30 Temmuz 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

30 Temmuz 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 AKŞAM 30 Temmuz 1934 KÜÇÜK İLÂNLAR a e) 1 — İş arıyanlar mem ru rin Fenni ressam - Kartoğral Iş arıyor — Ay zamanda fansızca, alman: caya vakıf tecrübeli muhasiptir. Mühen dia muavinliği do yapar, Icabında da taşraya gider. Tangalı P.K. Noll las -s Muhasip — Olarak ve ya mbekirat, bisarının biltmum muameleye bosağlara vakıfım. Rakı, fabrikalarında, vo yahuh diğer bir müessesede kâlp. olarak iş arıyorum, İstiyenler Akşam. Gazetesi (ŞL) rümuzuna tahriren möra- cant, : Muhasip — Vekile, Kanazea, a manea bilen çok tecrâbeli bir muhasip. iş atıyor. Günde birkaç saat Için defter- Jerinizi ve muhaleratımızı temin ede Akçamda “Kâtip, römüzile müracat, Muhasip - Dakillo — İngilzet, fransızeiya vakıf, batan gün veya bir. kaç saat için, ehven şeraltle defterleri: nizi ve mubaberatinızı temin oder. Tah: Tiren P.K, No, 1998 «Kâtip, — 8 2 — İşçi arıyanlar Fransızca bilen — Ve az msaşla çalışacak müpledi bir Türk daktie Hanim aranıyor. Taliplerin Bahçekapı Ata Bey Han d0/0ö0 saat 10:12 arar Sinda müracsalları, > Makinede dikiş bilen — Bir hanımla hastabakıcı hanmlar. aranıyor, taliplerin Ortaköy Şila Yurdu idare puomurtuğuna 10:12 ye kadar müracat ları, Ortaköy Muahim Maci cad, 115 Kırk başlık Kotton maşin tez: göhlarında çalışmak üze, “Tecrübeli ve namusla iki Türk ofundi lazımdır. Adres: Sirkeci Kargılı sokak Çorap fabrikası, —0 Kolton maşin için — asıra, tarak ve burunda çalışmal. Üzere üç hazım efendi Tzımdlır. Adres: Sirkeci Kargıh sokak Çorup fabrikası, | — 2 23 — Satılık eşy: Ford markalı — Dört kişlik, dört gilindirli bir spor otomobil. ucuz fintle Satılıktır. Her gün öğleden evvel Nişen- taşında Cümbüriyet garajında görülebilir. A Ford otobüs Karosorisi husus! ima) ettirilmiş, gayet Sağlam, motorn ve teferruatı yeni bir halde, İlstikleri kusursuz, £iati. öhven- dir. Taksim oAnaçeşme Sokak Tak: sim garajında görünüz. —3 Flat otomobili — 509 husus açık ve her aksamı saplam ve tamam Tat otomobili sahibinin haric azimetin den dolayı 3/8/94 Perşembe günü cant 18te Sandal bedesterinde satılacaktır. “1 12,000 liralık — Tevkalâde 13 hususi bir otomobil 1200 liraya acele satılıktır. 4 üncü Vakıfhan Linel kat 25 numaraya müracast, -1 20,000 liralık — Gayet iri, Tav kalâda nadide inci kolye elven fiyatla #atılklır. Görmek için 4 önen Vakif ban 2 inci kat 26 numaraya müracaat, — 1 Yeni bir kasa — Bir salon sinema makinesi va bir vilrin kasa orta büyüü lükte Boş markak einema makine Eyniman marka ve lâmbalı vitrin süre, camı çek ehvendir. Taksim Stadyom Arkasında otomobil Moktebine müracaat, zi Satılık otomobil — Sarliyalı az Hüslikleri, yemi mükemmel halde bip (Reno) Tenolt otomelili ucuz. Satılıktır. Sat 8,00 dan 17904 kadar telefo 243 21 Acele ve ehven flatle — Triko" taj fanila ve çorap ve bir beygir kuy. yelinde elektrik motürüne merbut (Bo. binuvar) makineleri ve eair &lâ6 pera kende ve toptan eatlıktır.. Şehremini tramvay, caddesi No, 368 trikotaj ima: thanesine müracaat. ig Satılık taksi — Ucuz Taa 05 model Kraysler az kullanılmış bir oto mobil acele satılıktır. Taşhan 1 Noya müracaat, : - Satılık maibaa makinesi — 4LXU tenime erişimde “kağ acan möntamel ve iükabimz Br mi ban mükinesi maktunn 200 raya Ba Mit, Görmek ieiyanlern irkede Nar ban altnda" Ahmet Kaz Ve Şeri mağarasına müracanları> © 2g Satılık piyano — Azimet dolayı: le amerikan (SehafT) markalı, çaprazlı güzel