22 Temmuz 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

22 Temmuz 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

MM NN MANN ARAMANIN 22 Temmuz 1934 Sahife 11 Işte; Deniz yolları İŞLETMESİ Acenteler Karaköy - Köpradanı irkeci Mohardarrade £ 29740 İzmir sür'at İskenderiye yolu yapuru Temmuz 1 de Galata rıhtamındanı kalkacak doğru İzmir, Pire, İskenderiye'ye - gidecek | ve dönecektir. “4078, Bartın yolu BURSA izm: Pazartesi 19 da Sirkeci rıbtımından kalkacaktır. (4079) Trabzon yolu Yapuru 4 VATAN Tinmu Salı 20 de Galata rihtımın- dan kakacak,. Gidişte Zon guldak, İnebolu, Sinop, Sam- sun, Fatsa, Gireson, Vakfıke- bir, Trabzon, Rizeye. Dönüşte “bunlara ilâveten Sürmene, Ör- duya uğrayacaktı (4080) mi Sonndinavian Naar East Agency Galata 6 ncı Vakıf han (Sabık Arapyan han) 4 üncü kat Tel, 44057 -8 - 40923 Işte : Aradığınız ve beyeneceğiniz fıraş bıçağı, işte: Kemali memnuniyetle kullanacağınız tıraş bıçağı, Işte : Zevk ve neşe ile tıraş olacağınız tıraş bıçağı, Işte: Cildinizin taravetini muhafaza edecek tıraş bıçağı, ıraş meraklılarının kullandığı tıraş bıçağı. bıçğını tecrübe edenler, ari Sofo Zade M Svenska Orient Linisn Gothenburg | Gothenburg, Btokholm, Oslo Danzle, | em ARMUTLU KAPLICALARI Gdynin Copenmbap Abo Reva ve | bütün balık Ilmanlar Şark vo Kar deniz. başlıca limanları arasnda 16 günde bir azimet ve avdet için mum | taram pestalar, | Gdynia - Danzig - Gothenburg ve Oslodar. beklenen Yapurlar. İ Roland vapuru 26 Temmuza doğru, 'Nordland vapuru 10 ağustosa doğru Vikingland vepuru 24 ağustosa doğru “Yakında İstanbuldan Hamburg Rotar- Gdynia Gotenburç, Roland vapuru 25 Temmuza: doğru. Nordland vapuru 12 Ağastosa doğru Vikingland vapuru 26 ağustosa dağru Fazli tafsilâk. için Galata'da Bina Vakıf'han (eski Arayıyan hanında) #tnen katta küm acentalığına müracaat, Tel, 4-457 6-928, s8) Uimanımızdan hareket edecek © | vapurlar | AVENTİNO yapuru 26 Temmuz çar- şamba (Burgaz, Varna, Köstence, Nerosisk Batum, Trabzon ve Samsuna GUİRİNALE vapuru 26 temmuz çar. samba (Hire, Patras, Napoli, Meralya ve Cenova) ya GAŞTAYN vapuru 25 temmuz çar mba (Burgaz, Varna, Köslence, Sula, las ve İbralle) yo MERANO vaporu 26 temmuz çar nba edeağaç, Kavala, Selânik Vo. , Patras, Ayasaranda, Brendiz, Ankons, Venedik ve Trleste) ye VESTA vapuru 26 temmuz çarşamba (Osse, Küstence, Varna ve Burgaz) & Şimali, Cenull ye merkezi © Amerika Me. Avusturalya, Yeni Zeland ve Aka gark için doğru bilet verir. «ITALİA» vapur kumpanyasının oks vaporle mahtelit servis. Her nevi tattı için Gulatada Merkez Rıhtıcı hanında kân (Lloyd Trlestino) Telefan 44870 saatiir. Rehberini Hahiçekapı'da Fmek, POKER PLAY RAZOR BLADE Senelerdenberi bütün dünyada şöhret kazanmış olan : POKER Tıraş bıçakları, emsalsiz cina ve mükemmeliyeti itibarile herkes tarafından tercihan kullanılmaktadır. "Yalnız markasına dikkat ediniz. I arlık bal IZMIR a marka biçak kullanama; deposu : Gdemişii HI Dr. İhsan Sami Gonokok aşısı Belsoğukluğu ve ihtil'larna karşı yek tesirli va taze aşıdır. Divanyolu Sultan Mahmul türbesi Ko 169 (602) İstanbul altıncı ere memurlüğundar Galatada Kuledibindet Direkli apart | manında mukim müteveffa Hayim, efe, | oğlu Davit Loyi efondiye: kamelgâhı meçhul olma itibarile) Mişel Merahem Lav! efendi ie Hayim Mişel Kohen: kizi Klata hanıma man masarif ve falz JO520 Tira borcunuzdan. dolayı alacaklıya İpotek: etmiş olduğa muz Kuledibinde Şaheuver sokabında Hendek ve Kule çıkmazında eski 9 | mükerrer ve yeni © ilâ 