1 Ocak 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 23

1 Ocak 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 23
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

K İpuçları Şay'm Commodore Dergisi yetkili- eri, Size bazı oyunların ipuçlarını gön- deriyorum GREEN BERET (İkinci kademe) Her zaman olduğu gibi, yine sağa doğru koşup adamları öldürdükten sonra alarm . Bizim yapma- mız gereken, adamı zıplatıp klavye- den “1"” tuşuna basarak adamı ha- vada durdurmaktır. Burada dikkat edilmesi gereken nokta, adamın en yüksek noktaya çıktığı zaman bir tu- şuna basmaktır COMMANDO (Üçüncü kademe) En sonda bulunan eve geldiğimiz- de adamımızı sola çekerek (evin en soluna) durmadan ateş edelim. Bura- da önemli olan duvara yaslandığımız zaman adamın değil, tüfek'ten çıkan kıvılcımları görmektir. MICROPROSE SOCCER Bu oyunda kaleciye gol atmak ol- dukça zor görülüyor. Fakat bu oyun- da kaleye çaprazdan girmeliyiz. Ce- za alanının birleştiği, doksan derece- lik açının olduğu yerden girmek ol- AAT dukça akıllıcadır. Ama şutu yerden ve oldukça da sert çekmeliyiz, bunun için ateş düğmesine basıp joystick'ı ileri ittirmek kâfidir. Ayrıca ceza alanı'nın yayından şut çekmekte etkili olabilir. Burada da dikkat edilmesi gereken nokta ceza alanı yayının ucundan şut çekmektir Karşı hücumdayken top kornere git- mişse yapılması gereken şudur. Kar- şı takım körner vuruşu yaptığı anda adamımızi (kaleciyi) ceza alanı yayı- nın olduğu yere götürmektir. Siz hü- cum yapı.rketı sahayı çapr na geçin. Böylelikle daha çabuk gole gidebilir ve topu kaptırmazsınız. * DREAM WARRIOR olduğu yere girin. Alttaki eltran insan resimleri çıkacaktır. Bu resim- ler ekipte bulunan üç kişinin yüzleri- dir. İkinci resimde ateş'e basarsanız uzay bölümüne geçebilirsiniz. Gönderen Umut Erkan Sayın Commodore Dergisi Yetki- Olmr Mektupları köşenize, aşağı- daki ipuçlarını gönderiyorum. Yayın- lamanızı diler, şimdiden teşekkür ederim LEONARDO: Oyı.ma, 10. kade- meden başlamak için MOONWALK 20. kademeden başlamak için FOOT- BALL, 30. için BLİTTER kodlarını verin. ÖPERATION WOLF: Hemşirele- re ve silahsız kişilere ateş etmeyin. Boşluk tuşu ile bomba atabilirsiniz. THE VIKINGS: Meşaleyi alınca, kulübeleri ateşe verebilir ve geminin parçalarını bulabilirsiniz. Ayrıca di- ğer parçaları dolaşarak aramalısınız. Geminin bütün parçalarını tamamla- yınca limana gelin (Gri çizgi olan * yer). Sonra gemiyi kontrol ederek; ilk önce sağa gidin, köşeye gelince yukarı çıkın. Karşıya geçin ve sola gidin. Öbür adaya geleceksiniz. Eğer kıyı- dan fazla açılırsanız ölürsünüz. BATMAN: Enerjinizi yükseltmek için hulaeağımz limon şekeri, sakız, ken, ilk önce üst tarafları boyayın. Böylece Fred'in kızının resim yaptı- ği yerleri çabucak boyayabilirsiniz. IMPOSIİBBLE MISSIİON-İİ: Bul- manız gereken şifre 840'dır. THE LAST NINJA-II: 3. kademe- nin sonundaki timsahı geçmek için, 2. kademeden aldığınız şişeyi, duvar- daki meşaleye dokundurun. Silahla- rı space tuşuyla bırakıp, şişeyi timsa- ha atın. FIRETRACK: İlk bölümde ekra- nın sol tarafından uçun. SAMURAI WARRIOR: Sonsuz le_’ııl:lı-jiyı: sahip olmak için F tuşuna 1942: Restore tuşuna basarak iste- diğiniz düzeye geçebilir. GIANA SISTERS: M,N.I,R A arına aynı anda basın. VIZBALL: 2. düzeyden 3. düzeye en soldaki girişten girebilirsiniz. ACE-İİ: High-Scone tablosuna DUSTY BUĞ yazın. PLATOON: O tuşuna basarsanız elinizdeki silah makineli tüfeğe dönü- şür. Merih Güz 23

Bu sayıdan diğer sayfalar: