29 Şubat 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

29 Şubat 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

—8 — VAKIT 29 SUBAT 1932 ş “ v Bu ucuz ilâç “HART KOR üç yıldızlı ve yahut V. S. 0. P. “© Yüksek Mektepler Mübayaat Komisyonundan! Yüksek Orman ve Orman ameliyat mektepleri talebesi için iç çamaşırı ve asma fidandığı için 2000 kilo kimyevi gübre 2-3- 932 çarşamba günü saat on dörtte pazarlıkla mübayaa oluna- caktır. Talip olanlar teminat akçelerile birlikte Fındıklıda ko misyona gelmeleri ilân olunur. (709) “İstanbul Evkaf Müdürlüğünden: den: Balta limanında Darü'füünun deniz hayvanat şubesinde yap tırılacak fenni tesisat kapalı zarf usulile İS-Şubat-932 tarihinden 10: Mart-932 tarihine kadar mevkii münakasaya vazedilmiştir. Talip olan Mimar ve mühendislerin şartname ve projeyi almak Üzere her gün öğleden sonra Istanbul Evkaf Hey'eti fenniyesine ve ihale gönü olan 10-Mart-932 saat 15 te kapalı zarfları usu! dairesinde Evkaf Idare Encümenine tevdi etmeleri ilân olu nur. (536) yonundan: 21 Şubat 932 de. kapalı zarfla yapılan 9 kalem mutabiye mü- nakasası sırasında gali fiat verildiğinden dolayı 7545 fırça ile 3770 yem torbası pazarlığa çıkarılmıştır. Pazarlık 2 Mart 952 çarşamba günü saat on beşte yapılacaktır. Taliplerin nümune ve şartnameyi görmek üzere her gün ve pazarlığa iştirak için yevmi merkürun muayyen saatine kadar komisyona müracaatları. (761) Jandarma Satınalma Komis- yonundan: 3800 ta 3900 tekim kompile kışlık elbise “imaliyesi kapalı zarfla mümakösaya çıkarılmıştır. Münakasası 5 Mart 932 Cumar- tesi günü saat on beşte yapılacaktır. Taliplerin şartname ve numuneleri görmek üzere her gün münakasaya iştirak için de teminat ve tekliflerile muayyen gün ve saatte komisyona mura- caatları. (522) yonundan: 10312 geyim alafranka at ve 798 geyim ester nah ile 936166 adet (takriben 4700 kilo) mıh kapalı zarfla münakasaya çıkanıl- mıştır. Mümakasası 5 Mart 932 Büzertel günü saat on birde yapılacaktır. Taliplerin şartname ve nümuneleri görmek üzre her gün ve münakasaya iştirak içinde teminatlarile beraber muayyen günün mezkür saatine kadar İram'evonumuza müracaatları, (523) ederek duhuliye varakası almaları ilân olunur. 1 — Meclisi idare ve murakıp raporlarının okunması, 2 Bilânçonun tasdiki ve meclis idarenin ibrası. 3 — Hissei temettuun sureti tavzii, 5 — Murakıp intihabı ve ücretinin tayini. Jandarma Satınalma komis- Jandarma Satınalma Komis- Akhisar Tütüncüler Bankasından © Akhisar Tütüncüler Bankasının alelâde hissedarlar umumi toplanması zirdeki ruznaâmeyle 29 Mart 1932 tarihine müsadif salı günü Akhisar'da icra edileceğinden asaleten ve vekâleten en aşağı on hisseye malik olan hissedarların duhuliye varakası almak üzere içtima gününden bir hafta evveline kadar hisse senellerini Bankamıza ibraz Müzakere Ruznamesi 4 — Müddetleri hitam bulan Meclisi idare âzalarının yeniden intihap veva tehdilleri. Istanbul Ikinci Ticaret mab- kemesinden : Beyoğlunda IsuklAl caddesinde 290 No: la mağazada lokantacılık ve