18/6/8 numaralı | apartımandaki hlssenizin paraya çevik. mesi sarotilo dairemizde açılan takip zerine mamınıza çıkarılan ödeme emri ikametgahınızın meçhul olmasından do- layı bilâtebiiğ fade edilmiş ve bir ay müddetle lânen tebligat lerasına karar işti. Tarihi ından itibaren bir ay zarfında borcunuzu ödemediğinz ve nik olduğu mahkemeden tehiri era ke Farı, getirmeğiğiniz ve itirazda bulun. madığınız takdirde yoin olen gayri menkulünaz paraya çevrileceği ihbar ve. itirazınız varsa allıı eren O84/2711 Dumara'ı dosyasına bildirmeniz ve ol baptaki tebliz makama kalm olmak zere ilânen tebliğ olunur t Emin. SATILIK KÂGIR HANE Kadıköy iskelesine yakın 7 odalik havadar kâgir hane banyo, eu, havagazı ve elektrik tesisat SATILIK BUYUK SOĞUK HAVA DOLABI markası «KELVİNATOR» yözü 1,40 yüksekliği 2,30 derinliği 1 metre, motorü mükemmel “aylık. Gereyan detiblâki Azamı TL. 4. SATILIK ARDIYE Rüstem paçada Buğdaycılar civa rmda 120. bisceden 83 hissesi sab luktr. Bunlar için Galeteda, Tünel dvarnda HRİSÖVELONI BANKA- SİNA müracaat, 186) YA GÜNEŞİ Cildi wi esmerletmekle Dokunduğu tabakalarda kolayca geçmiyen bir takım kabarcıklar, sivilceler; Iskeler yapar. KREM PERTEV Kullananlar. için bundan endişeye lüzum yoktur. Bu harikulâde İrem gü- Deşin ciltte tahribat yap- masına, kat'iyen meydan vermez. bul alıcı Tera mermi Bir borçtan dolayı tahtı hacza alin miş olup paraya çevrilmesine karar verilen çocuk çorap yzakinesi ve erkek. çorap makinasi 26/7/004 tarihine mü. #adlf çarşamba günü saat dokuzdan on. bire kadar Plncancılarda Çıkmaz soka ında Çavuş oğlu Petrak hanmdeki trikotaj fabrikasında açık artırma fis paraya çevrilecektir. Taliplerin mezkür gününde ve mahallinde hazır bulünmar ları ilân olunur. Zayi — 8667 elell numaralı arabacılık ehliyetnamemi zayi ettim yenisini ala. cağımdan bakm yoktur. Kumkapı 'Muhsinehatun mahallesi Babayiğit so- kak 2 numara Seydi Kibrit ve Çakmak İnhisarı Malt Komiserliğinden: Kaçak takibatına tabi olan çakmaklar, resmi ödenmemiş dam- gasız çakmaklardı Halkelinde mev vvelce resmi ödenerek yuvarlak bronz veya uzun nikel pullarla damgalanmış olan çak- makların kullanmasında tereddüde mahal kalmamak üzere key- fiyet ilân olunur. (4008) Mükemmel; çok çifah, İtantula 85 ecra deposundan alınız. Cuma gün lori Tapbaneden tenezzüh vapuru dn gider ve çelir (1800) Yarış ve ıslah encümeninden: At yarışları Veli Efendide koşu mahallinde saat 15 de başlar. 27/7/1934 den iren altı hafta cumaları devam edecektir. Zengin bahsi müşterek - Hususi tren Emniyet müdürlüğünde Hizmet ötatiobili ve motörlerin itiyacı içim 6 lâ 8 tön bensin açık münakasaya çıkarılmıştır. Teklif olunacak fiat haddi lâyik gö- rüldüğü takdirde 12/8/934 tarihine müsadif pazar günü saat 15 te ihalesi icra kılınacaktır Taliplerin şeraiti öğrenmek üzere Müdüri; te ve iştirak. için yevmi ve vakti mezkürda vilâyet muhasebecilik dairesinde müteşekkil alım satım komisyonuna müra: olunur. İT istanbul belediyesi ilânları Jess İstanbul 4 üncü mektep tamiri: Teminat 12,5 lira mi iy MAY Beyoğlu 9 uncu | ,, kalorifer tamiri teminat 22,5 lira Çatalca Kâmil oba mektebi || O, (O Zİ Büyük çekmece mektebi tamiri pi 3. Yukarıda yazılı mekteplerin tamiri açık münakasaya konulmuştur. | Talip olanlar şeraiti anlamak ve keşif evrakını görmek üzere Leva- ım Müdürlüğüne, münakasaya girmek İçin de bizalarında yazili teminat makbuz veya mektubu ile 26/7/934 perşembe günü saat Umumi depo ve salış mahalli Bey mağazasıdır - SAMSUN satış deposu: Dursun Eşref şirneti on beşe kadar Daimi Encümene müracaat etmelidirler, (G6 latanbul - Tahtakale No. 10 İstanbul Tramvay Şirketinden: yl ilân | İstanbul Tramvay Şirketi tramvay arabalari" Boh hareketlerinin yenl biriş'ara kadar şus uretle değiştirilmiş olduğünu © muhterem ahaliye arzeyler. N N. Hat İstikamet Saat 12 Harbiye - Fatih o Fatihten Harbiyeye “24,20 Harbiyeden Fatihe |, İ,— Bebekten Eminönüne. 