27 Haziran 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

27 Haziran 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

5 | AKŞAM. 27 Haziran 1934 Sahife 10 KÜÇÜK İLÂNLAR Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar, tarifesi 1 def 40 kuruş Wii m» Se ©: 2 > Eer fazla defa için 2 — Küçük ilânlari4 satırdan fazla olmaz; bir satır tahminen G kelimedir. Fazla satır için ayrtcni deret alınır. 8 — Bu entundai linlar yalnız “Akşam, İdarehanesinde « Kabul v9 Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri Bıra ila eşrolunur. 4 — cart mahiyeti “bat Mhnlarla nişan, velime merasimi, drtihal ilâela bu süturula dercedilmiez. zen ve daktilo bilen genç bir Trk hanımı İş arıyor. Kofaleti verebilir. Ak: şam'da (C.NJ) İp — Daktilo, Mansizca, ah anca bilen çok teerbeli bir muhasip, Iş arıyor. Günde birkaç saat için deer İerinizl ve muhaberatımızı temin eder. Aşana “ll, rümuzle taca 2 — İşçi arıyanlar Daktilo hanım aranıyor — Yanı makinesi ve imalâtbane İşlerinde, çalışabilecek daktilo bir kimim ihliy yardır. Hor gün saat 10-14 ye kadar Sirkecl Sanaser han 55 mumaray müracaat, 2 Yalnız bir hastanın — Yemek ve tir hizmetlerini sadıkane ve iyi bir eürette yapabilecek ciddi işgozar İstan. bullu biz hanım aranıyor Gön. teklifle serian Akşama A. M. römüzüna abi ren müracanl, —ı Türkçesi kuvvelli — Onlalıkla işler bir daktilo bizimdir, Mektupla Ga: iata posta katusu 1871 müracaat. Tornacı aranıyor — Yeşliüirekte boca han sokak No 21 Aydınlık. tam rathanesi Murat ve Hayri efendiye ma Tacaat olması, 3 — Satılık eşya Satılık motosiklet — Azimet dolayısile acalo çetik çok cuz bir Arlo! marka motosiklel. Adres: İstanbul Bahçekapı Celil Bey han No. &. —3 Satılık matbaa makinesi — 1X7. santimmire genişliğinde kApk basan mostamel ve noksansız bir mat ban makinesi maktuan 200 raya sat Uktir görmek istiyenlerin Sirkecide, ani nda At Rami Ye geni Mağazasına müracantları. Spor küpik bir otomobli acel Satılıktır — Yaz ve kış için kullanışlı, iç vo diş Hüslikleri yehidir.. Şişhane, garajı müdürü İvan ofandiya mürnemat, Telefon: 42608. —2 Kanape takımı aranıyor Yanlıans için maruken veyahut derl a kulamlmms üç parçalık takım aram yor. Sirkeci Yeni İzmir arsbarında Rasim. beya müracaat, —i Satılık güzel ve idareli taksi — Otomabilleri #21 modal Bulk, Naş, Doç, Kraysler, Orlakoyda Babek tramvayı Gürak yerindeki Foloğrafkaneya > mtra- Sak. VEL —1 Satılık 509 Fiat otomobili — Çak | mükemmel vaziyette kapalı 609 olamo: bil azimet dolayısile satılıktır. Görmek istiyenler. Fink garana müracaat 44890 2 telefon edebilirler, Satılık deniz motörü — Seriz lgili al metro boyunda yon! tekne Yant molörü ve Geniz şanjımanı on mil Sürat, 260 ürsya aca eakılıktır. İstim- yede perüikâr İksan efendiye müracaat, —s 4 — Kiralık-Satılık a am zam Usküdarda — Yatık ağacında yad oda, altında dükkün (kagir) acele salı: hitir. Fazla izahat almak istiyenler Birkeside Komel Bey sinomam karşı. sında 87 Ko.li