15 Şubat 1938 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

15 Şubat 1938 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

15-2-1938 saca MÜTHİŞ BİR REKABET 160 Yerine 40) 100 Yerine 40 İstihzar usulünde bizzat Eczacı HASAN'ın Londrada elde ettiği sır ve püf noktalarile tertip edilen Yalnız Eczacı Hasan'a hâs olan 3 yerine 1 gibi müthiş ve ezici rekabetle Avrupa meyva toz- larını şaşırtmıştır. Hasan Meyva Özü çok saf meyvalarm usarelerinden istihsal ve ist'hzar edilmiş olup mideyi ve barsakları ıslah eder, temizler. Ekşilik, şişkinlik, ağrı ve inkıbazı defeder. İştihayı tezyid, hazmı kolaylaştırır. Her yemekten bir saat sonra yarım ilâ bir çorba kaşığını yarım bardak su içine karıştırarak ve köpürterek içenler, mide rahatsızlıkları çekmezler. Her sabah aç karnına bir çorba kaşığı mü- leyyin ve ikisi müshildir. Çocüklar yarım tertip almalıdır. Hasan Meyva Özü'nün evsafmda olmakla beraber çok lezzetli şampanya ve sodalı gazoz gibi ayni safiyet ve halisiyeti ve ayni kat'iyeti şifaiyeyi haizdir. Hasan Gazoz Özü şekerli ve meyvalı olup kolaylığı ve temizliği ve ucuzluğu sebebile Avru- pada kazinolarda içki ve şampanya ve gazoz yerine istimal edilmektedir. Büyük. aileler kahve ve çay ve gazoz yerine misafirlerine Hasan Gazoz Özü ikram ediyorlar. Limon, Portakal, Mandalina, Frenk üzümü, Muz ve Çilek nevileri çıkmıştır. Şişeleri: 25 - 40 - 60 Kurustur. EVİNİZDE BiR PUDRA MUSABAKASI Iertip Edimiz Krema köpüklü Tokalon pudrasından 20,000 hususi kuıtu PARASIZ Aşağıki tafsilât dairesinde yapılacak pudra müsabakası için meccanen dağıtılacaktır. > ız Holivud sinema yıldızları, - yüzünüze adi bir makiyaj şek- ini veren * bütün pudraların bir fihristini yapmış'ardır. Kul andığınız pudranın rengi ne olursa olsun, belki de size uy- yun gelmiyor. Bazı sarışmlar, esmerlere mahsus bir pudra -ullandıklarında kendilerine daha uygun geldiği gibi bazı s#smerlere de, sarışmlara mahsus bir pudra kullandıklarında ceza kendilerine daha uygun gelebilir, Bunu bilmenin yegâ- xe çaresi, yüzünüzün bir tarafında bir renk ve diğer tarafın- la başka renk pudra tecrübe etmek ve aradaki farkı anla- naktır. Krema köpüklü Tokalon pudrasınm, her tene uygun vijinal ve şayanı hayret renkleri mevcuttur. Bu pudra hava- andırılmış, gayri mer'i ve kat'iyyen sudan müteessir olmaz. | 3irçok Amerikalı sporcu ve yüzücü kadmlar, sudan mütees- ir olmıyan bu pudrayı kullanarak mutat olimpik oyunların- lan ve yüzmelerinden sonra bile tenlerinin bozulmadığını beyan etmişlerdir. Tokalon pudrası, imtiyazlıbir usul dairesinde istihzar ve Su imtiyaz Tokalon müessesesi tarafından mühim mali feda- “Arlıklarla temin ed'lmiştir. Posta, ambalâj vesair masarife karşılık olarak İstanbul 622 »osta kutusu adresine (T.T.3) rumuzile 12 kuruşluk pul gön- lerdiğinizde hususi modelde bir kutu-krema köpüklü Toka- on pudrasile muhtelif renklerde nümunelik 4 ufak paket vudra adresinize irsal edilecektir. Bu suretle yalnız kendi yaşınıza veyahut arkadaşlarınızla beraber tecrübe ederek ha- diki dra müsabakası yapmış olursunuz, Ayni zamanda gündüz ve diğeri gece için) hakiki cild unsuru olan iki Tokalon kremi de göndereceğiz. Bu kremler krema kö- üklü Tokalon pudrasile beraber kullanı'acak yezâne'krem- Mektubunuzda her vakit kullandığınız pudranın rengini 'e bildirmeyi unutmayınız. — — a— — Nümune istiyenlerin çokluğu karşısında gön- derme işinin bir kaç gün geri kalmasının mazur görülmesini muhterem müşterilerimizden rica »derir. SAADETİNİZİ MUCİP Numeronuz Kğ İ yozünüzün taz0 ve | daha gencleşmiş ceksiniz. Sol tarahak! matassal malömatı okuyunuz. Bütün Tıp kitapları katranı müzmin TIBBIN İLK