24,40 Eminönünden Bebeğe <-1,20 (Harbiye aras balarile tesa dük eder.) 1,30 (Harbiye ara- balarile tesa- düf eder.) 22 Bebek - Eminönü 32 Topkapı - Sirkeci “Beyağıttân Topkapıya Topkapıdan Beyazıt” 1,10 Topkapıdan Aksarayâ 1,45 MÜDÜRİYET Sıhhat ve içtimai muavenet vekâleti Hudut ve sahiller Sıhhat umum müdürlüğünden: lâhfar için 40 ilâ 50 ton kükürt 12 temmuz 934 taribinde: baren kapalı zarf ile münakasaya konulmuştur. Münakasa stanbul da Istanbul Limanı sabil sıhbiye merkezinde müteşekkil komisyon tarafından 2 Ağustos 934 perşembe günü saat İdte yapılacaktır. Şartnamesinl görmek isteyen taliplerin Ankarada umum müdürlük at muhasibi mesullüğüne Istanbulda mezkür Merkez başkâtip- müracaatları. “3720, Istanbul üniversitesi Mübayaat Komisyonundan: 8 Tıp Fakültesi Adli tp binasına kalörifer kazanı vazı Üniversite merkez binasındaki su kulesinin tamiri 3) Fen ve edebiyat fakültelerinin işgal ettiği Zeynep hanım ko- Dağının su tesisatı (4) Üniversite merkez binasının kurşunlarının tamiri, Yukarda maballeri yazılı dört kalem iş 22/7/934 pazar günü ihale edilmek üzere pazarlıkla münakasaya konulmuştur. Taliplerin Üniversite mimarlığından alacakları vesaikle mübayaat komisyonuna müracaat edip her gün şartnamelerini tetkik edekilirler. Ve ihale ünü saat 15 de teklif edecekleri fiatın yüzde yedi buçuk teminat- rin m komisyonunda hazır bulunmları ilân olunur. (3566) Posta Telgraf ve Telefon Binalar ve Levazım Müdürlüğünden : Osmaniye Telsiz İrsal Istasyonund. bil, hurda makine alât ve edevat müzayede İle & olanların, merkür eşyayı görmek üzere her gün Osmani i mühendisliğine, müzayedeye için. müsadif Perşembe günü saat 14 te Beyoğlu Posta T. 7. Merkezi nin Üçüncü katında Levazım Müdürlüğünde müteşekkil müb: 'komlsyonuna müracaat eylemeleri ve her gün şartnameyi alal cekleri ilân olunur. (3811) İnhisarlar U. Müdürlüğünden: Cinsi Mıktarı Bülunduğu Mahal İskarta Kanavi ları Tahminen 5376 kilo Kr a naviye paçaları MİMİNEN goşgy. Bağaziçi Depolar n Kimap W O4S |, Gurubu Feriye " Matbu Amerikan Bezi ,, ZI » Merkezinde 97 parça mubtellf kölne eşya 16kalem Cibali Sevkiyat Ş. anbarında. Yukarıda clasi ve mıktarı yazıl köhne eşyalar 5/8/934 tarihine müsadif Pazar günü saat on dörtte pazarlık suretile zatılacağından taliplerin eşyaları bülundukları mahallerde gördükten onra pazarlık için tayin olunan günde */, 15 teminatlariyle birlikte Cibalide Satış komlsyonuna müracaatları. > “4007, * Pazarlıkla Maltepe tecrübegâhı için şartnamesi veşbile (130) araba koyun veya keçi gübresi satn alınacaktır. Talipler 9, 7,5 teminat- ayle birlkta 571/934 çarşamba günü saat (16) da Cibalide alım, #abım komisyonuna müracaatları, (8928) * Güstav Hayda markalı bir adet Nivelman ve bir adet Tedolite 8/8/9384 tarihine müsadif çarşamba günü saat (16) da pazarlıkla olunacaktır. Taliplerin © riyle birlikte Ciba- tam komisyonunu müracaatları ilân olunur. o (4061) ” Şirketi Hayriyeden: Bayram münasebetile 23 Temmuz pazartesi günü pazar tarifesi âynen tatbik edilecektir. Saat 14,30 daki Karadeniz boğazı tenezzüh #eferi de yapılacaktır. (1286)