16 Haziran 1935 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 5

16 Haziran 1935 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 5

Beyaz Perdenin En Çılgın Dansözü Evlendi Şimdiye Kadar Ginger Bir Kere Annesiyle Sinemaya Gitmiş Fakat Sonuna Kadar Bekliye- Yarıda Bırakıp Eve Dönmüştür mediği İçin Ginger Roögers Lev Âyres Ginger Rog: sahnenin en | Bin dönümden fazla arazisi son | — Arasıra kartsı-ile çiftNğe git- | tuvyetli dansözü Lev Ayres ile | derece münbittir, | tikleri vakit yemeği Ginger pi- | €vlenmiş bulunuyor. Ka Lev, eski evini -bırakarak Müuhteşem bir ev açmış, yeni ka- Tisı ile burasını birlikte döşe- Miş, dayamışlar, yaşıyorlar. Lev, Gingerçi almakla tok isabetli bir izdivaç yay mış- tır. Bu iki gencin evli hayat hak- kındaki düşünceleri hemen he- Men her hususta mütabıktır. er ikisi de evlerinde hususi dostlariyle daha ziyade asuda ir hayat geçirmeği seviyorlar, Hususi Hayatları “Hususi hayatlarında hiçbir azla lüks yoktur. Evlerini iki hizmetçi ile idare eden bu çift er ikisi de kendi otomobilini kendisi kullanmaktadır, Ev kıe Yafetleri son derece sadedir. Hiç bir zaman göğsünü kapalı tut- Mak istemiyen Lev hava'soğuk Olursa gömleğinin altına bir.su- Veter giyerek, karısı da ev pija- Ması ile dolaşır. Bittabi sokağa çıktıkları va-s İt ikisi de iyi giyinmeğe itina tderler, Hatta bütün Hollyvood Artistlerine bu hususta faiktir- ler, ,Dolarlarn ağaç dallarında bitmediğini pek iyi bildikleri iÇin lüzumsuz israf etmezler. azançlarının mühim bir kısmı- Nt saklıyorlar. Mühim masraf» âar ihtiyarı lâzımgelen. husus- larda karı koca baş başa vere« Tek müzakereden çekinmezler, isi de çok iyi para kazan- Gıkları için biribirinden ayrı he Saplar tutarlar, EĞLENCE VE ZEVK Ginger ve Lev hayatta eğlen: Ce ve zevk için yaşıyorlar; he- Yecan için değil! Bu itibarla ha- Yatları çok muntazamdır. Me- Selâ bir akşam evvel geç yat- Mışlarsa, ertesi akşam erkenden Yatağa girmekle muhakkak su- Tette bunu telâfiedeceklerdir. , Lev en ziyade çiftçiliği sever bir insandır. Hollyvood'dan elli ilometre nzaktaki ciftliğinde Onun en son resmi şirir. Çok mükemmel Bir al olan dansöz :her şeydea bir ev kadınıdır. Yalnız bulaşık yıkamaktan hoşlanmaz, Bu işi hizmetçiler görürler. Lev ile Ginger çok nadir ay- Tı olarak sokağa çıkarlar. Şim- diye kadar Ginger bir kere an- nesiyle sinemaya - gitmiş fakat sonuna- kadar: — bekliş için yarıda bırakıp eve, kocası- na dönmüştür, Şimdiye kadar ayrı yemek yememiş olan bu mes'ut çift bi- ayatları hiç de başka Şıldızlara benzemediği için in- san bunlara yıldız diyemiyeceği gediyor. yemediği , O yalnız vü- cudundaki kıvraklık- la değil yü- zünün ma- nasiyla da yıldızlar içinde biriciktir. Neşelidir. Fakat gözlerinde acayip bir hü- Zün vardır. O hem bir ev kadını hem bir aşk kadını Yılpdızlarınv Çektikleri Cefalar : Büyük savaştan sonra Holiy- wood'da yemek tarzı da değiş - ti. Eskiden sinema yıldızları is- tedikleri gibi yiyip içerlerdi, fa- kat sonradan yanlış yoldan yü- rüdüklerini anladılar, Asıl ser- mayelerini teşkil eden güzellik- lerini muhafaza etmek için sa- lim ve muntazam bir hayat ta - kip etmek lâzım geldiğini kav « radılar, Yıldızların geçirdikleri hayat İçin “cehennemi,, tabirini kulla nabiliriz. Bazen sabah altıda Stüdyoyu geldikleri halde, an - cak gece on birde film çevirir - ler, Bundan başka en mühim nok | ta bir filmin çekilişinin devamı müddetince, kadın artistler nor mal sikletlerini muhafaza et - mek mecburiyetindedirler. Bir kilo fazlalık, yahut bir kilo ek- siklik milyonlara mal olan bü - tün bir filmin seyrini durdur - mak demektir. I mayısta başla nan bir film bazen haziranda ni hayet bulur. Bazılarının Mukavemet Kabiliyetleri Bazı yıldızların harikülâde mukavemet kabiliyetleri vardır. O kadar yorgunluğa rağmen za iflamazlar.. Hattâ bazrlarında şişmanlığa temayül bile görü - lene Dietrich öyle iştihası açık artistlerdendir ki, bu iştihanın daima gemini kısmak mecburi- yetindedir. Hattâ bir filmin çev rildiği günler zarfında işin ver diği sinir yüzünden rejimini ta- *kip etmekten vaz geçer, bu'yüz den sikleti artar, Bu sebepten kazandığı kilola rr tekrar kaylgetmek için sekiz kal suyu, ile besler. Sabah por « takal suyu, öğle üzeri portakal suyu, akşama hiç bir şey.. Endamının güzelliğini o ka « dar meftünane seyrettiğimiz bu kadının bu kadar eziyetlere kat landığı kimin aklına gelir? Mac West daha fena.. Kadın lara şişmanlık tâvsiye eden bu artist her gün kendisine dikkât etmeğe mecburdur. — Bakınız, kendisini nasıl besler? Sabah portakal suyu, bir fincan -kah -« ve alır. Öğle üzeri sadece başlta larınm yemek yiyişlerini seyre - der, Kendisi bir şey yemez, Sa« at beşte şekersiz ve sütsüz bir. kaç fincan çay içer. Yirmi dört saatte bir defa akşam üstü ye- mek yer. Bu yemek de bir çor- ba, bir et, bir sebze, salata, mey va, bir veya iki fincan kahveden ibarettir. Bu rumiyete şunu da ilâ ve etmek lâzımdır: Mae West her gün evinde eşmi dostunu kabul eder, onlara en mükellef ziyafetler çeker ve kendisi sof- rada misafirlerine bakarken, sa dece bir iki kuru bisküvit yer. Marğgaret Sullivan ise çok si« nirli bir kadındır. İştihası yok- tur, kolayca sikletini kaybeder. Bu da ters tarafından ayni facia sayılır. Sikletini ve endammın hatlarını muhafaza etmek. için yemek yemek mecburiyetinde"- dir. Zoraki yemek de kolay bir iş değildir. Onun rin arasında süt içmeği tercih eder. Hiç bir rejim takip etmez, bilâkis yemek listesinin çeşitle« rini arttırmağa bakar. Greta Garbo ile Silva Sidney de rejim takip etmezler. Bunlar sik letlerile meşgul olmağa ihtiyaç görmeyen imtiyazlı kadınlardan dır. — İstediklerini yerler, şiş manlamazlar, Yedikleri “şeyler,