ve SON SÖZÜ senesi örrürlr ve çürser lelerine karşı en müessir bir ilâç ol. mak üzere tavsiye ediyor, Kinin nasil srtmanın ilter is€ katran da öksürüklerin ispesifik “#cıdır. KATRAN HAKKI EKREMde katranm bütün şifalı hassaları bulunduğundan öksürüklere ve müzmin bronşitlere ve göğüs nezlelerine karşı en müessir ve en ehemmiyetli bir ilâçtır. Balgamları söker ve yenilen olmasma mâni olur. Tek Fakat Kat'i Çare Harici Askeri Kıtaat İlânları e mmm Lıyarıvakırda üç bangârın gösterik cek mahalde keşif ve şartnameleri mucibince yapılması kapalı zarf usü Ule eksiltmeye konülmüştur, Tahmin bedeli 27431 lira ölüp ilk teminatı 2057 lira 33 kuruştur. İhalesi 21 şu. bet 938 pazartesi günl saat 15 ta Dİ yarıbakırda Levazım âmirliği satma! ma komisyonunda yapılacaktır. Fen ni şartname ve keşifleri görmek İsti yenler bir lira 38 kuruş bedel muka- bilinde Tayyare Alay K. Inşaat Ayni Yar MunaEipiEMde aamlrer. Ta leye gireceklerin mezkür gün ve 83. atten bir saat evvel teminatlarile ve Nafın Vekâletinin müteahhitlik yes kalarile birlikte Diyarbakır Levazım Amirliği satınalma komisyonuna mü. racaatleri, “718; “569, * Tümen Birlikler; için 19500 kilo s& deyağı kapalı zarfla 18—şubat—938 saat 14,30 da almacaktır, Teklif mek tupları bir saat evveline kadar kabul olunur. Muhammen bedeli 19500 lira ilk teminatı 1462 lira 50 kuruştur. Şartnamesi 162 kuruş mükabilinde komisyondan almabilir. İsteklilerin şartnamesini görmek üzere hergün ve eksiltmeye iştirak için beli gün ve saatte teklif mektupları ve kanu ni ves'kalarile Lüleburgazda Tümen Satmalma Komisyonunda bulunma- ları, “749, “570, > (ALMAKTIR) Kirklareli Tümen birliklerinin ihti. ei — yacı için kapalı zarfla 120,000 kilo Mideyi bozmaz, kalbi ve böbrekleri yormaz. e İcabında gürde 3 kaşe alınabilir. Taklitlerinden sakınmız ve her yerde ısrarla GRİPİN isteyiniz. fiyatı 26 kuruş 50 santim olup tutarı Tecrübe edenlerden sorunuz Baş, diş, adale ağrılarile üşütmekten mütevellit bütün ıstıraplara karşı yegâne müessir tedbir bir kaşe 31800 liradır. Thalesi 25 —Şubat—988 cuma günü saat 16 dadır. İstekliler şartnamesini her gün Tür satınalma komisyonunda görebilirler. Ta'iplerin kanunun 2, 3 Üncü maddelerindeki vesaik ile teminat mektuplarını havi zarflarını belli gün ve saatten en âz T bir saat evveline kadar Kirklarelin. > de Tüm satmalma komisyonuna ver meleri, “730, “768, * Ankara M. M. V. satın alma komis yonunca 16 şubat 938 günü saat 15 te ihale edileceği ilân edilen 730 ton 37 oktanlık benzinin şartnamesinde yapılacak tadilât dolayısile alimin- dan vazgeçilmiştir. (735) (807) İHTİRA İLÂNI a “Çelikten * mamul hidrolik preslerin yeni bir inşa usulü, hakkında alınmış olan 6. 2, 1936 günlü ve 2062 sayılı ibtirn be- ratı bu defa mevkii fiile kon- mak üzere ahere devrüferağ ve ya icar edileceğinden talip olan ların Galatada, İktisat hanında, Robert Ferriye müracaatları İ- AS TARAFINDAN Ötedenberi sağlamlığile tanınmış ve halkımızın rağbetini kazanmış olan mamnlâtımız Son tenzilâtlı fiyatları aşağıda gösterilmiştir: ze Atı o $3S, En 36 Metrelik TİT Er, 655 " 832 5 798 . 800 ği 730 si 732 w 670 O Köpekli 722 1 — Satışımız İzmirde fabrikada teslim ve peşindir. 2 <- Yukarda ki satış fiyatlarımız asgari bir balya içindir. Ambalâj masarifi müş. teriye aittir. 3 — Yukarıdaki satış fiyatlarına 6 2 zam edilmek su. retile fabrikada teslim asgari olarak bir top satreyapılır. 4 — İstanbul satış mahalli: Fincanclarda Mahmudiye hanında 12 numaradadır. AR ——————————————— 1 Sahibi: Ahmet Emin YALMAN. Umumi Neşriyatı İdare Eden: 8. SALIM Gazetecilik ve Neşriyat Türk Limitet Şirketi. Basıldığı yer TAN Matbasst Hevseoamaam