10 Ağustos 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 9

10 Ağustos 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 9

v Bugünkü At tün iç Kabiliyeti hakkında az Yula; bilg “ee, T üzerindeki Mreceğiz. satış koşusudur. Üç Biz aş ve kısraklsra laa), (Odepaşt), ” arak İva ti Üabadalia)dır. Fakat (Bayard) e altüst olur. (Sifra) “a hemen hiç şans yok gibidir. e (Casba dalia), (Conk), ank Tağ) arasında geçecektir. çetini bulabilseydi (Casba dalia) belâsı olabilird. sx İKİNCİ KOŞU Handikaptır. Dört ve daha yüz & Yaştaki yerli yarımkan arap * halis kan arap at ve kısrakla gi hsüntur, Mesafesi 2200 metre - İf ve koşuda (Serdar) 62,5 (Al ip Vİ) 59,5, (Sada) 59, (Mesut) (ik, Ybyan) 56, (Ceylân) S1, kil, tük Sada) 50, (B. Ceylân) 50 ile koşacaktır. hay emlekettek arap (atlarının «n temizi; en kuyvetlisi o- N (Serdar) m bu koşuda sans Ya azdır, Geçen hafta kilo kilo- İüg eteları halde (Al Derviş) tk, Koşu müddetince (Serdar) Gnemiş ve sıkı bir fırtına ge - Ky Bu hafta (Al Derviş) 3 Baci avantaj ile (Serdar) : Bi, ir, ğa Kotuda (Al Derviş) in hak: ir, (kı, Küçük Sada) © gelecek » Nyor. üçük Sada) 50 kilo ile ko Ba hay emleketteki arap atları- Wi, , “Men hiçbirisi 2200 metrelik tga (Küçük Sada) ya 10 Koş « veremez. Say, Küçük Sada) (Al Derviş) ii ve (Sada) arasmda ge- lemleketimizin eniyi yarım- olan (Sada) artık m koşuyor zannında- bein, 10 olmadığı zaman rakip- * 16 kilo kadar handi- tiz rilebilecek kudrette olan uk zy Yarın bir iş beklemek, safdillik olur, 4 FEİ Soray” nisbeten mutedildir. Yoğ büyük bir kabul resmi yarışlarının üçüncüsü bu- la ye Bundan evvelki ko- da “VAKIT,, tahminlerinde ka bir isabet görülmüştü. Bugün Yazımızda okuyucularımıza ko meydanında göreceğimiz atlas! çok ir verecek ve bugünkü ko - tahminlerimizi bigün yapılacak © koşulardan isi ve daha yukarı yaştaki halis kan İn- mahsustur. safesi 2100 metre olan bu koşu iş) Salvator) (Sifra) . (Casbada- (Bayard), (Tady Tag) adlı 7 at ve iştirak edecektir. Bu koşu- msr en fazla olan şüphesiz ya koşmak için girerse ne- (Salvo- (Odepaşt) için bugünkü ko- İzmir koşularındaki kuv - koşularda hangi atlar kazanacak ? ÜÇÜNCÜ KOŞU 3 ve daha yukarı yaştaki yerli yarımkan İngiliz at ve kısraklara mahsustur. Mesafesi 1600 metre - dir. Bu koşuya (Yıldırım) (Gül), (103 Ceylân), (Nona) (Süha) (Küçük Klas), (Semir) (Yaman) (Ceylân) (Rüçhan) (Lelten) ad- h 11 at ve kısrak iştirak etmekte- dir. Koşunun Favorisi (Yıldırım) 4 dır. Yarm (Yıldırım) sıkı bir im- tihan geçirecektir. Şimdiye kadar koştuğu koşularda Hep kanının ve idmanının üstünlüğü ile koşan (Yıldırım) zannederim ki yarın mağlübiyeti tatmasa bile dudakla- rını bulaştıracaktır. Çünkü koşu - da (103 Ceylân), (Suha), (Klas) gibi acı biberler var. Bunlar 1000) rahatça | 1200 metre Yıldırımın önden kaçmasına meydan vermi- yeceklerdir. Arkadan (Nona) ve (Selten) iyi bir zamanda hücum ederse Yıldırımın geçilmek ihtimali ço - ğalır. Bu koşuda (Semir) dahi ko- şacak. Sağlam olduğu zamanlar» da kısa mesafelerde ( Yıldırma çok sert bir ceviz tesiri yapan bu güzel at yarın bir iş çıkaramıya “i caktır. ww Netiem olarak koşu (Yıldırım), (Selten), (Nona) arasında geçe” cektir diyebiliriz. DÖRDÜNCÜ KOŞU Handikaptır. Üç ve daha yuka- rı yaştaki haliskan İngiliz at ve kısraklara mahsustur. o Measfesi 2200 metredir. (Bekâr), (Barcs) (Piper) ad- lı üç at birincilik için boğusacak- lardır. n fazla kile ile koşmasına rağmen şansi en fazla olan (Be - ve Bahri Muhit sahille-, dan gene burun buruna Yazış, koşular arasındadır, (Bekâr) (Al Nami beşin sayıfamızdadır.) Dervis) oynamak en doğru hare - ui "Ayyy ettir. kârdır) İkincilik (Piper) in ola - caktır. BEŞİNCİ KOŞU 4 ve daha yukarı yaştaki yerli! yarımkan arap, haliskan arap, at ve kısrklara mahsustur. Mesafesi 1800 metredir. Bu koşuya (Ceylâr Yekta) (Al Derviş) (Ubeyyan), (Serdar), o(Vezir), (Mes'ut) (Mebruke) (Leylâ) adlı 8 at ve kısrak iştirak edecektir. Burada dahi koşu (Al Derviş) ile (Ser- dar) arasında geçecektir. Yalnız bu koşuda (Ubeyyan) (Al Dervi- şin) (Mebrüke) (Mes'udun) he -| sabına koşuyu gölüreceklerinden.| bütün koşularında önden kaçtığı takdirde güzel koşular çıkaran (Serdar) için oldukça şanssızlık âmili olacaklardır. (Ceylin Yek- ta) çok çabuk bir attır. Buna biı de (Vezir) i ilâve edersek, bu ko: şuya ateş koşusu adını verebiliriz Bakalım bu kadar barut içer - sinde hedefe en evvel varan kim olacaktır. Ben yarın (Serdar) ile (Al Derviş) in burun buruna Po todan geçeceklerini ve arkaların - olmak şartiyle (Ubeyyan) ile Mesudun Rusya sporcularımız geleceğini tahmin ediyorum. Çifte bahis ikinci ve dördüncü Sarı siyahlı Büyük Yüzme bugün Modada yanılıyor Müsabakalarımız bilhassâ müsabıkların sayısı itibarile memleketimizde az görülen bir spor hadısesi teşkil ediyor VAKIT bütün yüzücülere muvaffakıyet diliyor Müsabakamızın yapılacağı Moda yüzme havuzundan birkaç görünüş “VAKİT” gençtiği denizciliğe teş- vik yolunda her yıl tertip ettiği yüz- me müsabakalarından birisini de bu - gün Modadaki yüzme havuzunda, sa- lâhiyet ve bilgi sahibidi bir hakem he - yeti önünde yapıyor. Geçen yıllarda olduğu gibi bu yıl da müsabakamız bizi çok sevindiren bir alikn ve rağ- betle karşılanmıştır. Hattâ yazılanlar, geçen yıllardaki- leri aştığı ve müsabakaları bir günde bitirememek endişesi, bas gösterdiği için yazılma işini iki gün evvel bitir- meğe mecbur olduk. Ve bu suretle bir çok gençlerin de müracaatlerini l kabul edememek üştük. Müsabakal king Süt sayısı üç yüzü geçmiş bulunuyor. Bu üç yüz gencin mühim bir kısmını memleketin muhtelif klüplerine yazı- | is olanlar teşkil ediyor. Bu gençlerin | arasında Türkiye rekortmenleri de ol- duğu için “Vakıt" bugünkü müsabaka- | larında yeni rekorlar kazanılmasını da ummaktadır. Beklediğimiz tabak - kuk ederse her şeyden evvel memle - ket sporu namına sevineceğiz. Dünkü sayımızda müsabakalara yazılırken (fotoğraflarımı (verenlerin resimlerini o neşretmiştik. Bugün de yazılanların isimilerini veriyoruz. Çocuklar kısmındaki muh- telif müsabakalar için yazılanlar İ, S. K, Klübünden: Hedvig Bodner, Hilde Bodner, Fa- himan İhsan, Şinasi, Bahaettin, Bo- rothca Buseh, Erika Busch, Fazilet Sadettin, Mahmut, Şinasi, Necdet, Vehap Halim, Bülent Halim, Ömer Hamit, Dumrul Rahmi, Rolf Hetser, Fahiman İhsan, Kantorovitch, Ludvig Motti, Arthur Oberosler, Mörth, Fik- ret Hüsnü, Gottfried Kessler, Fuat, Belkis, Fikret, Hüsnü, İman, Bedact, Jale Hüsnü, Jale Hac: Bekir, Arsula Dohensen, Hamiyet Behçet, Elizabet YUZME PROGRAMI —— (Çocuklar kısmı) 1 — 50 metre (Orovl - Styi) 12 ya kadar kız çocukları için 9-- 59 metre (Crovl « Styi) 12 yaşuk kadar erkek çocuklar için 3 — 50 metre (Serbest) 13 - 14 yaşında) kızlar için j4 — Bü metro (Serbest) 12 - 14 yaşında erkekler için 5 — 100 metre (Serbest) 14 - 16 yaşı kızlar için 6 — 100 metre (Serbest) 14 - 16 yaşında) erkekler için 7 — 100 metre (Serbest) 16 - 18 yaşımı karlar için 8 — 100 metre (Serbest) 16 - 15 yaşım-| da erkekler için 9 — 50 metre (Kurbağalama) 12 - 14 yar şında kızlar için ; 10 — 8 metre (Kurbağalama) 12 - 14 şında erkekler için (1 — 100 metre (Kurbağalama) 14 - 1 yaşmda kızlar için Mottl, Gerlinde Zender, Villiy Mam- büry, Arnaldo Râlesime, Bülent Ferit, Leylâ Sait, Gerhelde Kessler;, Mary Crane, Otta Gangelberger, Georg Birkofi, Aloşi, Roothca Busch, Erika Busceh, Fikret. Musa Beyler ve Ha- nımlar.. Diğer klüplerden ve hariçten: Hikmet, Jozef (Hasköy) Ekrem, Tarik, İsmail Hakkı, Mustafa (G.S.) Ertugrul, Kadri, Mümin, Sabahattin, (Ortaköy Spor yurüu) Necdet (Bey- koz) Bahaettin (Beşiktaş), Turgut, Bülent, Necmettin, Burhan, Saim, Si- mon, Vecihe, Selma Tuli, Samahat, Lolâ, Osman Cem (Sumer klübü) Rıdvan, Kemal, Aptullah, ($. $. K. Yusuf, Feyzi (G.S.) Zeki, Ahmet, Er- tuğrul, İkisari, Arif (Ortaköy Spor) Nusret, Cihat Lütfi, Fethi '(F. B.) İsmail Necati (O, K. 5.) Turhan (İz- mir Altay) Jak (Beykoz) Tevfik, Kenan, Mehmet Nuri (İzmir K.S K.) İsmail, Dimo, Ravadya, Cemal, Alsafrana (FR. B.) Haydar, Ali, Voti- kas, Necdet, Muvaflak, Şemsettin Beyler ve Hanımlar. Büyükler kısmi * Güzin, Nihat (Beykoz) Nüzhet, (Fenerbahçe) Niko, Agâk, Mehmet AH (Beykoz), Selâhattin © (İzmir K. S.K.) Dursun (Darüşşafaka) Muzaf- fer, Nezihi, (Beşiktaş) Kenan, Aram, Kâmiran Kâmil (Ateş - Güneş) Mü allâ, Muzaffer, Fuat, Nusret, Feyzi, (G. S.) Faik, Hayri, Hikmet, İhsan, (Ortaköy spor) Halit, Jak, Dursun, Aram, Nusret, Vahan, Demir Ali (İz- mir K, 8. K.) Sadi, İzzet, Ömer (Bey- koz) Muzaffer, Emin, Muvaffak, Jak, Kenan, Orhan