dükkânda Salih efendiye ntirnenatları. -7 Kiralık dalreler — Kadıköy Yek değirmeni Düz sokak 64 No, da Ankara arartımanında ehven flatle kirabiz de | ireler ve olular mevcuttur. Kapıya müracaat —7 Satılık bağ ve köşk — Sıryor Yonimahalle üstünde iskeleye 10 dukika, Boğaz ve Çamlıcaya mezarell, böyok meyvalığı, çiçek, sebze bahçesi, bol suları, yazması, çiftlik yk, taradı Sadık beyo m0 —7 ik arsa — TASI caddesi Hâkim Tuza B. apartımanna bitiş, kazılmış, su ve taşı mevcut, ev Ve partıman inşasına müsait bir arsa sat liktir. Arzu elenlerin İstanbul verem dispanseri Baştabibino müracaatiarı rca, olunur. Telefon: Dispanser 20249, İka: inat 22049, a9 Kelepir satılık ve Kiralık hane — Kadıköy Acibadsm Necip boy sokağı 18 o.li tatlı su, kuyuyu, ahır ve büyük bahçesi, Tavadar, meze: reti kümileyi haldir. Görüşmek için içlrdekllere müracat Satılık hane — Rumelihisarı Çep me sokağında 86 Koli İskeleya öç dakika, Boğaza ve Anadolu cihetine nerarakil üç kat üzerindö 10 oda, İki sokak kapısı, iki mutfak, kuyu, terkos, elektrik tesisatın, meyvalı geniş ballı, iki kasma kabil takeimdir. Her gün merkür haneye müracaat, -a Kiralık apartman — Tatelde Kocn Ragıp sokağında Raşit bey apar tumanınn ikinci katında dört odalı bir daire kiralıktır. Görmek için kapıcıya müracaat edilmedi — Salılık Köşk — Kadıköyde Açıbı demde Bent paşa sokağında 20/22 No beş oda bir mutfak ve ayrıca bir düi kân ve bir dönüm oşcarı müsralreyi bavl bahçe ve suya çekilmez tulumbalı kuyuyu havi banp aogla satılıktır. Gez- ek İşin Bek Mustafa çavuş mara si Köşm — Ziraat Bar esbak müdara umumi Şevket beyin | Caddebostanında kâln köşkü satılık Enval aççarı mtlemire ve gayri müsmt reyi bayi olan arazisi deniz ve cadde cihetinde çer dörder dönüm olmak zero alti parçaya ayrılmıştır. İstanbu. lun en güzel mevkilarinden biridir. Te- İp olanların dorununda bulunan sahibine) miüracant etmeleri m Sarıyerda Orta ir kurulan man dört oda, altında dükkân, meyveli bal bahçayl havi G3 No.li kârgir hane satı hkkur, Taliplerin dorunundakilere mira: bahçe, rıhtam, mutfak, taşlık, terkos ve salreyi havi, müstakil ve kullanışlı: Çengelköyünde Kule ca dosinde 77 No.h yalı uygun fiatle ke yaya verilecektir. Görmek istiyenler Htişalindei 70 Noya, görüşmek fat yen'er Beylerbeylnde İskele" ve oczana yakınında Bedesteni Hnsna beyin (2) No, hanecine müracaatlar, © — 1 Devren satılık dükkân — Baya” gılta Aksaray tramvay durağında 10 numaralı galnneni ve svcu dülkicâmı de Ten satılıktır. Telefon: 20504, Büyük ikramiye Ayrıca : 10.000, 5.000, 4.000 Ehven şeraltle ALIM ve Lise ve orta mektep talebi büyük Tayyare Piyangosu 3 üncü keşide 11 Temmuz 1934 dedir Liralık bir mükâtat vardır. Umum Emlâk Acentesi Bahçekapı TAŞHAN No. 29 - TELEFON: 20307 KİRALIK APARTIMAN Kadıköy, Kızıltoprak — İstasyo- nuna B dakika, bir tarafı demiryolu, digor caphesi Bagdat caddeel ve Fener: bahçe etadyomu « Papaz bahçesi » mar ile maraf, 36000 arşın üzerinde koru, güzina ve