19 Mayıs 1936 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

19 Mayıs 1936 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

SON POSTA Sayın istanbul Halkına 1. — Cumartesi akşamları son postalarla Pazar sabahları ilk postalarla Boğaza gidenlerden — «Gidiş ve Dönüş» lü biletlerden yüzde elli tenzilât yapılır. Bu biletlerin dönüş parçaları pazartesi — öğleye kadar muteberdir. 2. — Umumi tarife ile yolculuk yapanlara mahsus olmak 936 dan — itibaren başlıyacaktır. üzere Aaşağıda yazıl tenzilât 11 Haziran Dindi mmtaka için, Vaniköy ve R. Hisarına kadar 90 günlük. H inci mıntaka için mukabilinde 122 gün seyahat hakkı veren Fotograflı ve peşin ücretli dörder aylık 't ihdas edilmiştir. Bu kartların müddeti 11 Haziran 936 ve 11 teşrinievvel 936 ve dörder ay için muteberdir. Bu kartları hamil olanlar “muteber tarihlerinden — başlayıp mıntaka ve kısım dahilinde aynı günde, ne kadar isterse Kandilli ve Emirgândan Kavaklara, Altınkuma kadar 80 günlük bilet ücreti abonman — kar - 11 Şubat 937 olduğu Pazar yolculuk - yapabilir. Bu - kartlar, günleri, içinde yazılı mıntaka ve kısım farkları aranmaksızın — bilâ istisna Şirketin bütün iskele- leri arasında yolculuk için muteberdir , — Boğaziçinde oturan üniformayı lâbis ümera ve zabitan dahi dahil ne olursa olsun bilümum muvazzaf — memurlara karneleri 1 Haziran 936 danitibaren maaşlı ve olarak maaşları miktarı her verilmekte olan Fevkalâde tenmzilâtlı abonman ücretli Belediye ve İnhisar idareleri memur — ve hademeleri de dahil olduğu halde bütün resmi memur ve müstahdemlere verilir. » — Pasosu olan talebeden ikinci mevki 3 birinci mevki için 5 kuruş alınır « — Mektep talebesine verilen pasolar yaz tatili müddetince mer'i ve umum Boğaz iskeleleri da caridir. « — Boğazda mütemekkin oldukları köylerin mekteplerine devam etmelerinden dolayı arasın- paso alma- mış olan talebeye de yaz tatili günlerinde Boğazın her iskelesinde muteber olmak üzere paso ve- rilir. , — Tatbikat ve tabiat tetkiki için toplu olarak Boğaziçine gitmek isteyen umum mektep den gidiş ve geliş 10 kuruş alınır. talebesin- , — Boğaziçine taşınanların eşyaları denizden parasız nakledilir. . — Boğazda Ev, Sinema, gazino yaptıranların her nevi inşaat İlevazımı denizden meccanen nakil olunur ve sahiplerine bir sene ile «Bü pasoyu vesaiti Şirketihayriye için meccanen paso verilir. ev sahibi birlikte ikamet eylediği ailesinden refikasına, çocuklarından birine, damadına devrede- bilir. . — Boğaziçinde evlerini kiraya vermek veya satmak isteyenlerin ilânları meccanen iskelelere asıldı- ü1 gibi bu sene kiraya sayın halka iskelelerde meccanen verilir. verilecek evlerin yerlerile fiatlarını gösterir - yeni tab olunan - risale dahi 1l. — OTOMOBİLLER HAKKINDA: Araba vapuru ile bir kıyıdan diğerine geçecek atomobillerden yalnız gidiş ücreti 100 gidiş ve geliş ücreti de 150 kuruşa indirilmiştir. ocvc— BAKIMLİÇİN W BiR SABUNDUR Bir:TURAN-MAMULÂTIDIR çıktı. Fiatı her yerde Dişleri fevkalâde beyazlatır ve temizler, ağız kokusunu —a Çiderir, mikrobları öldürür. DAT G 'R T YA LA BAA UA Saçların köklerini kuvvetlendir. Dökülmesine mani olur. Kepekleri izale eder. Neşvünümasını kolay- laştırarak hayat kabiliyelini artiı- gaır, Lâtif rayihah bir saç eksiridir. İngiliz Kanzuk Eczanesi Beyoğlu - İstanbul... Bohaziçinden Köprüye ve dönüşlü bilet Abonman kartlarına isabet eden bir günlük gidiş ve dönüş flatları Tinci Hinci HTinci Hinci KS KS KS £K idiş leri Salacak, Harem. Üsküdar, Kuzgun- cuk, R. Hisarı 22 17 50 16 28 1291 Beylerbeyi, Çengelköyü Vaniköyü Kandilli, A, Hisarı Emirgân Kanlıca Çubuklu İstinye Beykoz, Yeniköy, ) Kavaklar, 935 22 Altlınkum Balâdaki fiatlarda rüsum dahildir. Bebek hattı, memurin! mülkiye ve “ husus! terifeye tabidir. 95 19 67 keriye Altınkum ve Sütlüce plâjlarında banyo Ücretleri dahil olarak Pazardan maada gidiş ve dönüş üçretleri Tinci — Hinci Köprüden ) 45 40 Kabataş ve Ürküdardan Vaniköyüne ) ve Beşiktaştan Bebeğe kadar olan — ) iskelelerden ) 4W 3ö Kandilli ve R. Hişarından itibaren Kavaklara kadar olan iskelelerden 2 numarada yazılı kartlar Mayısın 22 inci Cuma günün- den itibaren Şirketin Galatada Fermenecilerdeki idarei merkeziyesi kontrol müdürlüğünde satılmağa başlanacaktır. AAA AR N S DA Y NNN -EDİLMEKTEDİR - ' BU LAİ ÜTT Ü A Üİ Dr. HORHORUNİi (Berksoy) Muayene hergün akşama kadar Eminönü Valde kıraatbanesi yanında Daha fazla rahat ve daha ziyade randeman temini için, elektrikle suyu ve- rilmiş MAVİ JİLET biçak- larını kullanınız.