31 Ağustos 1939 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

31 Ağustos 1939 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

göabitan terfi listesi Yüksek tasdika iktiran eden ordu terfi listesinin bir kısmını dün neş- retmiştik. Listeyi neşre bugün de devam ediy Binbaşılığa terfi eden piyade yüzbaşıları Kenan Aksoy, Hasip Özkan, Saba- haddın Onol, Kutbay, Şerafeddin Uğur, aftan Sevgin, Zeki Çetiner, Ali Riza Gürel, Ahmed Kayrım, Hüseyin Güç, Fuad Yalçın, EH. Tahsin Coşkun, Tevfik Işın, Sü- leyman Eikut, Şenocak, Selim Gök: Refik Gökçeckan, ©. Senayi Aktna, Bahaddin Tulunay 5. Sırrı Süel, Nasır Akma, Şakir Atik, Bahaeddin Tilmaç, Reşad Al pat, Asın Almaçık, Talât Sami Erol, Esad Altaner, Mehmed 1, rü Güray, Faik Süer, Fuad Bayraktar, şad Saatçiler, Hi p adir Karaman, M. Nuri Çaki, M. Nuri Okan, A. i Alpaltay, İ. Hak- kı Gerek, Nizameddin Sevgen, M Emin İşçen, A. Ralumi Kural, Fehmi Süvat, Mehmed Alkan, Angün, Adil Akbaşoğlu, M. gtman, Şakir Altan, Mü- İ. Zihni, . Fund De- Halid Erdoğan, Akkurt, A. İh. san Şahinoğ zi Uluatam, B. Ami Akat, Ali Özyalçın, M. Şükrü Yılmaz, A. Riza Gülaip, O. Nuri Oral, Recep Dereli, Muhiddin Yara- man, Ragıp Çaldıran, M. Suphi Di- rim, M, Emin Özen, Fuik Sözdener, H. Şefik Öncü, Fahreddin Ağar, Saf- fet Şahinoğlu, H. İbrahim Ütkan, A. Rıza Çınar, Hikmet Tekin, Hayred din Çiçekdağ, İhsan Bener, Süley- man Aktürk, Hüseyin Savaşçı, İ. Hakkı Özkan, M. Lâtif Mutlu, Kemal Karataş, İ, Hakkı Çermik, Emin Gü- ney, Abdülkerim Tolon, İlhami Öz. kan, Rifat < Yüzbaşılığa terfi eden piyade üstteğmenleri Fikret Ersanlı, Naci Yücel, Rüştü Tansu, M Ertunç, Muharrem Gürener, Saba din İlter, Nevzad Başarır, Rifat Ö Sedat Ünal, Turfan Bayındır, İlhami Sevindağ, Ahmed Oğuz, Reşad Aköz, Enver Yavaş, Cavid Gülen, 8. Sedat Yücel, Fikret Akyol, Hazım n, İh Ban Akacun, Tahsin Kurt, Lütfi Öz- demirkaya, 5. Ekrem İbat, A. Riza Bavaş, H. Turgut Vural, Hayreddin Türkcan, Naci Yurdakul, Reşad Akınsal, Ahmed Başta, Yavuz Y. maz, Ahmed Dündar, H. Reşad To- ros, Muhiddin Kutla Fahreddin Ulukan, Abâullah Başeğmez, R. Tev fik Ozan, H. Er Burhaneddi İnkaya, Niyazi Alpu, Fikri Bozhan, Faik Engin, Himmet “Öktem, O. Tevfik Dedeoğulları, Asım Boray, Muntas Ulu, Arif Yiğitmen, Kâmil Türksoy, Necmeddin Ergüven, Ner. zad B Mustafa Yoruç, Nevzad Timurtaş, İ, Hakkı Alpay, Reşid Öz- kay, Emrullah Sümer, Sald Oskay, Sabit Bozkurt, M. Hakkı Pekçe, M Kemal, Şerateddin Gizer, M. Necati Büesalin, A. Basri Kışlalı, Rifat Yıl dırım, Cavid Andaç, Muammer Er- başol, M. Erkorkut, H. İsmet Ü- nal, Halil Atala, Kâmil Çorul, M. Necmeddin Dinmez, Kemal Revi, H. Tahsin Zaniz, İ, Hakkı Eroğlu, Meh- med Dentaş, Mecit