evi, sebza bahçesi ve evi dört bostan kuyusu ve iki djceli haneyi başl mülk satılıktır. Taliplerin aym yha yaya Ttanbul Balipazar 48 numaraya manrasaat Kiralık aparlıman — Fatihte İufaiya caddasinde Güneş apartmanının üç odalı dairesi kiralıktır. Çok kullanışlı up mükemmel hamamı ye bahçesi de varilır. Kapıcısına müracaat Satılık yi aşilköy koyunun ortasında arkası şose, yösalı 2980 metro | murabba, 67 metre cephe üzerine 1.80 | metro genişliğinde, 40 metre uzunluğun” da demirden çıkma taraça, büyük ka: yıkhane, yeldeğirmen tulumbalı takes moz kuyu, bayuzlar, sarnıç, garaj işini göralilecek. saütendali müyştımilt, meye Yanlar ağaçlar, özüm asmaları, bodrum katından imaada 15 odalı mükemmel halde ahşap bir yal, Posta kutusu | 1378 e müracaat, Beyoğunda Kulekapısında sinema sira sında No, 516 dükkân acele Dükküna rahracaat, sat, Si Tamam me kampanya suyu, | 12 raya, İncebesnabatün çar kar sında No, 12, Sultantepe, Üsküdar. Satilik mutena al tramvay durağında yeni itisalindo onar metre cap lar — Yat pılmış bina kl area, Satılıktır, Fatih Kişaneasında Ispanakçı zade sokak 9 No. ya müracaat, —1 Satılık arsa — Şişlide Osmanbey. den yukarı, Gazi Inkilap Müzesi itlsa- linde ehven fiyatla arsalar, Telefon 20624, Boyacıyan No, 68 Sirkeci 6 — Müteferrik Yüksek mühendis mektebi talebesiyim; ve ort. mektep talebesine husus iye dereleri veriyorum. Arzu eden- lerin Akşamda “O. N.,, rümuzuna tab: riren müracaatlar —o Almanca dersleri — Van ta isi mükemmel olan bir Alman hanımı almanca dersleri vermektedir. Cumadan. maada her gün sast 4 ten 7 ye kadar müracant : Molla Nezih EH. Taksim Mis İkmale kalan talebeye yarı yarıya tan ilâ. Akşamda (Ahmet B.) rümüzuna, ren roüracant, & lerine — Fransızca Tisan ve riyaziyo, hususl dersleri verilir. Mektupla müra: cant; İskender bey, Maçkapalar B- 9. “Telefon 41180. Sı Mektuplarınızı aldırınız Gnzatomiz Sünrohanasini —sdres olara göstermiş olan karilrimizden MDA -BS-M-FR namlarına, gelen mektupları idaraha: pomlzden aldırmaları mereudur, 50,000 liradır. Liralık ikramiye ve 20.000 Emlâk idaresi EMLÂK SATIMI İstanbul Valiliğinden: Levhaların ve Sİ Damga Resimleri Hakkında 20 Haziran 1934 tarikli gazetelerle yapılan tebligatta Eminönü, Beyoğlu ve Beşiktaş kazalarındaki lâvha ve tabelâların damga resimlerinin verilmesi için 1 Temmuzdan 31 Temmuza kadar tayin olunan müddet içinde bütün mükelleflerin bir merkeze müracaat larına mahal kalmamak ve halka daha kolay bir tediye usulü tayin edilmiş olmak üzere bu kazaların muhtelif abiyeleri mınt: kalarında bulunan levha ve tabelâların resimlerini almak üzere aşağıda yazılan nahiyelere İstanbul Pol Müdürlüğünden memurlar gönderilecek ve damga resimleri yukarda gösterilen müddet içinde oralarda alacaktır. Eminönü Kazasında: Merkez nahiyesi ile Kumkapı nahiyesindeki mükellefler Eminönü Kaymakamlığına, Küçükpazar abiyesi ile Beyazıt nahiyesindeki mükellefler Küçükpazer nahiyesi Müdürlüğü konağına, Alemdar nahiyesindeki