12 Kasım 1955 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

12 Kasım 1955 tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

tikten Zziyade yürüyüşe ehemmıyet verir. Sigara da içer, viski Ancak çok samimi dostlarımızla görüşürüz.. Kanesto oynar, bazen on İarı eve yemeğe davet ederiz. a evde yalnız altı sandalyemiz olduğu- na göre, siz hesaplayın. Milko Skofic, röportaj gelen gazeteciye baktı, yapmaya gülümse- benim anlatacaklarım.. Başka bır şey aklıma gelmiyor" dedi. Gazeteci ayağa kalktı. Teşekkür etti. Sonra durdu. Birden hatırlamış gibi nezaketle — Sizin, Madam Skof'ıcle resim- lerinizi alabılır miyim Madam Skofıc tatlı Ur kahkaha attı. Mesuttu... "Mad Skofic" ol- mak, hiç olmazsa, arada sırada ol- mak çok hoş bir şeydı Milko Skofic boynunu büktü... sim çıkartmaktan çok hoşlanmazdı fakat herkesin bir mesleği vardı iste; azetecinin de.. Karısına baktı ve şlara gülümse! — Lütfen daha samimi bir poz!" "— Meselâ?" "—- Meselâ, yanyana uyu: " Gina uzandı, pabuçlarını çıkardı î/l/[alltlğo onun ayaklarını ellerine aldı. Hayır bayır birbirinize daha çok sok Mılko başını dayadı. "— Biraz daha yaklaşın!" Ah bu gazeteciler. Milko bitap masaya dayandı Gi- na da ona... ve uyuya kaldıla Gazetecı memnundu Bol bol Te- simlerini çe Gina'nın gardrobu karısının omuzuna Sinemalarda — Gina Lollobrigida'nın son filmini görenler, onun daima yan çıplak dolaştığını tasavvur et- mesinler.. KADIN Bay ve Bayan Skofic Meşhur olmanın derdi akıa "Ekmek, aşk ve fantezi" filminde Gina suksesını gıyındıgı pa- çavralarla yaptı ama Gina'nın gard- robu fevkalâde zengindir ve hususi hayatında değilse bile davet olundu- ğul âoplantılarda daima gayet şata- tlıdır. Gina'nın tam 250 tane elbise ve mantosu vardır; herbiri, muhtelif aksesuvarlarla mücehhezdir. Giyinirken, Gina vakit kaybet- mek istemez. Bunun için elbiseleri- nin listesini yapmıştır. Her takım nu- maralı bir torbada asılı durmakta- dır. Gina önce listeyi alır, kararını verir sonra numaraya bakar. He ey, tualetinden mendılıne kadar, tor da onu beklemekte Ekseri elbiseleri dar ve açık y kalıdır ama 250 nin içinde meselâ blr korsan kıyafeti ile bir eskrim kıya- feti de mevcuttur. Moda Modanın can kurtaranı Herşeyin modası gehîl geçiyor, yal— nız yün takımlar. men biç bir degışıkhge ugramadan daıma ufak tefek 1şîlenılıkleı'le gunden güne artan bir ehemmiyet kazanıyor. lki on sene var ki, twinset mo- dası devam ediyor.. Bizde ekseri dük- kâncıların "ikiz takım" ismiyle va- sıflandırdıkları bu eş bluz ve hırka modası evvelâ, yalnızca bir ihtiyacı karşılamak için ortaya atılmıştı. Ka- dınlar bu kıyafeti daha ziyade evde veya soğuk günlerde, manto içine gi- yerlerdi. Halbuki bugun en degışık ve güzel şekilde hazırlanan twinset'- ler, güneşli son bahar sabahları için kadının en sık sokak kıyafeti olmuş- tur. Bunların içinde klasik şekilde ya- AKİS,12 KASIM 1955