sesli, kusursuz bir piyano ebren. fiyatla sahlıktır. Adres: Üsküdar, Fıtık ağacı, tramvay durağının solunda Yaz: macı Şerif sokağı 9 No. hans. Cum Pazartesi ve Çarşamba günleri görüle bili, ii enli deniz motörü — fağ am İki salon, mutfak tuvalet, Earilrep. Çok weuz, Telefon: 20159 — Satılık mükemmel arsalar — Fatih tramvay tevekkufuna bir dakika, Fovzi paşa caddaslnda onar metre cep: beli iki arsa satılıktır İspanakçı zade sokak 9 numaraya mora: cant 8 Kelepir — Senovl yeşin 1800 lira kira getiren ve elyoym içinde kiracısı bulu yarı fiatine satılıktır. do Remzi kitap” hanesine müracat ediniz. —ı Sıhhaiçe zayıf ol Veya hastası olanlara : Maltepodo havar dar, müteaddit çam ağaçları, içinde Kayışdağı suyu olan bir köşk satılıktır Kadıköy Dumlupınar 17 ye talırren müracaat Ki yazıhaneler — Galatada Adn hanı netnile maruf han. dahilinde, avukat ve komisyoncu beyler Için iradı gayrı safisi az kiralık yazıhaneler, Tele fon : 48887. -1 Kiralık çittiik — Komorburgazda tarla, mora, memba suları. ve fundalık ormanlığı mevcut Taşlıdere çiftliği ke raliktır, Cikangir Kumrulu cadde 98N0. merhum doktor Kadri beyin kanesine mak : yoğlunda kiralık od Yemekli. yemeksiz talebe için alla ya: nında ucuz oda, Beyoğlu, Büyok Par. makkapı, Yeniyol, Şükrüpaşa aparlımamı li küçük apartıman — alatada Mumhane enddesiide 15 numaralı binanın Cç odalı ve denize pazır Ost katı kiralıktır. Birinci kala müracaak. 2 Satılık ml han: Boyoğlunda İngiliz. sofarsthanesi arka. ında Aslan sokmk 18 numaralı hane salılıktır. 12 oda, salon parka, yağlı boya. dıyârları, arkası bahçe, Yalnız 12 ye kadar müracastı —7 Devren satılık dükkân — Onl | temin on işlek yerinde ahçı, sütçü, mu“ Ballebici dükkânı devredilecektir. Her işe elverişlidir... Tünelin alt başında Merte- bani sokak 19 numarada Hüseyin ofen- diye müracant. > Nişantaşında — Yorkalâle muh teşam büyük villa satılıktır. Kaloriler, garaj, bahçeyi havidir. 4 öncü Vakıf han. 1 inci kat 26 mumarsya müracaat —1 Kiralık yalı — Kuzguncuk'a Çarşı caddesinde 12 No. lı iskaleden iki dakika, yeni, 6 oda, makemmel zemin kat, hususi Gamaşırlıkla elektrik, terkos, havagazı ve sarnıç, mükemmel rıhtım. Moracant; a Ayda 100 ira — Teminatlı Yeeret getiren bir. apartıman acele dlşarıya gitmek dolayısile devron kiralıktır. Ni rosmanlyede S1 Nol bakkal haiz Muriyo müracaat, Acele satılık Köşk — Fenerbah- çel Gizar sokağında yeni, kâgir ve hayadar, 7 oda, hamam ve her tori konforu havi mükemmel bir köşk: acele satılıktır. Taliplorin: Galatada Ada ha mında 22 numaraya müracaatı, Telefon: ov — 2600 ire, kürgir, sağlam, yeni tamlr görme, 7 oda, 3 helâ, mutfak, her katin su, elek. labişi, Yağ bana, Nefti sokak 2 numaraya mora onat, —3 Acele satılık ve Kiralık hane — Beyoğlunda Taksimde Altın bakkal ao- kağında kügir B8 No li mükemmel han satılk ve kiralıktır.Hane havadar sekiz. oda 8 aileye elverişli hamam, mutfak, B halâ, terkos, elekirik, bahçe vasalra: Görmek: ve kirasını görüşmek için bu sokakta bakkal Lefter ofendiye müra cant, —s Satılık arsalar — Erenköy istas- yonu karşısında, İstasyon ve Etem Er. caddesine nazır çamlıklı müfrez ar ehyen fiatla satılıktır, Taliplerin ren: Köyünde Kaptan Mustafa E£ ye veya Galatada Mehmet Al Paşa hanında 60 No. ya müracaatları, 1 ndralıllır — Kuzguncuk, skeleye köne bitişik 10-12 numaralı, Boğazdan İstanbula kadar nezareti kâmileyi havi geniş ve havadar, ağaçlarla muhat bir bahç» içinde. dört oda, hamam, kum- panya suyu. Parçombe ve Pazardan masda her gün