28 Temmuz 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 14

28 Temmuz 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 14

.Kat'iyyen * Daha Elverişli “ Şeraite Nail olamazsınız.. Beyoğlunda BAKER HAYDEN Mağazalarındaki Mevsim Sonu EŞYAİi Mütebakiye ve Fırsatlarının İlk günlerinden İstifade ve mübayaatı- nızı tacil ediniz. Mobilya ve Halı dairelerimizi Zzi- yaret ediniz. Sizi fevkalâde alâka- dar edecektir. Mide, barsak, böbrek / düşkünlüğüne Fenni Korsalar İstiyenlere ölçü tarifesi gönderilir. Eminönü : İzmir sokağı Tel. 20219 ZAHARYA Oreopulos Adliye Vekâletinden: Adliye Vekâleti kaloriferi için mubayaa edilecek olan 130 ton kriple maden kömürü şartname- sinde muharrer evsaf ve şerait dairesinde ve bedeli muhammeni 4290 liradan ibaret olarak Anka- rada istasyonda muayene ve tes- lim alınmak ve Adliye sarayına kadar nakliyesi ve anbara konul- ması müteahhide ait olmak üzere aleni müzayedeye konulduğundan taliplerin yevmi ihale olan 10/8/ 932 çarşamba günü saat 16- da Adliye vekâletinde Omüte- şekkil (o mubayaat (O komisyonun- da hazır bulunmaları ve yahut vekil göndermeleri ve teminatı muvakkate olarak “/,7,5 nisbetin- de banka mektulanu veya bu mikdarın nakten depo edilmesi ve bu hususa ait şartnameleri de şimdiden İstanbulda Adliye leva- zımında ve Ankarada Adliye mu- bayaat komisyonundan talep eyle- meleri lüzumu ilân olunur. Satılık Saç mürekkep fıçıları Kapakları anahtarlı sağlam halde 25, 50 kiloluk saçtan mamul boş mürekkep fıçıları satılıktır. (Akşam) idarehane- sine müracaat. bedeli (o kıymeti Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi kat'i karar ilânı Arttırma muhammen Hesap Merhunatın cins ve nevile No. mevkii ve müştemilâtı 1500 14620 4988 Beyoğlunda Hüseyinağa mahalle- sinde oCaddei kebir (o sokağında eski 104, 106 yeni 80, 82 nu- maralı otuz dört arşın arsa üzerinde kârgir dört kattan ibaret olup bi- rinci kat: ustor kepenkli, zemini tah- ta döşeli bir dükkân ikinci kata asma merdivenle çıkıldıkta bir oda, üçüncü kat: bir oda, bir helâ, bir balkon, kapısız bir oda, ikinci kat- tan itibaren çıkma ve kiracı tara“ fından yaptırılmış terkos ve elekti- rik tertibatını havi maa oda bir dük- kânın tamamı. 200 2220 5176 Çakmakçılarda, Tayahatun mahal“ lesinde, valde hanı tabtanisi eski ve yeni 45 numaralı yüz altmış arşın arsa üzerinde kârgir ve arkası yük- sek tavanlı olmak üzere bir cephe- si iki katlı olup altında bodrum ve alt kat pencereleri demir parmaklık- lı ve kepenkli demir kapılı, came- kân ve kapıdan girilince taş koridor, sağda bir oda, koridorun nihayetin- de demir kapılı büyük bir oda, ikinci kat: bir oda, ve bodrum ü- zerine müsadif mahalli havi maa o- da, bir mağazanın onüç hissede on iki hissesi. * 500 4950 5177 Çakmakçılarda, Tayahatun mahlle- sinde Sünbüllü han tahtanisinde 23 numarlı doksan arşın arasa üzerinde kârgir iki kattan ibaret olup zemini çimento önü camekân ve ustor ke- penkli ve üzerinde demir kuşaklar üzerinde tahta döşenmek suretile yapılmış ve minare merdiveni ile çıkılır bir salon ve elektirik tertiba- tını havi bir mağazanın