29 Ekim 1966 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 28

29 Ekim 1966 tarihli Akis Dergisi Sayfa 28

Tüli'den haberler Yaşar yaşıyor Süreyya kapanalı, Ankaranın canlı lokallerinden biri, Klüp Yaşar, Geceleri birçok grup orada buluşu- yor. Gerçi Süreyyanın o muhafaza- kâr, alışılmış havası yok ama, saat- ler yine de tatlı tatlı geçiyor. Dışiş- leri Bakanlığından genç gruplar, ö- zellikle cuma akşamlarını Yaşarda geçiriyorlar. Genç grupun kadınları arasında Neda Baraz, Birsen Önhon dikkati çekiyorlar. Miray Tekelioğlu Dışişlerinde çalışmıyor ama, çok za- man bu gruplarla beraber geziyor. lüle Tekelioğlu da Klüp Yaşarın en şık kadını sayılıyor. Adnan Bulak Kıbrısa gideli Tülin Okan hiç bir yerde ve hattâ Yaşarda da gülün- müyor. Deniz Adanalı grupu da Al- tanın meyhanesinden daha çok hoş- lanıyor. Klüp Yaşarda çok seyrek görünüyor. Güzeller resmigeçidi Getiğimiz haftanın önemli olayı güzellik kraliçesi seçimli idi. Son yılların güzellik yarışmaları arasında hiç biri, bu seferki kadar ciddiye alınmamıştır. Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Cihat Abaoğludan -bir, bu tarakta bez dokumamıştı, üstad- tanınmış işadamı Nejat ya kadar, birçok kişiyi kapsayan ii jüri ve İstanbulun güzel ve şık, dınlarıyla ağzına kadar dolu bir ei lon... Doğrusu, bu kadar ciddi davra- nışlı bir jüri kutlamaya değer. Gü- zeller bir bir sahneden geçiyor, jüri üyeleri de mikroskopla inceler gibi onları gözden geçiliyorlardı. Salon- da fısıltıdan, gülüşmeden geçi mi- yordu. Fakat güzel diye ortaya çı- kan bazı gençkızların hali gölünül- meyecek gibi değildi. Kimi, elbise gösteren bir manken gibi yürüyordu, kimi de yürümüyor, âdeta sekiyor- du!.. Bu güzeller arasından 7 kişiyi seçmek için insanın çok iyiniyetli olması lâzım. Gerçekçi bir gözle 3 kişiden ötesine güzel diye not ver- mek hayli zor. Ankaranın çok güve- nilen güzeli Filiz Pembecioğlu, çok alkışlanmasına rağmen, bu 7 kişi arasınna giremedi, Fitaş sinemasın- dan çok mahzun bir yüzle ayrıldı. 21 Ekimde Siyasal Bilgiler Fakülte- sinde bir imtihana girdiği için, gü- Yaşar Güvenir, Klüp Yaşarda misafirleriyle Şimdi eğlenme vaktidir 28 29 Ekim 1966