Erdem, Nedim Barlas, Münip Daryal, İ, Hakkı Er. oğlu. Üstteğmenliğe terfi eden piyade teğmenleri 8. Salâhaddin Öngen, Sadettin Çantay, H. Mesut Giray, Sarim Al ruh, Pikret Bilgen, “Hilmi Süal, İs- mail Türkkan, Necdet Kızılkanat, Behcet Ergün, Mahmud Bakan, Şemsettin Kuley, İbrahim Ozar, Bed- ri Korataş, Muhtar Güraksu, Ali Ön- cü, Sadih Aslan, Sagıp Özar, Faik Ertuş, Zekeriya Yurdasin, Kemal 'Türkey, Muzalferedâin Akuraz, Mu- saffer Aysan, Mehmed Albay, Haysi Armadan, Muzaffer Tuğluay, Halid Hasan Sargin, Ziya Hayasoğlu, A. İbrahim Öngürer, Celâleddin Sencar, Ömer Sayii, İhsan Erkan, Ö. Mev- lüd Yanık, Süleyman Tarım, Cahid nir Gökse, Necmeddin miray, A. Rıza Algan ener, | Osman Kana, Doğu, | İ Salgın, Feyzi Altınok, Üysal, Salih Çıtak, İhsan Süder, Zihni Alpan, Faik Oğuz, Cevad Büln, İzzet Özkinay, Nusret Atasoy, Enver Ziyaeddin Kımlpınar, Şemseddin Ra- fet Yücealpan, Kemalettin Aydın, Hakkı Saydur, A. Hilmi Aktekin, Ek- rem Kansu, Ziyaeddin Öneyli, Nu- man, Vedat Alpakmecı, M, Osman, Şahabeddin Büer, Halil Ulaş, İhsan Kalyon, Mustafa Çetin, Celileddin Akarsu, İbrahim Baran, Muzaffer Bengü, Cahid Aksoyun, Hüsnü Bay. dargı, İzzettin Dağlı, Nihad Ayhan, Şikrü Güngör, Muzaffer Özyurdlu, | Ali Çelik, Hüseyin Alev, Reşad Hak- kı, Mehmed Gökaltay, Kemaleddin E. Hüsnü Sümürsi, Mustafa Gönenç, Kemal Alpan, E- sad, V. Al, İhsan Duyaslan, Rauf | Cankorur, Fahreddin Demirel, Remzi Türker, İlhan Yazıksır, Şecaeddin : Özgönül, H. Hayreddin, Kemal Bor- En, Osman Öke, Gazi Erkan, Şaban Dinceren, Fethi Arseven, Cemal U- sal, Hikmet Tunca, Cevdet Erkunt, Abdurrahman Narman, Nihad Ra dar, Galip Feyzi Ehlioğlu, İhsan Tu ran, Ali Önbayraktar, K. Ali Alp türk, Kemalettin Erkol, Talât Gence, Mahir Barlas, Hasan, Süleyman Cankurtaran, Hikmet Yoluk, Muhid. din Ünsal, Mehmed Selman, Haydar Mustafa Akman, Fethi Bozkır, Sey- | Teddin Üçük, Arif Yılmaz, Enver Ak- ça, Hıfzı, Hasan Albunhan, Muhlis Cebe, Zekeriya Çiftok, Hakkı Özar. dalı, M, Ferid Ergün, Hasan, Bahti- yer Turunç, Mustafa Savcın, Meh- med Erkan, Sabri Alkış, retap, Necdet Günakın, Sabahaddin Kural, Ali Savaş, Fikri Göktaş, Mus- tafa Göksel, Mahmud Özlü, İsme. il Evren, Nazmi Alptürk, Zihni Se- zen, Nuri, Hakkı Diriker, Mehmed Orkan, Bekir, Mehmed kozuncu, Abdurrahim, : Hüsamedi Recep Ali Barlas, Necdet Şartekin, İsimai, Salih Koç, Turhan Kaptan, Esin, Abdül kadir; Selvet Erer, İsmali Oray, En- ver, Rüştü Tuncay, Nureddin Yener, Necdeti Kırca, Hüseyin Kren, Faruk Tezeren, Reşid Ucaner, Zekâi Argın, Şerafeddin Dursun, Tahsin, Fuad Durkip, Hikmet Akıncı, Muammer Noyin, Şükrü Kıvılcım, Şükrü Atz- acar, Kemal Dağgeçen, Halil Nokay- oğlu, A. Cemal Tanca, M. Mehmed