içindekilere müracaat, EE Satılık müceddet kârgir iki hane — Tâloli camli altında Avsaraya, Giden cadde zerinde Babçeli kahvenin. al sokağında yan yana yapılınış beger odal, elekirik, terkos tesisatını bavl müceddes kârgir ki hane satılıktır. Mak: tuan Giçbin boşar yüz liradır. Babibi mezkür kahıyeda bulumu i Be: Valide Çeşmesinde Spor. cadiesinde 600 metro murabbal arsa Derine rmebni domirhane, tamir. bane, yazıbane, garaj ve yedi cösim odayı ye motopompasile bir kuyuyu ve bol Torkoa suyunu, telefon ve ber nevi Mt ve adovatı snziyeyi tahrik ve her tarafi tenvire mahsna ve mükammel elektrik tesisatını havi vo “italyan garajı» dömekle maruf 167 numaralı mbeedilet ve ber nevi fabrika teslime müsait bina tamamen veyahut kısmen. Kiralıktır. Üst kabında oturan sahiplerine, 3 Kile kapısında, sinomanın 1610 numaralı dükkân. 68 lira senelik icar, Dukkâna müracaat, 3 Kiralık beş odalı hane — Fi Hite Kıztaşi tramvay caddesinde eczane, karşımda köşebaşında 14 Dumarada, elektirik, havagazı, terkos ve banyo asisatını havi miüskakil hane kiralıklar, Görmek için ittisalinde Koyzullah uataya, müracaat, 5 Satılık nar Meyva szaçlarla dolu, hayuzları, Amerikan sisteminde iel Kümesi ulan Büyük bahçesile, 7 odalı, favkalâde manzaralı, bamemli, yeni ve, mükenimel bir oy salılıktır, Cuma, Pe Zartesi Te Çarçamba günleri gezilebilir. Ares: Üsküdar, Fıstık ağacı, tramvayı durağının solunda Yazmacı Şerif sokağı Ko. 2 Kadıköy Altıyı ağrı Çilek Sokağında maa müştemilat 7 oda ve altnda kira getiren bir dükkân bayi, 2i numarali yeni bir ev ebven Fiyatla satılıktır. İçindeki sablhine m0. Taran. 2 Satılık bina — Galtada üç ünkânlı ye ayda 90 lira iratlı iki bina müsalk fiyatla scole satılıktır. daldtada Necati bey Topcular caddesinde Ii No hi İstanbul birahanosinde Salim efen müracaat, Hâkim Rıza B. apartımanına biliş, kazılmış, su ve taşı mevcut, EY ve apartıman inşasına müsait bir aran ent İlktar, Arzu edenlerin İstanbul verem. dispansor! Baştabibine müracaatları rica, olunur. Telefon: Dispanser 20248, İka: metgâh 29190. —6 5 — Müteferrik Almanca dersleri — Usulü ted ri mükammal olan bir Alman bamımı alınanca dersler verirektedir. Cumadan manda her gün saat &ten 7 ya kadar Melin Nezih H. Takelm Mis 7 — Ankamda Team ve hususi takip edilecek İşi olup ta oraya gldemiyecek olanlar işlerini takip tir: bilmek Için (Akşam matbaası mndüriyeti yanıtasle İrfan boy) Adresine mektupla işlerinin mahiyetini, muyazzah adresle. lal verebilecekleri muvefik ücretin ilktarını bildirmelidirler. Mubabereden. takip <5 sonra İşleri clddiyet ve ebr'alla olunur. Mektuplarınızı aldırınız Gazolemlâ larehanesini © adres olarak göslermiş olan karlorimizd en Mütercim - Makastar MS-HV-CBKa-LM. A.B.K.- R.TFR- ML. M-BS-MDA-GB namılarına gelen mektupları idareha- nemizden uldırmaları meroudur, Nç dakika masafede, Marko paşa köp | Asipin Kenan Sizi soğuk algınlığından, nezleden gripten, baş ve diş ağrılarından koruyacak en iyi ilâç budur. İsmine dikkat buyurulması Posta T. T. Binalar ve Levazım Müdürlüğün! Posta T, T. fabrikası için lüzumu olan 10 ton humızu sanli man- ganez aleni surette münakasaya konulmuştur. Münakasa 16 eylil 1934 tarihine tesadüf eden pazar günü saat 14 te yapılacağından tayin olunan gün ve saatte *|, 7,5 nisbetindeki teminatlarile Galata- ay lisesi karşısında Beyoğlu Posta T. T. merkezi üçüncü katın da müteşekkil Posta 7. 