19 Kasım 1966 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

19 Kasım 1966 tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

Tüli'den haberler Ya mankenlikten sonra? Devlet Balesinin güzel BEM rinası Meriç Sümen, geçtiğimi hafta Sovyet Büyük FI çiliğindeki resmi kabulde yeşil elbisesiyle çok şıktı. Bu güzel balerin de bir süre- dir mankenliğe başladı. Hem, giyi- miyle de daha çok ilgileniyor artık, Meriç Sümen, önümüzdeki günler- de Bulgaristana gidecek. Kocasın- dan ayrılacağı için biraz üzgün ama, sanat bakımından memnun. İyi komşuluk münasebetleri Yeni Kabil Elçimiz Hamit Batu ve eşi Afganistanda balaylarını ge- çirmeğe hazırlanadursunlar, Kabil- den merkeze dönen Cemil Vafi ve eşi de Ankaraya yerleşmeğe hazır- lamyorlar. Asıl dönüş, yılbaşından sonra. Fakat Reşiha Vafi, Ankara- da,bir ev tutup yerleşmeğe başladı bile. Ev tutarken, tabii, iyi komşu- luk münasebetlerini e gözden u- zak bulundurmadı: Paris Caddesin- de, eski Tahran sefiremiz Mehveş Aksalur, Ankaranın sözde kadınla- rından Lüsyen Avunduk ve AP mil- letvekillerinden Mehmet Yardımcı- nın eşi Kebuter Yardımcı ile kom- şuluk edecek. Bilhassa Kebuter Yar- dımcının komşuluğuna çok önem veren Reşiha Vafinin bu komşuluk- tan Hariciye Köşküne de bir köprü a. beklenebiliş Çünkü, Yar- eşi ağlayangilin eşi birbirleriyle çok iyi Mrturizr. Bel- ki de bu komşuluğun uğurlu bir ta- rafı da var. Zira daha Önceki kom- şu Yerginler, şimdi Paris yolunu tutmuş durumdalar. Keramet evde ve komşuluktaysa, Reşiha Vafi de yakın bir gelecekte iyi bir yere se- fire olmayı bekleyebilir! Amerika yolunda Ereğli Demir Çelik Fabrikaları Mü- dürü Cevat Süberkin ölümünden sonra Ankaradan ayrılan eşi Hale Süberk, bundan bir süre önce dost- larını görmeğe, Ankaraya geldi. Şim- di de Amerikaya gidiyor. Orada oku- yan oğlunun yanında kalacak. Hale Süberk, Ankaradayken çok çalış- kan, sosyal dâvalara sarılmış, neşe- Balerin Meriç Sümen ve arkadaşları Baleden mankenliğe 19 Kasam 1966 33