Dortunç, Riyaeddin Güven, Faruk Ulutan, Abdurrahman Uluçevik, Ga- Ap Yavuz, Nazım İldem, Kemal Be- lir, Şevket Meriçboyu, Recai Erker- man, Abdülbaki So; Demi: Kemal Gü Alpan, Hakkı Ege, Muammer, R Uğukalb, Recai Akalan, M. Ali Ata soy, M. Fehmi Bilyay, Rıza Özatan, Refik Atkın, Naim Soykurt, Muhsin Kurtoğlu, Üdbi Yalav, Arif Parlı, Muzaffer Heper, Cahid Acar, Hakkı Sever, M. Hayri Sakarya, Nusret, Hayri Talay, Yaşar Dursun, Rauf Alp, Necmi Aldemir, Haydar, Abdül- feyyaz, Kemal Ersu, Rıza Özacık, Enver Akça, Şü Dinçer, Salâhad- din Karanbek, Sabri Alpat, Ridvan Karal, Hüsnü Besmez, Şükrü Özişik, M. Nihad Aksungur, Ahmed Sonbat, M, Hilmi Kırbaş, Musa Öner, Cevdet İnsel, Hâdi Ogay, Salih Ersin, Ne. dim, Hüseyin Tarcan, Fethi Kürk. çü, Sami Erpan, Abdurrahman, Kâ- mil Olgüner, Abdülmecti Demir, Halil Nüreddin' Yılmaz, Hakkı Tün- ter, Vasıf Tar, Adil İlerici, Necati Bayraktaroğlu, Salâhaddin Alaneri, Ridvan Erbakan, Dursun, Rifkı Ök- ten, Abdülbaki Aldora, Recep Ergün, Ahmed Özbir, Reşad, Muharrem So- ğuder, Ralf Süer, Salih Yavuzer, Mustafa Tayyar, Osman Kurikan, Murad Atabeyoğlu, Niyazi Ertan, Fethi Baydar, Nadir Ergün, Huldi Argüner, Hilmi Gençer, Fethi Er- tekin, Rift Evranaz, Bahaeddin Bil- giner, Muzaffer Sargut, Hayreddin Öner, Rıza Salgıtay, Sabri Ünsavaş, Sabahaddin Ölgüntürk, Hilmi Çağ- lar, Hikmet Arıoğlu, Salâhaddin Gökmen, Zekeriya Yurdasin, Aslan Büntan, İbrahim Barut, Yusuf Tu- na, Cihad Alpögün, Orhan Zafer Balkanlı, Hamdi Aksoyar, Hüsnü Konural, Nuri Ongın, Ahmed Aslay, şim Bo. addin İ Esad Yüceoral, Osman Oksoy, İhsan Ali Bora, | | Necmeddin, Rasim Turfan, Fazl E- | Sabahnddin Süral, Enver Alat, Fani | kutlu, Cemil. Ökten, Nureddin Yülçe- i Keske, A. Hulüsi Armas, Mehmed Er- İ M. Emin Gürel, Yusuf Öner, Besim Nuri İlseven, Abdurrahman İzgi, | Veli Ertekin, Bahsyi Gökçin, Ekren Öncü, Ekrem, Veli Yalçındağ, Ek- | rem Berkyel, H. Talip Gürkan, Ah- med Özsakarya, Seyfeddin Çelikel, M. Şükrü Doğu, Salâhaddin Gürel, Emin Uğinder, Numan, Nihad Bark- kan, Kemal Atan, Abdurrahman Ö- ser, Remzi İlter, Fethi Tonkalp, Re- şad Ağan, Enver Erçin, Hüseyin Durçip, Avni Ersin, Cahld "Tolgay, Erdener. Binbaşılığa terfi eden süvari yüzbaşıları Tevfik Çerdik, P. Hamid Gençe, Salâ Süslü, Şevket Atlas, Nureddin Dincer, Hüsnü Tanker, Hamdi, M. Fund Sükan, Riza Şenatlı, A. Bican Abalı, Nuri Güven, İrfan Uludoğun, İ. Safa Sünal, Muharrem Özaydın, A. Rüştü Narter, Abdülhalim Oycay, | Sadettin Oktar, Mustafa Arbak, Fe. ridun Daryal, 'Tevfik Kılıç, C. Macit, Akagün, Sadettin Erekay. Yüzbaşılığa terfi eden süvari üst teğmenleri Ali Kıratlı, H. Hayri Gelgen, Fund Erdoğan, Siileyman Demet, Sadettin