April 3, 1938 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

April 3, 1938 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

ız Kendinize beyhude yere eziyet “ediyorsunuz NEVROZİN varken ıstırab çekilirmi? | — HAKİK! LOKANTACILARA Kâğrttan mamul sıhhi peçete, hav- mendil, masa örtüleri vesaire, Toptan ve perakende satış. Fabrika: Np. 51 -Te- Ciğerleri zayıf ve sinirleri bozuk olanların kalbine ferahlık verir ve gönlünü açar. Bilhassa masaj ve banyo için şayanı tavsiyedir, 10 gram ÇAM kolon yası banyonuzu mükemmelen tatir eder. Cildinizi mis gibi kokutur ve güzelleştirir. Tanınmış eczane, ttriyat ve tuhafiye, mağazalarında satılır. Nureddin Evliya Zade Ecza, Âlât ve İtriyat deposu - İstanbul Sultanahmet Eskize le 23969 Selimiye kışlasının Hamam ile giyinme mahallinin çökn lan Çatısının bir kısmı tamir ettirile | İstanbul Komurtanlığı İlânları İceğinden açık eksiltme ile ihalesi 15| Nisan 1938 Cuma günü saat 15 de acaktır. Muhammen keşif bede- li 879 Jira 60 kuruştur. İlk teminatı 66 liradır. İsteklilerinin ilk teminat İmakbuz veya mektuplariyle 2490 sa- İyılı kanunun 2. ve 3 üncü maddele- de yazılı vesikalariyle beraber iha İle günü vakti muayyeninde Fındıklı- Baş, diş ağrıları ve üşütmekten mütevellid bütün ağrı, sızı, sancılarla nezleye, romatizmaya karşı Kaşelerini Alınız. İcabmda günde 3 kaşe almabilir EE Na EE ELİE EEE gp" A m Siz de bu kremden şaşmayınıza m BALSAMİN KREMLERİ Sihhat Bakanlığının resmi ruhi satını haiz bir fen ve bilgi mah sulüdür. Bütün cihanda elli se-ği nedir dalma üstün ve eşsiz kal si KREM BALSAMİN z Uzun bir tecrübe mahsulü o iarak vücude : getirilmiş yegân: sıhhi kremlerdir. KREM BALSAMİN Şöhretini söz ve şarlatanlıklağığ değil sıhhi evsafını Londra, Pa ris, Berlin, New York güzellikğiği enstitülerinden yüzlerce kre: arasında birincilik mükâfatınığığ kazanmış olmakla isbat etmişti KREM BALSAMİN Gündüz için yağtız, gece İçin yağlı ve halis acı badem ile'y palmış gündüz ve gece şekilleri KREM BALSAMİN; ötedenberi tanınmış buşosl veto ve tüp şeklinde satılır. İNGİLİZ KANZUK . BEYOĞLU — e Sinir ağrıları, asabi öksürükler; uyku- suzluk, baş ve yarım baş ağrısı, baş dön- mesi; baygınlık, çarpıntı ve sinirden ileri | gelen bütün rahatsızlıkları giderir. Jandarma Genel Komutanlığı Satınalma Komisyonundan : 1 — Bir kilometresine Seksen Dört Lira Elli Kuruş kıymet biçilen Ordu tipi vasıf ve örneğine uygun İki yüz Elli Altı kilometre ağır sahra kablosu kapal zarf usulile 14/4/938 Perşembe günü saat onda satın alınacaktır. 2 — Şartnamesi parasız olarak komisyondan alınabilecek olan bu eksilt- meye girmek İstiyenlerin “1623., liralık ilk teminat ve kanun ve şartna- mede hı vesikaları muhtevi teklif mektuplarını en geç belli gün saat dokuza kadar komisyona vermiş olmaları “8 “168: İstanbul Nafia Müdürlüğünden: vi 15.4.938 Cuma günü saat 15 de Istanbulda Nafia Müdürlüğünde (6292.04) lira keşif bedelli İstanbul Jandarma konağında yeniden yapıla- cak leme evi inşaatı açık eksiltmeye konulmuştur. Mukavele, eksiltme, Bayındırlık işleri Genel, Hususi ve fenni şart- nameleri, proje, keşif hulâsasile buna müteferri diğer evrak dairesinde görülecektir. Muvakkat teminat (472) liradır. İsteklilerin en az (5000) lirahıkbu işe benzer iş yaptığına dair ida- relerinden almış olduğu vesikalara istinaden İstanbul Nafia Müdürlü- ünden eksiltme tarihinden bir hafta evvel alınmış ehliyet ve 938 yılma sit Tic t odası vesikalarile gelmeleri (1680) İ tarihli Cuma günü saat 15 de Haydarpaşada İşletme Müdürlüğü Komis- da Komutanlık satın alma komisyo- nuza gelmeleri. | (1697) * Her bir metresine tahmin edilen 15 kuruş olan 67000 metre boz kışlık elbiselik kumaş kapalı zarf u- fiyat 2 İsuliyle münakasaya konulmuştur. İ- balesi 18/4/938 Pazartesi günü sa- at 11 dedir. İlk teminatı 10462 lira) 50 kuruştur. Evsaf ve şartnamesi 922 kuruş mukabilinde M. M. Vekâleti! Satınalma Komisyonundan alınır, Eksiltmeye gireceklerin 2490 sayılı kanunun 2 ve 3 üncü maddelerinde gösterilen vesaikle teminat ve teklif mektuplarile birlikte ihale saatinden en az bir saat evvel komisyona ver- İmeleri, “774, “1683, İstanbul Üniversitesi Artırma, Eksiltme ve lele elele ediime Pazarlık Komisyonu İlânları mesini isterseniz ? 