tamamı, 700 9035 1478 Kadıköyünde, Tuğlacıbaşı mahalle- sinde Kayışdağı sokağında eski 12, 12 yeni 42, 42 numaralı üç yüz elli beş arşın arsa üzerinde bir katı kârgir iki katı ahşap olmak üzere üç kattan ibaret olup zemin kat: iki taşlık, iki kiler, bir mutfak, üç oda bir hamam bir helâ, Birinci kat bir sofa, altı oda, iki helâ, haricen çini antre, ikinci kat iki sofa, yedi oda iki helâ, bir banyo odası, bir sandık iki balkon terkos tertibatı, bir ça- maşırlık, ve doksan altı arşın arsa üzerinde bir mutfak, bir ahır, diğer bir ahır, bir mutfak, bir sarnıç, bir kuyu, dört methal, laklı havuz ve iki dönüm bin üç yüz sekiz arşın bahçeyi havi bir köşkün tamamı. 600 6535 9102 Mahmutpaşada Sultanmektebi soka- ğında eski 7, 5 ve yeni 6, 8 numaralı yüz kırk beş arşın. arsa üzerinde ahşap içi yağlı boyalı üç buçuk kat- .tan ibaret olup zemin kat: bir çini antre, çini koridor, ve taşlık, diğer bir ufak taşlık, bahçeye çıkan mer- mer camekânlı antre, iki mutfak, çamaşırlık, bir oda, iki helâ, bir kurnalı hamam, orta kata üç mer- divenle çıkılır burada dört oda, biri salon halinde iki sofa, bir helâ, bir çinko daraça, üst kat: bir oda, bir sofa, elektrik, terkost tertibatı bah- çede fıskiyeli havuz, iki tulumbalı kuyuyu ve sekiz yüz elli beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 4480 9365 Kadıköyünde Tuğlacımustafaefendi mahallesinde atik Kayışdağı cedit Merdivenköy sokağında eski 108 yeni 8, 8 numaralı yüz kırk arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan iba- ret olup birinci kat: bir sofa, bir helâ, beş oda, bodrum (hariçten methali vardır) ikinci kat bir sofa üç oda, bir helâ, havagazı tertibatı hariçte yüz yetmiş arşın arsa üzerinde mutfak, çamaşırlık, ahır, bahçıvan odası, bin iki yüz doksan arşın bahçe ve bahçede iki havuz, çam meyva ağaçları ve ayrıca bir dönüm dokuz yüz altmış iki arşın fazla araziyi havi bir hanenin tamamı, Borçlunun Refet B. 2000 Mehmet Kehnemoni Mehmet * Kehne- ! moni Ef. | Ibrahim #Sami B. ve Feride > hanım 60 1275 9605 Mehmet Kehnemoni Fethiye H. 1680 28 Temmuz 1937 1378 9005 Anadoluhisarında Göksu mahalle- sinde eski Göksu yeni kuyu sokağında atik 7, Mü. cedit 44 numaralı dok- san beş arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret olup birinci kat: harici camekânlı bir antre, bir sofa bir oda, bir mutfak, bir helâ, bir kömürlük, ikinci kat: bir sofa, üç oda, bir helâ, terkos tertibatını ve beş yüz altmış beş arşın bahçeyi ve bahçede bir kuyuyu ve kameriyeyi havi bir hanenin tamamı. 25932 3774 Beyoğlunda Firuzağa mahallesinde eski Soğancıoğlu yeni Örtmealtı sokağında eski 23, 25 yeni 1, 1/1 No.lı kârgir altı kattan ibaret mer- diven ve sahanlıkları mermer, ikinci kattan itibaren harici tahta kaplı altında bodrum katı üzerinde daraça katı mevcut olup bodrum beş kö- mürlük, bir kapıcı odası, helâ, birinci katı bir mermer antre, bir sahanlık, ve iki daire olup 1 numaralı daire bir antre, dört oda, bir mutfak, bir helâ, 2 numaralı daire bir antre beş oda, bir mutfak, bir helâ, banyo bir oda, bir odunluk, ikinci kat: sekiz oda, bir