Erekay, Üst teğmenliğe terfi eden süvari teğmenleri Turgut Tuna, Niyazi Kurtay, Nec- meddin Kayhan, Mehmed Bora, Ne- dim Özeralp, “Şahabeddin Çantay, Saffet Sipahioğlu, Mekki Sander, Haydar Çalıyan, Avni Ergüven, Mür- teza Aldemir, Nuri Fırat, Naili Arpa» güç, Niyazi Akat, Hayreddin Örge, Kocagüney, Abdürrahman Özakın, Nevzat, Memduh Kandora, R. Zühtü Gürel, Enis Erkon, Abdullah Polat, Kemal Sayıl, A. Tamer, Sıtkı Oktay, Seyfeddin Öner. Binbaşılığa terfi eden topçu yüzbaşıları Lütfullah. Kebapcıoğlu, Bedreddin Budak, A. Kâzum Özçetin, Şakir Ulu- ğe, Fethi Kural, Nazir KayalıbalU- zeyir Kinger, Burhaneddin Kocaaydın, Abdülbaki: Gülsün, Ömer Aybay, A. Cemal Kunçay, Ali Işıtman, Ali Bay- rak, Sadık Süel, Fehmi Tuncalı, M. Rüştü Kaya), Halil Tümer, A Ülvi Utku, R. Kâmil Şukadaroğlu, R. Rüştü Üstal, Nusret Özgen, M. Muzaffer, Rifat Tuna, Hüsameddin Birsan, Rifat| deniz, Şükrü Önder, M. Şükrü Demir- sü, B. Sıtkı Bürsal, Ali Okandan, Cez- mi Çetin, Abdürrahim Ürey, H, Hüs- İ nü Güreç, Kâni Demirören, Kâmil A- | tay, A. Hilmi Bingöl, Va A. Münir Ağaca, Halli Yurdakul, M. | Nuri Onan, Nazmi A. Rıza Elam, H. Basri Oçal, R. Rüştü Kayal, İ. Hakkı , Mustafa Sander, E. Sabri Ce; , Hasip A- kın, H. Remzi Bozoğlu, Rifat Çelen, Demiralp, Bahaeddin Yüctor, Vasıf Aydınarslan, A, Hıfzı Alğan, 1. Veh- H. Edip Topçuoğlu, A. Hay- dar Canatan, Hidayet Sezginer, Gi seddin Öncel, A. Rüstem Kurğan, M. Şefik Alper, S. Siri Sirman, Remzi Savul, Cemal, Reşit. Erkmen, Mazlum | Öztuna, A. Rasim Yayger, M. Kâzım Koruğan, M. Emin Boyabat, A. Nihat | Alğan, Rıza Yanardağ, A. Şevki Türkmen, M: Nedim Özsevinç, M, Şev- ket Bulut, Nazım Akalın, Osman Adalp, Halid Gücüm, Sabri Akın, A. Haydar Öçalp, Hayreddin Kıvanç, Kemaleddin Kocmaygın, Abdülfettah İpekşen, Ni- zameddin Alantar, Alişen Cenkci, A. Pertev İyigör, Y. Niyazi Akün, İrfan Demiröz, 8. Fahri Pekiner, Abbas Dinçer, Ali 'Tunçbay, 5. Siami Erbii- | gin, Zeki Tanber, B. Sıtkı Kural, NE | met Elgün, A. Riza Güç, Mümtaz 'Ta- lu, Ferit Ünseli, Mümtaz Çakar, Halid | Tomaç, Fikri Orhon, O. Fikri Gür- gen, Hüsnü Sargın, M. Şevket Derin- gör, Muzaffer Oray, A. Riza Kırgız. Yüzbaşılığa terfi eden topçu üst teğmenleri A. Refik Beril, Mazhar Ersoylu, Necdet Harmankaya, Hulüsi Suma, Y. Ziya Salaş, Adil "Türkoğlu, Ziya Toksöz, Mustafa Bozkaya, Nezihi Bar las, Şuphi Saner, A. Lütfi Sirman, Bürhan Ölceyto, Nevzat Ertürk, Zi- ya Omay, Mustafa Alptekin, Muzaf- far İzgley, Remsi Uzunhey, Pikri Ön- Ai, Dursun Sungay, Şekip Kürten, mi Demirel, Necati Artuni, Refik İ- kin, Selâmi Tekün, M. Faruk Ateş, Miyazi Tetik, İsmafi Oyman, M. Ke- mal Tunçayma, Cahit Arım, M. Ke- nan Esengin, Kâmil Atemen, M. Ze- ki