1 Ocak 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

1 Ocak 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

saldırısını atlatmaya çalışıyo- ruz. Ateş atan çukurlar ve kös- tebeklere dikkat edin. Klasik Japon ejderhalarından birisi ile savaşıp burayı geçmeye çalışıyoruz. Bonus ekranını görünce şa- şırabilirsiniz! Arcade oyunu- muz birden boks oyununa dö- nüşüyor. Bir tek bonus pudanı olduğu için iki can arkadaş PIM ve BİM birbirlerine düşü- yor. Kıyasıya geçen bir boks maçından sonra sevimli ör- deklerden birisi bonus puanı- nı hak ediyor. Üçüncü kademede vahşi bir ormanda çukurlardan kur- tulmaya çalışıyoruz. Garson tavşanları öldürerek yiyecek alabiliyoruz. Taş bloklardan oluşmuş dev bir yaratık ateş topları atarak bizi engelleme- ye çalışıyor. Daha sonra şey- tanı öldürmeye çalışıyoruz. Yalnız şeytan belli bir süre gö- ründükten sonra kayboluyor. Oyunun dördüncü kademe- sinde Şikago'da serseri ger- gedanlarla, tavşanlarla ve birçok yaratıkla amansız bir mücadele veriyoruz. Burada- ki büyük düşman İse çevresi- ne ufak yıldızlar saçan büyük bir yıldız. Daha önceki kade- melerde kullanılan espri bura- da da kullanılmış. Yıldıza yum- ruk vurdukça büyük yıldız kü- çülüyor. Bu yıldızın ölümünü görmelisiniz. Daha sonra uçan bombalar başımıza bü- yük dertler açıyorlar. Bu bölü- mün son dev yaratığı birinci bölümün sevimli ateş topu yi- ne karşımızda. Yok etmek için birinci kademedeki taktiği uy- gulayın. Bonus puanını kaptırmak is- temeyen PİM'le yine boks rin- ginin ortasındayız. Eğer İki ki- şilik oynarsak PIM'İ ikinci oyun- cu yönetiyor. Uzun süren savaştan sonra beşinci kademeye geldik. Bu bölüm Amerika'nın Texas eya-