15 Nisan 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

15 Nisan 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

Tüli'den haberler Renkli bir klüp A karanın en hareketli klüplerin- den biri, M Klüp. Film çevirmek için gelen yıldızlar, ye-ye gençliği, şarkıcılar, sabahın ilk saatlerine kadar bu klüpteler. Klübü süsleyen sanatçılar arasında Gülsüm Kamu ve Tansuğ Gürsu önde geliyor. Gül- süm Kamu, tabii, Ajda Pekkandan intikam almakla meşgul. Tansuğ Gürsu ise giyimli strip-tease yapı- yor. Geçirdiğimiz hafta içinde bir gece, klübe, OSS Ankara filminde, Hülya Koçyiğitin afiş resmi çektir- meyi reddettiği elbiseyi giymiş ola- rak gelince ortalık epeyce karıştı. Çok kimse, güzel yıldıza bakarak, rahmetli Orhan Velinin bir mısra- Gülsüm Kamu - Mustafa Satır birarada 15 Nisan 196*r ını değiştirerek söylemek zorunda kaldı: "Böyle de giyilmez ki..." Meksika havası Geçtiğimiz Pazar, başkenttiler, ba- harı iyice hissettiler. Kimi Gök başına, kimi Kızılcahamama uzan- dı. Başkent kadınlarından büyük bir kalabalık da Bulvar Palas salonla- rında bir başka bahar havasına dal- dılar, Vakkonun bahar ve yaz defile- sini seyrettiler. Bu, defileden çok, d âdeta moda tiyatrosuydu. Zaten, sahneye Haldun Dormen koymuştu. Podyuma gelen mankenler, taşıdık- ları modellere göre tablolar canlan- dırıyorlar, renkler ve çizgiler daha çok canlanıyordu. Füze modası her- kesi çok sarmadı. Ayda yürüyüş ya- İntikam maçı! pan mankenler ilgiyle seyredildi a- ma, başkent sosyetesinin kadınları Atatürk Bulvarım, Çankaya yolları- nı bırakıp da aya yönelmeye istekli görünmüyorlardı. Mini eteklerin da- ha da mini olduğunu gören kalın çizgili kadınlar tabii biraz hayıflan- dılar. Bazı kadınları mini eteklerle düşünmek gerçekten zor. Meselâ, Adalet Bakanının eşi Bn. Dinçeri mini etekle düşünebiliyor musunuz? Renklere gelince; defilede mek- sika renkleri ağır basıyordu. Bu de- mek ki, bahar ve yaz aylarında bü- tün kadınlar yine güneşe dönecek- ler. Nezahat Başyazgan ve kızları şimdiden bu modayı benimsemiş gö- rünüyorlardı.. 25