7. satınalma komisyonuna müracaatları, Şartname hergün alınabilir. “3855, Şehir haritası için Tokat belediye reisliğinden: 1 — Yapı ve yollar kanunu mucibince Tokat şehrinin 1/500 ve 1/2000 mikyasında hali hazır haritası ile 1/1000 mikyasında tesviye münhanile bir haritası yaptırılacaktır. 2 — Hali hazır barita tesbit edildikten sonra yollar kanununda yazılı fenni şerait dahilinde 1/2000 mikyasında şehir müstakbel plânı yaptırılacaktır. 3 — Bu işe gireceklerin nafia vekâleti ve harita umum müdür löğünde fenni ehliyetleri tasdik edilmiş bulunması lâzımdır. 4 — Yapılan plân nafıa vekâleti imar müdüriyeti umumiyesince tasdikini müteakip bedeli tesviye edilecektir. 5 — İş 5/7934 tarihinden itibaren bir ay müddetle kapalı zarf usulile münakasaya çıkarılmıştır. İsteklilarin 150 hektar üzerinden teklif edecekleri bedel */, 7,5 buçuğu nisbetinde muvakkat temi pat akçelerile ehliyet vesikalarını ihale günü olan 5/8/934 tarihine müsadif pazar günü saat 15 te belediye encümenine tevdi etmeleri lüzumu ilân olunur. (6883) Istanbul Telefon Abonelerinin Nazarı dikkatine Nafıa Vekâletinden: İstanbul telefon şirketinin 1 temmuz 1932 tarihinden itibaren 1 kânunusani 1934 tarihine kadar mukavele baricinde abonelerinden azla aldığı tahakkuk edip iadesi lâzmgelen paraların Haseki ve Cerrahpaşa hastanelerinde yapılması düşünülen yeni inşaata sarfe- dilmek üzere Belediye bütçesine tahsisi düşünülmektedir. Ancak Hükümet, bunu düşünürken tamamile abonelere ait bulunan bu para- ların bu şekilde hükümetçe tasarruf edilmesine abonelerin muvafa- katları olup olmadığını öğrenmek lüzumunu hissetmiştir. Binaenaleyh, paralarına kendilerine iade edilmesini isteyen abone varsa, bu ciheti en çok 10 ağustos 1934 tarihine kadar doğrudan doğruya Ankarada Posta, telgraf ve telefon umum müdürlüğüne göndere- cekleri bir istida ile haber vermeleri rica olunur. (4179) Posta T.T. Binalar ve Levazım Müdürlüğünden: Mübayaasına lüzum hasıl olan üç nevide 40,000 metre lâstikli tel aleni surette münakasaya konulmuştur. Mezkür telin 15 Eylül 1934 tarihinde münakasası icra edileceğinden taliplerin şartname almak için her gün, münakasaya iştirak için de mehbus tarihe müsadif cumartesi günü saat 14 te Beyoğlu posta T.T. Binasının üçüncü katında mübayaat komisyonuna müracaatları. (6860) İstanbul Nafıa Baş Mühendis- liğinden: Keşfi 69418,83 liradan ibaret olan Davutlu - Ağva yolunun 9095 metre tulündeki kısmının. tesviyei turabiye ve imalâtı smaiye ve gose inşaatı, münakasa ve hususi şartnamesindeki şeraitle ve kapalı Zarf usulle münukasaya çıkarılmıştır. Şartname, mukavelename ve keşifname ve projeler beş lira mukabilinde İstanbul Nafia Baş mühendisliğinden tedarik olunabilir. Taliplerin 15/8/934 tarihine müsadif Çarşamba günü saat on beşe kadar münakasa kaimesindeki vesaik ile İstanbul Vilâyeti Daimi encümenine müracaatları. (4188) Istanbul ziraat bankasından: Karyesi Cinsi Mevkii Mıktarı — Kiymeti M. 2 Muhammenesi Maltepe Tarla Küçükyali 3676 300TL Bostancı i Ceserüderbent | 919 o 100, |, iz " 5 Gemi Leş Maltej Bahçeli kulübe Eski vapur İs. 104 300, , Dolayoba Tarla Tavşantepe | 10371. 300, Pendik Arsa Sapanbağları | 313 100, . » Zagra Me 00. Maltepe Tarla Kuruçeşme | 1071 200, Yüzde yedi buçuk pey akçeleri ve ihale bedelleri nakten veyi gayrimübadil bonosiyle ödenmek üzere yukarıda yazılı gayrimübadi ler şartnamesine tevfikan açık arttırma ile satışa konulmuştur. İha- leleri 18/8/934 cumartesi saat on beşte yapılacaktır. Taliplerin mezkür sasite kadar pey akçelerini yatırmaları lâzımdır. Senei Har liye vergisi belediye rusumları müşteriye aittir. “4262,,