27 Haziran 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

27 Haziran 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

AKŞAM 27 Haziran 1934 Haftada 150 kuruşla Galata'da Karaköy'de meşhur EKSELSIOR Büytik olbise fabrikasında. intihap edeceğiniz kumaştan yalnız iki prova ile biçimi şik ve dikişi itinalı . .. Ismarlama bir kostüm yaptırabilirsiniz. Aynı fabrikada > Kadın, erkek ve çocuklara mahsus ingiliz: biçimi empermeabilize parde- süler, paltolar, kostümler, muşambalar vesairenin en zengin ve müntahap çeşitleri vardır. Gördüğünüz şu çuvallar çimento çu- valları değildir. Fakir bir Ayrupa devletinin Amerikan hazinesine ödediği altınlardır. Zengin bir devlet ancak zengin fertlerle olur. Paramızın kıymetini bilelim ve ka- zancımızın bir kısmını saklamak azmini gösterelim. Türkiye İş Bankası, kumbara servisini! hesaplarını bilenler için ihdas et- miştir. Siz de kazancınızdan artıracağınız parayı İş Bankası kumbarasına atınız. Damlaya damlaya göl olur. TURKiYE lin gem Dr. AHMET ASIM ma 4 <4 cilt 5 Temmuz Perşembe günü çıkacak ve 80 kuruşa sakılacaktır Şimdiye kadar çıkmış olan ciltlerin fiyetide 80 kuruşa indirilmiştir Taşradan isteyenler doğrüc: Kitaphanemize bildirmeli Ayrıca posta ücreti alınmaz Para yerine yosta pulu kabul edilir Tevzi yeri yalnız: AKŞAM HiTAPHANESİ 121 Ankara caddesi — İstanbul İLÂN iktisat Vekâle Sigorta Tetkik Heyetinden: Sigorta şirketlerinin teftiş ve murakabesi hakkındaki talimatnamenin muaddel 15 inci maddesi hükmüne tevfikan yeninden hüviyet vara: kası istihsaline mecbur olan ve sigorta şirketleri tarafından istihdam edilen müfettişler, seyyar acentalar, tellâllar, muavin ve tâli acen- talar, idarehaneleri haricinde muamele yapan sigorta şirketleri me» murin ve müstahdemini ve bilümum muhammin ve avarya komiser. lerinin evellemirde hüviyetlerinin tesbiti zımnında iki adet fotoğraf püfus tezkerelerini - ecnebi tâbiiyetinde olanlar ikamet vesikalarını - bamilen 20 temmuz 1934 tarihine kadar İstanbulda çalışan ve bulunanların şahsan Bahçekapıda Dördüncü Vakıf Hânında dördüncü katta bulunan heyetimize ve taşrada müstahdem bulunanların ise mahalli ticaret odaları başkâtipliklerine müracaatları lüzumu il olunur. Mezkür madde hükümleri dairesinde icra edilecek imtihan günleri ve mahalleri için ayrıca keyfiyet ilân edilecektir. Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba iden dört buçuğa kadar (528) Müracaat gü Saat Yüksek mühendis mektebi satınalma komisyonundan: 1 — Mektep bahçesinde yaptırılacak olan ve bedeli keşfi “3460, liradan ibaret bulunan “Demontable, pavyon 11/7/934 tarihine 'müsadif çarşamba günü saat “14,te kaplı zarf sureti 7 — Mektebin Reviri için lüzumu olan eczayi tıbbiye 11/7/934 çarşamba günü saat “15, te aleni kasa suretile ihale edilecektir. Yukarıda yazılı inşaat ile eczayi tibbiye münakasalarına iştirak edeceklerin muayyen saatten evvel muvakkat teminatlarin yatırmaları ve arsu edenlerin bu baptaki inşaat şartnamelerini “2, lira bedel mukabilinde vezneden tedarik edebilecekleri ilân olunur. 0449) Yüksek mühendis mektebi satınalma komisyonundan: Mektebin bir senelik ihtiyacı olan levazımı tersimiye aleni mü- nakasaya konulmuştur. Münakasası 29/8/934 tarihine müsadif çar- şamba günü saat 14 te yapılacaktır. Taliplerin şartnamelerini görmek üzere müracaatları ve muayyen saatten evvel muvakkat teminat” larmı mektep veznesine yatırmaları ilân olunur. (8450) Akay İşletmesi Müdürlüğünden: 1 — Akay hatlarının Adalar, Anadolu ve Yalovaya ait yaz tarifesi 28/Haziran/934 Perşembe gününden itibaren tatbik olunacaktır. Ta rifeler gişelerde satılmaktadır. 2 — Haftanın üç günü yapılmakta olan tenzilâtı göç sefer 27/Haziran/934 ten itibaren lağvedilmiştir. “3451, Ortaköy Şifa Yurdu Tramvay yolu Muallim Naci bey cad. 115 İstenbulün en güzel yerinde, geniş bir park içinde, her türlü asri konforu havi, çok temiz, bakımı çok iyi, fiatleri çok ebven ve kadın erkek her türlü hastalara açıl: hastane, Yatak fiyatleri 2 liradan itibaren Doğum: & günlük ikametle beraber 35 lira Apandisit ameliyesi: 10 günlük ikametle Beraber 40 Telefon: 4.2221