sofa, bir mutfak, bir banyo, iki helâ, bir koridor, üç çıkma, iki balkon, üç dört ve beşinci katlar ikinci katın aynı birer daire olup altıncı katta dairelere mahsusu bir oda, bir çamaşırlık, bir ütü odası bir helâ, iki daraça, en üstte ufak bir oda ve tamamen daraça dahili telefon elektrik, terkos, havagazı, kalorifer tertibatı ve kırk bir arşın aydınlığı havi seneden maa dükkân elyevm bir apartmanın nısıf hissesi, * * 1500 17000 18122 Üsküdarda Hacehesnahatun mahal lesinde Paşa limanı caddesinde eski 90 yeni 121/1 numaralı bin yüz doksan arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret olup (birinci kat: On bir oda,! cesim bir taşlık, bir sofa, iki kurnalı hamam ve iki küçük oda, ikinci katta on bir, büyük, üç küçük oda, bir sofa, ve üç yüz elli arşın arsada bir katta kârgir mutfak, ve saire ile otuz arşın arsa üzerinde bir oda, ve üç bin dört yüz beş arşın bahçe havuz ve derununa cari mai lezizi havi bir sahilhanenin tamamı. (Bir harita numaralı arsaya cari üç masura ve diğer bir masurası Nih- rimah vakfından üç çuvaldız Raif Ismail paşa vakfından mai lezizin alt: yüz otuz hisse itibarile elli yedişer hisseleri Sait B. yüz on dört hissesi Ayşe Mediha Hanımın). Üsküdarda Hayrettin mahallesinde Toptaşı caddesinde eski 152 yeni 164 numaralı seksen beş arşın arsa üzerinde ahşap seneden bir bap dükkân elyevm birinci kat: Bir ko- ridor, bir mutfak, bir oda, bir gusül- hane, bir helâ, ikinçi kat, bir oda, bir çatı arasını havi yeni tamir edilmiş bir hanenin tamamı. 1614 9696 Üsküdarda İhsaniye mahallesinde eski Sultaniye Orta sokakta eski 50 Mü. yeni 76 Nolı, doksan sekiz arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk kattan ibaret olup birinci kat: tahta bir antre bir sofa, bir helâ, iki oda, tahtında bir mutfak, bir kömürlük, asma kat bir oda, ikinci kat, iki oda küçük bir sofa, bir helâyı ve alt kat demir parmaklıkları terkos tertibatı kuyu ve kırk altı arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 200 4206 9715 Kadıköyünde Caferağa mahallesinde Muradiye sokağında eski 12 yeni 16 No.lı yüz on dört arşın arsa üzerinde ahşap üç kattan ibaret olup zemin kat: bir oda, taşlık, mutfak, helâ, kömürlük, müşterek sarnıç, birinci kat: harici bir antre, bir oda, bir sofa, ikinci kat, iki oda, bir şahniş bir sofa, bir helâ, üçüncü kat: iki oda, bir sofa, çatı katı bir balkon zemin kat demir parmaklıkları ve yetmiş dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, 56 Kadırgada Şehsuvarbey mahallesin- de Şehsüvarbey çıkmazı sokağında eski 16 yeni 5 elyevm 44 No.lı yüz yirmi altı arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk kattan ibaret olup ( bir buçuk katı kısmen taştan ve dolma- dır) birinci kat: bir taşlık, iki oda, bir sandık odası, bir helâ, bir mut- fak üst kat: iki oda, bir sofa, bir kiler, bir helâyı ve bir kuyu ile 84 arşın bahçeyi havi bir hanenin tamam (Devamı 15 inci sahifede Ahmet ağa ve Vasfiye Yâkomi EF. bilâ- sale ve bilverase Aliksan- durusi ve Eleni H.- lar bil- verase Ayşe Mediha H. ve SaitB, Şakir Ef, Nevriye H. ve Ali B, Menduk H. Mustafa