1 — 51289 lira 16 kuruş keşifli Gurebada yapılacak ikinci Dahiliye Anfisi inşası vahidi fiyat üzerinden kapalı zarfla eksiltmeye konuluuş- tur. 2 — Bu işe ait evrak ve şartnameler şunlardır: A — Eksiltme şartnamesi B — Mukavele projesi C — Bayındırlık işleri genel şartnamesi D — Ozel şartname E— Keşif cetveli FP — Proje. İstiyenler bu şartnameyi ve evrakı 257 kuruş bedel ile Rektörlüten alabilirler. 3 — Eksiltme 18/ lüğünde yapılacaktır. 4 — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin 3814 lira 46 kuruş mu- vakkat teminat vermesi ve bundan başka aşağıdaki Vesikaları gösterme- si lâzımdır. 1 — 1937 senesine ait 50,000 liralık Bayındırlık Bakanlığından alın- mış İnşaat müteaahhitlik vesikası ibraz edecektir. 5 — Teklif mektupları 3 ncü maddede yazılı saatten bir saat evvel Komisyon Başkanlığına makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gön. derilecek mektupların en geç 3 ncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve dış zarfının mühür mumu ile iyice kapatılmış olması şarttır. Postada gecikmeler kabul edilmez. “1661,, Dünyanm her tarafında seve seve kullanılan, ve cildi tıraştan sonra pamuk gibi yumuşatan fıraş bıçaklarını kullanınız. Devlet Demiryolları ve Limanları işletme U. idaresi ilânları Pendik İstasyon Büfesi üç sene müddetle ve açık arttırma fle kiraya verilecektir. Muhammen aylık kirası 15—4—938 /938 Pazartesi günü saat 16 da Üniversite Rektör- 25 liradır. Arttırma yonunda yapılacaktır. Bu işe ehil olan isteklilerin 67,5 liralık muvak- kat teminat mektuplariyle tayin olunan tarih ve saatte komisyonda ha- zır bulunmaları lâzımdır. Bu bileye ait şartnameler işletmeye müraca- atla parasız olarak alınabilir. (1704) varr Kapalı Zarf Usulü İle Eksiltme İlânı Kırklareli Nafıa Müdürlüğünden: 1 — Eksiltmiye konulan iş: Demirköy kazasının Ayastafanos mev kiinde bir adet gümrük binası inşaatıdır. Keşif bedeli (6626) lira 15 kuruştur. 2 — Eksiltme 7 nisan 938 cuma günü saat on beşte Kırklareli Nafia müdürlüğü binasında toplanan komisyonda kapalı zart usulile yapıla- caktır. 3 — İstekliler şartnameyi ve buna müteferri diğer evrakı her sün Nafın müdürlüğünde görebilirler. 4 — Eksiltmiye girebilmek için İsteklilerin (507) lira muvakkat te- minat vermeleri ve Nafia Vekâletinden alınmış 938 senesine ait yapı mü teahhitliği vesikasını ve Ticaret odası sicil kâğıdım hâmil bulunmahdır 5 — Teklif mektuplar ikinci maddede gösterilen saatten bir saat ev- veline kadar komisyon reisliğine makbuz mukabilinde verilecektir. © 6 — Posta ile gönderilecek mektupların eksiltme saatine kadar gel- İ miş olması ve zarfın mühür mumu ile iyice kapatılmış bulunması lâzım- * dır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. (1488) Balkanların birincisi ve Avrupanın 2 ncisi- dir. ÇATAL, KAŞIK ve BIÇAK aldığınızda mu- hakkak BAŞKURT markasını arayınız. Paslan- maz, sararmaz ve kırılmaz. Avrupa mallarından daha yüksek ve daha ucuzdur. Toptan Satış Yeri: Tahtakale caddesi No. 5I ÇAYIR MAKİNESİ Molin Adriyans marka tek beygirliktir. Çift ve öküz koşma tertibatile beraber ma- ğaza teslimi 50 liradır. Sağlamlığı ve kulla- Dışı garantilidir. Yedekleri çoktur. İstiyenle- re orak biçme tertibatı da verilir. Ibrahim Külâhdaş - Manisa