pas- tacılıkla müştegil Türkuvaz nam müessi senin sahibi Aleksandır Püriç efendinin eshabı matlupla icra ve iflâs memurlu- dundan akt ettiği kongordate berarı tas dik mahkemeye tevdi olanmuş ve mu- hikemeside 7 Mart 032 Pazartesi günü saat 13,30 da icra edileceğinden keyfi- yet malam almak üzere İlân olunur Artık Hanımlarımız için Modayı Takip Müşkülâtı Kalmıyacaktır Pek Yakında Göreceksiniz! Ipekiş Bu mes'eleyi Kökünden halletti “IPEKİIŞ,, kurulurken şu mü- him noktayı esaslı surette nazar! dikkate aldı: Dünya moda cere- yanlarını günü gününe takip etmek.. ÜRER Bu mahsatla yüksek mütehas- sısların idare ettiği hususi bir büro tesis etmiştir. Bu büronun bütün meşgalesi, dünya moda ce- reyanlarını adım adım takip ve PARIS'te çıkan ber yeni modayı burada derhal tatbik etmektir. IPEKİŞ moda büosu Dünyanın en büyük ipek fab- rikaları ve Parisin en büyük moda müesseseleri ile çok yakından temas hasıl etmiştir. Yüzlerce tecrübeden Sonra.. ZPEKIŞ Avrupa kümaşları de- recesinde, hatta onlardan daha iyi cins kumaş zapmaya muvaffak olmuştur. Istanbul Belediyesi ilânları isküdar Belediye Şübesi Müdürlüğünden: Sahipsiz bir Av köpeği bulunup teslim edilmiştir. Sahibinin sekiz gün zarfında Üsküdar belediye şubesine müracaatla almadığı takdirde satıla” caktır. (767) Keşif bedeli 12,238 lira 64 kuruş olan Fatihte Kurşunlu med” resesi tamiri ve elektrik tesisatı kapalı zarfla münakasaya kom muştur. Teminat akçesi 918 liradır. Talip olanlar şartname V* tafsilât almak ve keşif evrakını görmek için her gün Levazım Müdürlüğüne ve ihale günü olan 21-3-932 pazartesi günü de te minat makbuz veya mektubu ile fen vesikasım teklif mektubü içerisine koyarak szat on beşe kadar Daimi Encümene müracaat etmelidirler. (763) Nafia Vekâletinden: Antalya vilâyetinde derdesti inşa Manavgat köprüsünün de” mir gözü Üzerine yapılacak (3306,10) lira keşif bedelli beton dö” şeme, şose ve teferruatile bir ayak etrafına imal olunacak a9 roşman pazarlık suretile ihale edilecektir. Taliplerin malümat almak üzere yollar uwnm müdür'üğün” ve pazarlığa iştirak etmek üzere 5-3-932 tarihine müsadif GU” martesi günü saat on dörtte Nafia vekâleti müsteşarlık maks” mında inkat edecek olan yollar ve köprüler münakasa komi* yonuna müracaat etmeleri ilân olunur. (754) | Ergani Bakır Türk Anonim Şirketinden: Hissedaran Heyeti Umumiyesinin 24 Mart 1932 tarihinde timat mukarrer bulunmuş ve keyfiyet gazeteler ile 22 Şu 1932 tarihinde ilân edilmiş isede esbabı mücbire dolayısiY Heyeti Umumiyenin 31 Mart 1932 tarihine müsadif Perşe” günü saat on bire talik edilmiş olduğu tashiben ilân olunur" Meclisi İdare Müzakerat Ruznamesi 1 — Şirketin 1931 senesi zarfındaki muamelâtını mübeyYi” Meclisi Idare raporunun “kıralı, 2 — Murakıplar tarafından verilen raporun kıraatı. dik 3 — 1931 senesi Bilânço ve Kâr ve Zarar hesabının ta ile, Meclisi İdarenin ibrası. le 4 — Müddetleri hitam bulan Meclisi Idare Azalarının ye rine Aza intihabı, e 5 — 1932 senesi için murakıplar intihabı ile ücretlerini? yini, (2526)