6 Aralık 1940 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 4

6 Aralık 1940 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 4

Li SEFTENİ TE EE BE devle H Türk - İngiliz ticâret münasebetlerinin aldığı yeni şekil İngiliz ablukası iyi işliyor (Başı 1. inci sayfada) Almanya PETROL sıkıntısı çekecek B. Dalton'un senelere değil Buğday işinin için tedbirler X Başı 1 inci sayfada ) evvelce olduğu gibi etmektedir ve ileride Çin'e olan siyasetlerini değişlirmediler da harbe hesap: etmekteyim. Iktisadi harbin neticeleri dısı B. Dalton vaziyeti bitmesini da Asgari tevzi haddine doğru Fransız Hindiçini'si ile Siyam arasında bir hudufla Devamlı surette muharebeler cereyan ediyor ( Başı 1 inci sayfada ) mukabele et Siam başka mıntakalar bayatta Alman benzin istihsali azalıyor nutkuna devam Bir iştirik Muhaberat kesildi bir Polonya'da dokuz kişi idama mahküm oldu Bir kardeş katili 22 sene mahküm oldu Buca'nın Merkez bölgesinde mühim bir Elen ileri hareketi var Elen kıtaları Premeti'yi de dün aldılar (Başr 1. inci sayfada) ve hava kuvetlerinin zaferi resmen Resmen beyanatta şöyle denif eden Yuann kahramanlığı Romanya'nın iktisadi rolü (Başı 1 inci sayfada) in alman hükümetiyle 1 — 10 senelik 4— 3, — Avrupanın metodlu pille esma istinaden de romen Berlin'deki tefsirler “daki sefiri istifa etmedi Romanya Mançukuo hükümetini tanıdı Tokyo ; TARANTO ZAFERİ 7 (Başı 1. inci sayfada) Hava hücumları İngiltere üzerindeki hava hücumları mahdut oldu dün İaa- İzmir'de âsker ailelerine yardımlar devam ediyor İzmir'de Afafürk müzesi hazırlıkları tamamlandı İzmir'de tütün satışı tanzim