1 Ocak 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28

1 Ocak 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

EGA'nın ilginç fikirleri ile coln-up piyasasında çok iyi bir yer kaptığı şüphesiz. Bu koliteli fikirleri en iyi biçimde değerlendiren 'OCEAN' firma- sı son üç yıl içinde üç 'SEGA' oyununu yılın bir. numaralı oyunu yaptı. Bu oyunlar sırası ile “GAUNTLET', “OUT RUN' ve “THUNDER BLADE'. Bu yıl hangi oyunun bir numara olacağı merak konusu. Son konversi- Yonlardan birisi de DYNAMITE DUX. Şimdi oyunumuzun konu- suna geçelim. Ormanda neşeli dakikalar geçiren PIM, BİM ve kız arka- daşı kötü büyücü ACHACHA tarafından saldırıya uğruyor- 28 lar. ACHACHA büyülü gücünü kullanıp BIM ve PIM'in kız arka- daşını kaçırır. Açılan zaman tüneline hiç çekinmeden atla- yan PIM ve BIM Başlarına ge- lecek inanılmaz bir macera- nın kapısını açmış oluyor. Bu inanılmaz hikâyeye İsteme- den sizde ortak oluyorsunuz. Oyunun açıklamasına geç- meden bu programın bazı özelliklerini belirtmek istiyo- rum, Oyunda zıplamak için “SPACE' tuşunu kullanın. Ekra- nın yukarısında bulunan nok- talar ilerlediğimiz yolu belirti- yor. Birinci oyuncu için sol üst kenar ve ikinci oyuncu İçin sağ alt kenar uyarı bölümü. Tehlike anında buradan uya- rılar görebiliyorsunuz. DYNAMITE DUX'un birinci bö- lümü bir caddede başlıyor. Bu caddede hiçbir farklılık yok. Hatta kaldırımlar ve metro bi- le unutulmamış. Burada İlk düşmanlarımız zıplayarak ge- len köpek kafaları. Yumruk atarak onları yok edebiliyorsu- nuz. Yumruk atarken ne kadar sok ateş tuşuna basılı tufarsa- nız o kadar çok kuvvetli yum- ruk atabiliyorsunuz. Kahra- manlarımızın hareketleri çizgi film vari. Yerlerde gördüğünüz silahları alıp kullanabiliyorsu- nuz. Silah miktarını sol alt kö- şede görebilirsiniz. Arkadaşı- mızı kurtarmayı önleyecek bi- rinci yaratık dev bir ateş topu. Bu dev ateş topunu yok etmek için üzerinde 'W' harfi olan su tabancasını alın. Ateş topu- nun attığı alevlerden kaçarak su tabancası İle ateş topunun üzerine su fışkırtın. Üzerine su fışkırtılan ateş topunun gittikçe zayıfladığını göreceksiniz. Bi- rinci kademede patlamış ka- nalizasyon borularına ve ha- van toplu tilkilere dikkat edin. İkinci yaratık ise taşlardan oluşmuş bir yaratık. Bunu da öldürünce zaman tünelinin akışına kapılıyoruz. Zaman tüneli bizi Japonya'- ya atıyor. Birden geleneksel Japon kıyafetleri giymiş do- muzların saldırısıncı uğruyoruz. Ninja kıyafetli köpeklerin yıldız saldırısından kurtulduktan son- ra taş benzeri bulutun yıldırım

Bu sayıdan diğer sayfalar: