24 Temmuz 1964 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

24 Temmuz 1964 tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

TÜLİDEN HABERLER etrafa bekçiler koydurmu. Bu yüzden civarda pek sevildiği söylenemez. Behzat Silâhtaroğlu eşi Sevim Sı- lâhtaroğlu ve çocuklarını İstanbu- la tatile göndermiş, kendisi şimdilik yaz bekarı. Öğle saatlerinde elinde testere ile evinde yaptığı tamirattan döndüğü görülüyor * Tanınmış atçılardan ve iş adamları- mızdan Tarsuslu Burhan Karameh- met İstanbulda at A ei ediyor, geceleri de. Tarabyada yeni a- çılan Garaj lokantasında kalabalık ar- kadaş grubunu ağırlıyor. Kütahyada iki seneden beri devam eden ültramodern ev inşaatı pek ya- kında bitmek üzere alan Rıfat Çini, sık sık Ankaraya geliyor.. Her tarafı çinilerle süslenmiş bu güzel villânın açılışı münassbetiyle Ankaradaki bü- tün mala Kütahyaya dâvet e- decekm Plân tatbikatı (o dolayısıyla hiç bir valiye yaz izni verilmemesi bir çok vali eşini çok üzüyor. Örneğin Sam- sun Valisi Hamdi Ömeroğlunun sand- ra saçlı pek zarif, eşi yazı,Samsunda geçirecek. Yüzme hasretini Karade- nizde dindirecekmiş. Dr. İhsan Doğramacı ve eşi (o Ayser Doğramacı, İhsan Doğramacının bizzat kullandığı otomobilleri ile haf- ta sonunda İstanbula gittiler. Sıcak- tan korunmak için Ankaradan geç va- kit ayrılan Doğramacı ailesi gece yol- culuğunu pek sevmedikleri halde serin havada İstanbula (gelme imkânını buldular. Tıp Fakültesi göğüs, hastalıkları mü- tehassıslarından sempatik doktor Sami Solu geçtiğimiz hatta içinde iki oğlunu birden: sünnet ettirdi. Dr. So- lunun aştık delikanlı olan oğullan ile nakli olarak koltuklan kabarıyor. yıldan Âşir Savaşır bu sıradâ va- zife seyahatları ile yurdu dolaş- makta fakat talihine bu sıcaklarda Manisaya gitmek düşmüş, sıcaktan iyi- ce bunalan Savaşır, Ankaraya dön- dükten sonra tekrar Manisaya gidecek- miş Kısmet bu, her halde kışın Koyu zamanında da bu eski sporcu delikanlıya Karsa gitmek nasip olur. geçtiğimiz hafta Golf Kulüpte Fo- to Çığırın oğlu Savaş Çığırla Ayşın Erkuntun düğünleri oldu Gelinin çok pahalıya çıkan elbisesinin bahsi hâlâ; ediliyor. Doğrusu Şükrü Çığır ender bulunur bir baba, oğlundan hiç bir şey esirgememiş, Düğün pek şaha- AKİS/26 ne idi. Çığır ailesi bir kaç ay sonra da kızlarını evlendirecekler. Bilgisi kadar nezaketi ve şıklığı ile de meşhur Karayolları Personel Müdü- rü Bulut Göle, Sümerbank Genel Mü- dür Muavini oldu. Kararnamesi çıkan Göle, bugünlerde işe başlıyor. Bu yüz- den, tatillerinden vazgeçmek zorunda kazan Göle ailesi, yazı Ankarada ge- çirecek. Haftanın başındaki Pazar günü Ey- mir gölüne gidenler arasında Rek- tör Kemal Kurdaş ile genç Prof. Ok- tay Sinanoğlu da vardı. Kalabalık bir grupla gelmişlerdi. Bu yaz İstanbulda açılacak Kimya Okuluna müdür tayin olunan Oktay Sinanoğlu, yeni evlen- diği amerikalı eşini de getirmişti. Amiral Celâl İyicioğlu ile Cemal Erginsoy, geçen gün, bir kokteyl dönüşü, arkadaşlarım Orduevinde me- nemen e davet ettiler. Bu ye- meğin şöhretin son zamanlarda birçok kimseyi Gerim çektiği gö- rülüyor.