mükellefler e Alemdar nahiyesi Müdür- lüğü konağına. Beyoğlu Kazasında: Merkez nahiyesindeki mükellefler Galatada Yüksekkaldirmda Pul Müdürlüğüne, Hasköy ve Kasımpaşa nahiyelerindeki mükellefler Kasımpaşa pahiyesi Müdürlüğü konağına, Taksim ve Şişli nahiyelerindeki Müdü Galata nahiyesindeki mükellefler Galata nahiyesi Müdürlüğü konağına, mükellefler Taksim nahiyesi Beşiktaş Kazasınd Beşiktaş merkez nabiyesindeki mükellefler Beşiktaş kazası Mal dairesine, Arnavutköyü nabiyesindeki mükellefler Arnavatköy nahiyesi Müdürlüğü konağına, müracaat edeceklerdir. Müracaatların usulü ve ber türlü tafsilât bu gazetenin 20 Haziran 1934 tarihli nushasında intişar etmiştir. (8467) Türkiye hilâliahmer Cemiyeti merkezi umumisinden: Cemiyetimiz tarafından yaptırılacak olan Gaz maskesi fabrikasının şartnamesi yaçkile ve kapalı zarf usulile 16 haziran 1984 cumartasi günü saat 15 da yapı lan münakasasında, bu münakasaya gironleirn az olmasından ve teklif olunma. atlerin hada Jâyıkında görnlmemesinden munakasa hükümsüz sdledilmiştir Evvelca tanzim olunup İsteyenlere verilmiş olan şartnameye ve bu şartna menin on ikinci maddesine göre: — Şartnamede yazılı şartlar dairosinde yapılacak boklifte faliplerin ba Kıye mâtte bir fabrika tesisine muktedir oldukları bildiren ve bir banta tarafından yarilmiş iktidarı mall şahadetnamesi ile beraber çimdiyo kadar bir gaz maskosi fabrikasını alât ve edevatile birlikte yapmış ve tesis etmiş olduklarına dair resmi tasdikli yo resimli yasikaları; 3 — Yine şartnamede yazılı şarllar dairesinde herhangi font bir mes namına teklifatta bulunacak mümessilerin. terasli ettikleri mnassesa namına, teklif yapmağa ve mesuliyet deruhte etmeğe selâhiyettar olduklarını ve hangi müessese amıma teklif yaptıklarım bildiren rosmt vesikalar; Göstermek kayıt ye şartla yeniden aleni olarak mügakusaya Konulmuşlur. Monakasa 1494 haziranının 28 nci perşembe günü saat 16 de yapılacaktır. A ve B fıkralarında yazılı vesikaları mevcu: olmıyan veya kâfi görülmiyen. talipler, zannakasaya giremezler. “Alâkadarların merkür tarih ve saatte vesikalarım hamiln Ankarada Yenişe- birde Eniyet meydanında kâln cemiyetimz merkezi — umumisinde Hazır bus Tunmaları lüzumu ilan olunur. (563) Bilümum ispirtolu içki bayilerine: İnhisarlar İst, Başmüdürlüğünden: Ispirtolu İçkiler hakkında tanzim edilerek gerek doğrüca başmi- düriyetimize ve gerekse mıntaka âmirliklerine beyannamelerini ver- ibarile müracaat günleri aşağıda gösterildiğinden alâkadaramn muayyen günlerde Kabataş'ta kâim inhisar idaresine müracaatla Müdafaa vergisinden olan borçların ödemeleri ehemmiyetle ilân olunur. (8433) 25 - den - 30 Haziran 1934 - Galata ve Beyoğlu mıntakaları 1-den- 5 Temmuz , - İstanbul mıntakaları 6-dan-10, - Üsküdar - Kadıköy mıntakasi 1 - dan - 15 » Boğaziçi rumeli ve anadolu mıntakaları Yüzlerce insan ) Hergün AKŞAM KITAPHANESİNİ ziyaret etmekte ve en son çıkan kitapları gözden geçirmektedir. Bir defa siz de görünüz!