Mekin, Fuat, Cihat, Ce- Kenan, Orhan, Akkin, Fuat, Cihat, Ce- mal Faik, Selimi (Orta. K.S.) Ferit | (Vefa) Salim, (P. B.) Maksut Meh- | met Ali, Ali, Orhan, Ferdi, Cemfi, | Osman Rebi, Emin Nurettin, Hulüsi, Cihat Lütfi, İsmail Hakkı, Mustafa 19 — 509 metre (Kurbağalama - Seyi) 1. yaşına kadar kız çocuklar için 13 — ö0 metre (Kurbağalama - Styi) 1 yaşına kadar erkek çocuklar için 14 —1100 metre (Kurbağalama) ti - 16) yaşında erkekler için 15 — 100 metre (Kurbağalama) 16 - 1 yaşında, kılar içim 1 — 100 metre (Kurbağaiama) 16 - yaşında erkekler için Dikkat: Yukardaki müsabakalara mıntaka seçmelerine veya müsabaka - larına girmiş olanlar iştirak edemez » ler. (Büyükler kısmı) 17 — 109 metre (Serbest) erkekler için 18 — 109 metre (Serbest) hanımlar için 10 — 100 metre (Sırt üstü) erkekler için 90 — 209 metre (Kurbağulanın) erkekler için 9 — 200 metre (Kurbağalıma) hanımlar için 10 AĞUSTOS 1934 Müsabakamız 50Metre mütekaitler (Erkek) Jan Smolik, | ge Saim, Toma, Agâh, Memduh, Fuat, Emin, Cemal, Faik, Hayri, Selâmi, Hikmet Cemal, Fahri, Osman Nuri, (Orta. K. S.) İbrahim, Orhan, İsma- il, Osman, Bekir, Nusret, Mazhar, Necdet, İlban, Necati, Nejat, Metin (İ. S.K), Hayri, Hikmet, Halit, Fet- bi Kaya, Adnan, Kenan, Şemsettin, Sadi, Şefik, İskender (İ. $. K.) İlhan, Ahmet, Cihat, Semih, Oğuz, Celâl, Nusrat, M, Ali, Orhan (G. S.) Bey - ler ve Hanımlar, Bayrak yarışı Beykoz, Ortaköy: spor, Fenetbak- çe klüpleri. . Gazeteciler arasında Osman Cemal, Al! (Vakit) Arslan Tufan (Cümhuriyet) Salim (A, * Şükrü Beyler. Ekrem Rüştü, Galip OMazhar Besim, Hilmi (İ. S. Ki) Beyleri Otuz yaşından yukarı Hanımlar Frau Bodner, Letta Asım Turgut Frau İ, Busch.” Su topu müsabakası Beykoz, Fenerbahçe,' (İ. S.K.) Galatasary takımları. Karamürsel idmancıları Kocaeli mntakasından Karamül - selin. değerli yüzücüleri de geçen yıl olduğu gibi (VAKİT) müsabakaları» na girmek üzere bugün bilhassa reis- leri Salâhattin Beyler beraber şehri - mize geleceklerdir. Gelecek yüzücü « ler arasmda Türkiye birinci, ve ikin * cileri vardır, isimleri şunlardır: Ali Haydar, İsmail, Yusuf Kenan Ihsan, Mehmet Salâhattin Beyler. Yüzücülere talimat Müsabakalara bugün tam saat on üçte başlanacaktır. Fakat müsabaka» lara girecek yüzücülerin değerli dok- ——— (uitten sayfayı çeviriniz) 59 — 200 metre (Serbest) erkeider için 03 — 400 metre (Mukavemet) erkekler için sında) a. 95 — Buyrak yarışı 2004 (Hanrmlar a- rasında) 9ğ — 9 metre (Serbest) gazeteciler ara sında, 97 — 50 metre (Kurbağalama) 85 yaşım»; dan yukarı mülekalt sporcu erkek- ler arasında 9g — 50 metre (Kurbağulama) 35 yaşın- dan yukarı hanımlar arasmda 99 — Atlamalar ÇPramplen: 5 medbrii 2 ihtiyari) 30 — Allamalar (Kule: 3 meebüri,i » tiyart) 31 — Atlamalar (Hanımlar arısında) 39 — Su topa müsabakası (Klüpler ara snda 33 — Yağlı direk (Serbest)