20 Temmuz 1934 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

20 Temmuz 1934 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

İşte; Aradığınız ve beyeneceğiniz tıraş bıçağı, İşte;Kemali mamnuniyetle kullanacağınız tıraş bıçağı, İşte; Zevk ve naşo ile tıraş olacağınız tıraş hıçağı, Âşte; Cildinizin taravetini muhalaza edecek tıraş bıçağı, İşte; Tıraş meraklılarının kullandığı tıraş bıçağı. ANKARA satış Deposuz Şark Pazarı Sofo Zade Mehmet Emin - Bu yeni usulüu hemem bu akşam tecribe ediniz; derhal 1O yaş daha genç görünürsünüz. Her iki elin parmak uçla- rile çene orta- 1 ?_ sından başlayıp, şakaklara doğru gitmek üzere a- şağıdan yukarıya doğru hafifçe ma- saj yapınız. Burundan baş- hyarak, — göz 2 kapaklarının lzerinden geçmek ve şakaklara doğ- ru gitmek Üzere, her iki elin par- mak uçlarını dışa- rıya doğru hafifçe hareket ettiriniz. Bu yeni masaj usulile en İyi neti- celer elde etmek için “cilt gıdası pembe renkli Tokalon kremi,, nden başka bir krema kullanmamak şartile, yukarda tarif -ettiğimiz — haroketleri birkaç defa tekrarlayınız. Bu krema- da “Biocel,, denilen ve Viyana Üni- versitesinden Prof. Dr. Stejekalin hu- susi formülüne tevfikan genç hayvan- lardan izlihsal edilen bir madde var- dir. Bu madde sayesinde, ihtiyar ve solmuş bir cilt süratle ganişleşir, bu- Fenni ve medeni tesisatı sayesinde çok temiz ve nefis ve pek Sıhhatini Sevenlere MÜJDE Afyonkarahisar Madensuyunun hazimsizliğe, Karaciğer ve böbrek rahatsızlıklarına karşı - şifal hassalarından İstifade edenlerin adedi gün geçtikçe artmaktadır. AFYONKARAHİSAR MADENSUYUNU içenlere — kolaylık olmak üzere su kamyonetle müşterilerinin yerlerine kadar gönderilmekte ve ayrıca on şişelik kasalarla da su verilmektedir. Umumi satış geri : Yeni Postane civarında Aksaraylılar hanında Hilâliahmer satış mağazasıdır. 'Telefon : 20062 VANTİLÂTÖRLERİ ve fevkalâde tediye şartları sayesinde VERESİYE SERıNL(:gg)( : Türkiye Hilâliahmer . . . & a Cemiyeti Merkezi Umumisinden: Eskişehirde Hilâliahmer ambarında fazla miktarda bulunan muhtelif eşyalardan (sütlük muhtelif emaye tabak, porselen çay ve kahve fincanları, emaye kâse, tuzluk, yemişlik, çiçeklik, vesaire) 24 temmuz 1934 Salı günü saat 14 ten 12 ye kadar açık arttırma suretile mezkür ambarda satılacağından - taliplerin. muhammen kiymeti olan (7955) kuruşun yüzde onu nisbetinde depozito akçe- lerile vevmi mezkürda ambarda müteşekkil satış komisyonuna müracaat eylemeleri ilân olunur. (1214) İstanbul Liman Şirketinden : Çimento sanayiinde kallamlan toz halindeki antrasit kömürlerin boşaltmasında iş'arı ahare kadar beher: tonundan “20,, kuruş alınacağı ilân olunur. Umum Müdürlük Sıhhatinizi mevsim hastalıklarına karşı korumak için T RE ks, © © Alnın orlasın- dan başlamak üzere, her iki elinizin parmak uç- larını, dairevi bir - hareketle aşağıdan yukarıya ve İçten dışa doğru hare- ket ettiriniz. ruşuklukları giderir, yüzün çökmüş ciltleri kuvvotlenip sıklaşır. Hemen bu akşam “cilt gıdası pembe renkli Tokalon kreml ile bu yeni usulü tecrübe ediniz ve parlak neticelerini gözünüzle görünüz. haf KOCATAŞ memba suyunu ve gazozlarını her yerde arayınız. Keali afiyet ve emniyetle içiniz Dişleri | Kurtarır! Diş etlerini Kuvvetlen - dirir! Ağız kokusunu defeder | Ağızdak! bütün muzir mikropları 9/, 100 Öldürür! TÜRK ANONİM ŞİRKETİ İstanbul Acentalığı Liman Han, Telefon: 229283 Trabzon Yolu DUMLUPINAR *;Pun 22 Temmuz Pazar günü saat 20 de Galata rıhtımindan — kalkacak. — Gidişte: Zonguldak, İnebolu, Ayancık, Sam- sun, Ünye, Ordu, Gireson, Tirebolu, Görele, Trabzon ve Rizeye. Dönüşte bunlara ilâveten, Of ve Sürmeneye uğrayacaktır. Neşriyat Müdürü: Tahir POKER PLAY © RAZOR BLADE POKER tıraş biçağını tecrüba edenler, artık başka marka bıçak kullanamaz. Umumi depo ve satış mahalli: İstanbul - Tahtakale No. 10 İZMİR satış deposu: Ödemişli Hüseyin Hüsnü Bey mağazasıdır - SAMSUN satış deposu: Dursun Eşref Şirketi: Vi VAPURCULUK Senelerdenberi bütün dünyada şöbret kazanmış olan tiraş bıçakları, emsalsiz cins ve mükemmeliyeti itibarile herkes tarafından tercihen kullanılmaktadır. Yalnız markasına dikkat ediniz. Sabah erkenden - Akşam geç vakte kadar Günün her zamanında Yağmurlu, bulutlu havalarda Güzel resimler çıkarmak ve neliceden evvelce emin olmak İçin SERİ FİLMİNİ KULLANINIZ iki emüsiyonlu Sonderece Ortokromatik Yüksek sür'at Fazla hassasiyet Jelatini mat 100 0/4 anti - Halo Kopyalarınızı “ VELOKS,, kâğıdına baatırınız, daha canlı çıkar, detaylar kaybolmaz. Senelerce sararmadan dayanır. Kopyaların arkasında “vELox' kelimasini teminat olarak arayınız, d> (825) Hilâliahmer Cemiyeti Merkezi Umumisinden: Eskişehrin Karacaşehir köyü cıvarında kâin Hilâliahmer merkez anbarında fazla olup satılığa çıkarılan eşyadan (Bez parçaları, Fersude Battaniye ve Çorap, Müuhtelif şerit, kuş tüyü, yün, kıl, bez cüzdan, müstamel hayvan örtüsü, muhtelif toka, tiyelti keçesi, kopça, köhne çadır vesaire) 21 Temmuz 1934 Cumartesi günlü saat 14 ten 17 ye kadar açık arttırma suretile satılacağından muhammen kıymeti olan (871396) kuruşun yüzde onu nisbetinde depozito akçelerile taliplerin anbarda müşekkel komisyona yevmi mezkürda müracaat eylemeleri ve diğer satılacak eşyanın hangi gün müzayede ile satılacağının peyderpey ilân edileceği ve görmek arzu edenler için kemafissabik hergün anbara alt bir otobüsün muayyen mahalden hareket ettirileceği ilân olunur, (1211) Müfettiş Namzetliği Müsabaka imtihanı Türkiye Ziraat Bankasından: *“6,, Müfettiş Namzeti alınmak üzere 11/8/1934 Cumartesi günü saat 9 da Ankara ve İstanbul Ziraat Bankalarında bir müsabaka imtihanı açılacaktır. Müsabakaya iştirak edeceklerin “Mülkiye,, veya “Yüksek İktısat ve Ticeret,, mektebinden veyahut Hukuk Fakültesinden mezun bulunmaları ve yirmi yaşından aşağı, Otuz yaşından yukarı olmamaları lâzımdır. Müfettiş Namzetlerine “140,, lira maaş verilir. İki senelik stajdan sonra yapılacak mesleki imtihanda muvaffak olanlar “175,, lira maaşla müfettişliğe terfi ettirilir. İmtihan programını ve sair şartları havi matbualar Ankarada Ziraat Bankası Teftiş Heyeti Müdürlüğünden ve İstanbul ve İzmir Ziraat Bankalarından tedarik edilebilir. Talipler bu matbuada yazılı vesikaları bir mektupla birlikte Ankara Ziraat Bankası Teftiş Heyeti Müdürlüğüne nihayet 26/7/934 Perşembe günü akşamına kadar göndermek veya bizzat vermek suretile müracaat etmiş bulunmalidırlar. “3776,,