Kulsar, M. Vehbi Arman, Yahya Okçu, Bürhaneddin Olcayto, Musta- #a Alptekin, A. Haydar, Deniz kadrosunda terfi edenler Yüksek tasdikten geçen deniz su- baylarımıza ait olan terfi listesi: Deniz Kurmay binbaşılıktan Kurmay yarbaylığa Nuri Günege, Rifat Özdeş, Münci Ülhan. Deniz Kurmay Yüzbaşılıktan Kur. may binbaşılığa 'Tevfik Sargut, Ekrem Erman, Güverte yarbaylıktan güverte albayhğa Fehmi Kartal, Saim Çığ, Hidayet Bosut. Güverte binbaşılıktan güverte yarbayhğa Osman Gündoğan, Muzaffer Besen, Settar Ülman, Eşref Acar, Tuğrul Kiliçii Güverte yüzbaşılıktan güverte binbaşılığa Sadeddin Kursan, Burhaneddin Bil geman, Muhlis Gürmen, Celâleddin İsen, Emin Gürdöl, Kemaleddin Az- gün, Tarık Köni, Saip Caner, Sedat Ülgür, Fuad Başak, Muzaffer Şükrü. Güverte üst teğmenliğten güverte yüzbaşılığa Nejat Kosal, Hüsnü Heper, Şaha- beddin Gürel, Hikmet Dağada, Bürha- neddin Güreli, Salihaddin Köken, Zahid Kırağlı, Alp Kun, Zeki Arda, Muhiddin Darga, Muzaffer Özerman, LAtit Ergüder, Sedat Demirkol, Emir Erkilet, Ülvi Tekeş, Rami Abrak, Hidayet Öndün, TAİ Sübar, Fazl “Türmen;”SabrtTarar Kenan Önhor; Muzaffer Denizeri. Güverte teğmenlikten güverte üst teğmenliğe Celâl İyiceoğlu, Emin Yakıtal, Şem- seddin Bargut, Nahit Çapaner, Fevzi Aloba, Sölim Albatros, Hüsnü Korur, | Remzi Fener, Kemal Kayacan, Münir Aral, Ferda Anağolu, Hüseyin Aral, Fanl Kartal, Nihat Ayyıldız, Bahri Kunt, İsfendiyar Altın, Cemal Süer, Şeret Şimşek, Tarık Ülgen, Azmi A- tasu, Avni Alpas Makine yarbaylıktan makine albaylığa Hasan Çizme, Cemal Cebeci. Makine Binbaşılıktan makine yarbaylığa Etyener, Mazhar Tuna, Tev- fik Falay, Cemil Ertaymaz, Naci Sez- gin, Mehmed Ali 'Tunçaslan, Mehmed Olcay, Şükrü Baytu. Makine yüzbaşılıktan makine binbaşılığa Kâzım, Meriç, İrfan Arun, Necati Gökçen, Cemil Ersu, Cemil Omaç, A- iâeddin Güven, Ülvi Kayagündüz. Makine üst teğmenlikten makine yüzbaşılığa Salâhaddin Demirsoy, Sadeddin Ay- taman, Enver 'Tulgay, Nedim Tezgö- ren, Melih Doğu, Recep Baytalay, Kemaleddin Özak, Ali Bora, Celâled- din Akdoğan, Kemal Pekmezci, Sab- ri Özyurt, İsmall Ülesgin. Makine teğmenlikten üst teğmenliğe | Lütfi Çağlayan, Cezmi, Işınal, Ahmed Kaftancı, Necmi, Birol, Necati As, Hasan Tar- san, Rüstem Bilgütay, Ferit Serteli, Fethi Taylan, Muhlis Bora, Kemal Çığın, Vedat Süel, Fehmi Güçer, Mustafa Emre, Murat Kaner, Cahid Kıvaner, Sanayi harbiye yüzbaşılıktan sanayi harbiye binbaşılığa Cevdet Mutuk. Sanayi harbiye üst teğmenlikten sanayi harbiye yüzbaşılığa Hasan Deı Cahit Boran. Tabib yarbaylıktan tabib albaylığa Celâleddin Uguz. Eczacı yarbaylıktan eczası albaylığa Vasfi Hamarat. Eczacı üst teğmenlikten eczacı yünbaşılığa Bafa Yigit. Levasım yarbaylıktan levazım albaylığa Cevdet Ardalı. Levazım (yüzbaşılıktan levazım binbaşılığa Nuri Tekçe, Şekip Altuntuğ, Niyazi Oğüz. Levazım teğmenlikten levazım üst teğmenliğe Nafi Ülbay, İbrahim Bölen, Samih Baldır, Azmi İrengün. Bınıf 4 askeri hâkimlikten sınıf 3 askeri hâkimliğe S#mıf 2 askeri öğretmenlikten sımf İ askeri öğretmenliğe Hayreddin Kaliçun. Smaf 4, askeri öğretmenlikten sınıf 3. askeri öğretmenliğe Salâhaddin Gönemek. Sınıf 5. hesap memurluğundan sınıf 4, hesap memurluğuna Turhan Tümer. Sınıf 3. muamele memurluğundan sını 2, munmele memurluğuna Nesip Hınçalay. Sınıf 4 muamele memurluğundan sınıf 3. muamele memurluğuna İsmail Toksöz. 8Sımıf 5. muamele memurluğundan si 4. muamele memurğuna Salâhaddin Günkut. Sınıf 6. muzika öğretmenliğinden sınıf 5, muzika öğretmenliğine Ahmed Ezgimen. Smuf 5, askeri sanatkirlıktan sınıf 4. askeri sanutkârliğa Hüsan Örrek. Jandarmada terfiler Ordu terfileri arasında sek tas- dikten geçen ve Jandarma umum kü- mandanlığına ait olan terfi sini aşağıyâ yazıyoruz. Yarbaylıktan albaylığa Refik Günsev, İbrahim Sırrı Tekin. Binbaşılıktan yarbaylığa İ, Cevdet Ergenekon, Nazmi Ser- gen. e a Ön yüzbaşılıktan binbaşılığa Arif Erdem, Muhsin Kıvanç, Hayri Akkoyun, M. Nuri Çakın, İbra- him Örkaran, A, Ulvi Tunçay, Mus- tafa Doğaner, Lütfi Akyazı, Ata Düt. fi Bayam Muzaffer Mutlu, Ab- dülkadir Çinkilıç, M. Fazl Bayrakçı, İbrahim Akıncı, Rifat Ülkeralp, En- ver Erten. Üst teğmenlikten yüzbaşılığa Hikmet Akbaytuğan, Sıtkı Dağge- çen, Fuad Roza, Nuri Öner, Faik Ev- renesoğlu, İbrahim Öcal Teğmenlikten Üst teğmenliğe Kemaleddin İnaç, Kemaleddin Coğ»- kun, M. Muzaffer Cemal Dimikanlı, S Taha Şengezer, Sabahaddin Özçekin, Ali Ülgenalp, Şükrü Saygın, Nejat Güneri, Zekeriya Kantekin, Zühtü Güçeren, Hayreddin Erdeniz, Muhiddin Yötiş, Rasim Güven, Osman Tekir, Galip Nermi Karatay, Hüseyin Uluçe' B Bekalan, Abdülbahri Çalışlar, Sebat Ocal, Ha- san Kaya Öncel, Raşit Kahraman, Sa- Iâhattin Günay, Fehmi Kurucu, Se- lim Arıkan, İzzet Melih Kuruçemen, İmzet Bahri Törtkol, M. Reşit Özbar. Jas, H. Tahsin Önal, İ, Hakkı Koçak, A. Şerafettin Önat, Süleyman Selim Yüceldin, Abdülkadir Gürün, Orhan Budak, Hakkı Levent, N. Nevzat AL tay, Muzaffer Börekçi, Hilmi Alkana- tay, Ziya Olçayto, İbrahim Yılmaz. 3. sınıf askeri hâkimlikten 2. sınıfa Şükrü Olçay. 2. sınıf munmele memurluğundan 1. sınıfa "Tevfik Berkal. 4. sınıf muamele memurluğundan 3. sınıfa M. Rahmi Delice, Kerim Oran, Ta. hir Alpaslan. 5. sınıf munmele memurluğundan 4. sınıfa Münür Çağlar, Neşet Erkan. 7. sınıf muamele memurluğundan 6. sınıfa R Vehbi Çoruh. 4. sımf hesap memurluğundan 3. sınıfla Remzi Ertaş. rin liste-