26 Mart 1936 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 16

26 Mart 1936 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 16

Bir mütehassısın tavsiyeleri : DİŞLERİNİZİN ÖMRÜ üç Dişlerimiz gözler kadar nazik, onlar kadar ihtima- ma muhtaç uzuvlardır. Hergün bir başka diş ma- cunu kullanarak ağzınızı tecrübe tahtası yapma- yınız ! şarta 1 B geçirmiş olan diş macununu kullanınız. Diş macununuzu seçme- ğe son derece miyet veriniz. En iyisi yüz binlerce tecrübe görmüş ve artık tecrübe devresini ehem- bağlıdır: Hİ Her şeyi diş macunundan beklemeyiniz. Sizin de va- nizi mutlâka günde iki defa, büyük bir dikkat ve itina ile fırçalayınız ! Diş macunu kullananların. yüzde doksan dokuzu Çünkü Radyolin dişleri yalnız beyazlatmak ve parlatmakla kalmaz, ay- ni zamanda sağlam- laştırır. lDev!eî Demiryolları ve Limanları Işletme Umum idarasi ilânları I Çünkü, Radyolin ağız- daki bütün mikropları öldürür, diş eti hastalık- larına mani olur, nefes kokusunu keser. Yapılması biten Afyon - Karakuyu yolu üzerindeki Tınaztepe, Kocatepe, Çiğiltepe Sandıklı Ballık Kazanpınar istasyonları Bozanönü İsparta şubesini teşkil eden Bozanönü ve İsparta İstasyonlarının 26/3/936 tarihinden itibaren yolcu ve eşya nakliyatına açılacağı ve ilk muhtelit katarın Afyondan 29/3/936 Pazar günü hareket edeceği ve Afyondan İspartaya Pazar, Çarşamba günleri İspartadan Afyona Pazartesi, Cuma günleri birer muhtelit katarın muntazam işleyeceği sayın halka bildirilir. *640,, *1542, tercih ediyor Çünkü Radyolin son derecede teksif edildi- ğinden iktısadidir. Hoş bir kokusu vardır. Ağız- da bol bol köpürür. | Kadınların âdet bezleri Kadın ve kızların seve seve kulla- nacağı gayet sıhhi, temiz, yumuşak, ekonomik aybaşı bezleridir. Her eczane ve parfümeri mağazaların- da kutusu 60 kuruştur. Neşriyat Müdürü: Selim Ragıp Sahipleri: A. Ekrem, S$. Ragıp, H. Lütfü zifeleriniz vardır. Dişleri- || Tecrübe edenlerden sorunuz! Baş, diş, adale ağrılarile üşütmekten mütevellid bütün ıztıraplara karşı yegâne müessir tedbir bir. kaşe almaktır. (Mideyi bozmaz kalbi ve böbrekleri yormaz) S A N A: Perestiş ediyorum İşte ufak, fakat parlak bir izdivaç tahayyülünde bulunan bir genç kiz için çok mânidar üç kelime...Bir erkek; daima tatlı, yumuşak ve beyaz bir cildin — ve nazik bir tenin miknatiş tesiri altında cezbedilmeğe meyyaldir. Zamanımızda her kadın, beyaz rengindeki (yağsız) Tokalon kremini kullanarak sehhar sevimliliğini çabucak — fazlalaştırabilir. - Yalnız üç gün zarfında daha cazip bir tahavvül göze çarpar, cild yumuşayıp beyazlanınca açık mesamat, siyah benler ve yorgunluk izleri de yavaş yavaş zail olun lar. Erkeğin hareketli aşkına nail olmanızı arzu ediyorsanız bu basit tedy biri tecrübe ediniz * Sabık Kâbil Verem Sanaltoryomu Baştabibi Paris Fakültesinden Diplomalı Doktor Ferhan Yücer Tstanbul: Ayasofya Yerebatan Caddesi No. 43. Tel. 23035