26 Ağustos 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

26 Ağustos 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

AKŞ 26 Ağustos 1937 —— İNKIBAZI, HAZIMSIZLIĞI ME MA ZO EKŞİLİK ve YANMALARINI Istanbul Harici Askeri kıtaatı ilânları Bergama kıtaatı için 430 bin kilo kuru ot caktır. Tah Muvakkat teminatı 1290 22/Eylül/937 çarşamba günü saat 16 na Askeri Alım Satım ko- tır. Şartnameler Satım Komisyo- mektupları 22/Eyll/ 937 15 e kader satın alma komi na verilmiş olacaktır. Şart- namesinin 4 cü maddesinde istenilen vesikalar muvakkat teminatın konul- duğu zarf içerisine konulacaktır. palı zarf usulile satın alına- n bedeli 17200 dır. İhale nundadır (330) (5595) Bergama kıtaatı için 80 bin kilo s- gir eti kapalı zarf usulile satın alına- caktır. Tahmini bedeli 20 bin liradır. Muvakkat teminatı 1500 Jiradır. İhale 22/Eylül/937 çarşamba günü saat 17 de Bergama Askeri Alım Satım komis- yon binasında yapılacaktır. Sığır eti evsafile teslim mahal ve şartnamesin- de yazılıdır. Şartnameler Bergamada- ki alım satım Komisyonundadır. Teks lif mektupları 22 Eylül 937 günü saat 16 ya kadar satınalma komisyonuna verilmiş olacaktır. Şartnamesinin 4 cü maddesinde istenilen vesikalar muvak kat teminatın konulduğu zarf içerisi- ne konulacaktır. (331) (5596) * Balıkesir Kor Merkez birliklerini ihtiyacı için 350 ton un kapalı zari usulile 13/Eylül/937 pazartesi günü saat 15,30 da ihale edilecektir. Unun muhammen bedeli 42000 lira, ilk temi- matı 3150 liradır. İsteklilerin şartna- mesini görmek üzere her gün ve ek- siltmeye işitrak edeceklerin de göste- rilen saatten bir sast evveline kadar teklif mektuplarile Kolordu satınalma komisyon başkanlığına müracaatları. (329) (5594) * Sivas garnizonundaki kıtaatın ihti- Yâcı olarak kapalı zarf usulile eksilt- meye konulan 328 bin kilo ekmeklik un 31/8/937 salı günü saat 15 de iha- le edilecektir. Bedeli 38704 lira ve mu- vakkat teminatı 2902 lira 80 kuruş- tur. Şartnamesi her gün öğleden son- ra komisyonda görülebilir. İsteklile- rin kanunun 2 ve 3 cü maddelerinde- ki vesaiki ve teminat makbuzunu ha- vi teklif mektuplarını 32 inci madde- ye göre tertip ederek ihale saatinden bir saat evvelisine kadar komisyona vermiş bulunmaları. (260) (5126) Kütahyada yaptırılacak meydan tesviye işinin ihale günü istekli çık- madığından yeniden kapalı zarfla ek- siltmeye konulmuştur. Keşif bedeli 61796 lira 99 kuruştur. Eksiltmesi "1/Eylül/937 Salı günü saat 15 dedir. Şartname keşif ve projeler 309 kuru- $a M. M. V. Satmalma komisyonun- | dan alınır. Eksiltmeye girecekler ka- nuni teminat ve 2490 sayılı kanunun 2 ve 3 üncü maddelerde yazılı belge- lerle idari şartnamenin 4 üncü mad- desinin «F» fıkrasında yazılı vesika- Jarla birlikte teklif mektublarını iha- le saatinden behemehal bir saat evvel Ankarada M. M. Vekâleti Satınalma komisyonuna vermeleri. v297u «5375» —— —— Kadıköy sulh birinci hukuk hâkimliğin- den: Patihte Bina Emini sokağında 1 Nol de inşaat müteahhidi iken halen ika- metgâhi meçhul Hamdi Güneye Hasan Vefa tarafından aleyhinizde açı- Jan mal ve nakliye bedelinden alacağı olan iki yöz elli beş liranın man masarif ve tazminat tahsili telebi davasından dolayı İlânen vaki davete rağmen muayyen gün- de mahkemeye gelmemiş olduğunuzdan hakkınızda gıyab kararı verilmiş ve müd- del bir kıta makbuz ibraz eylediğinden bahisle gıyab kararı tebliğile muhakeme 13/9/987 Pazartesi günü saat 14 e taliki karar olduğundan tarihi tebliğden itiba- Ten on beş gün zarfında itirazla o gün ve saatte mahkemeye gelmediğiniz veya bir vekil göndermediğiniz.ve gıyab masrafını mahkeme yemesine tevdi eylerediğiniz takdirde vaklaları iktar ve kabul etmiş addolunacağı tebliğ makamına kaim olmak üzere ilân olunur. (34583) On. KORKORNİ hasta Bninönü Eczanesi larını kabul eder. Telefon: 24131 Zayi — Kadıköy 11 inci ilk okuldan al- mış olduğum şebadetnamemi zayi ettim, eğe liradır. | mr Sahife 15 derir. Hiçbir zararlı ve müshil maddesi yoktur. Şeker hastalığı olanlar bile ala- gi N bilir. MİDE ve BARSAKLARI ALIŞTIRMAZ. İçilmesi İSG, tesiri kolay ve mü- yimdir. Yerini hiçbir mümasil müstahzar tutamaz. MEYVA“ TUZU: 451 Yeyenim ni nr pe ey e > Iş Bankası asgari 25 lira mevduat ıbulunan bütün kumbara sahiplerine senede kura ile 20,000 lira mükâfat dağıtmaktadır. 1937 sonuna kadar keşide tarihleri: Eylül, Birinci Teşrin ve Birinci Kânun aylarının ilk günleri. Istanbul dördüncü icra memurluğundan: Emlâk ve Eytam Bankası Türk Anonim Şirketine birinci derece ve sırada olup tamamına yeminli ehli vukuf marifetile (4215) dört bin iki yüz on beş lira kıymet takdir edilmiş olan Beyoğlunda Feriköy ikinci kısım mahallesinde Kâ- ğıthane sokağında eski (161) mükerrer yeni 12, 12/1 kapı numaralı sağ tarafı || Papadoplu apartımanı, sol tarafı Hacımansur sokağı, arkası Şevketpaşa arsası ve cephesi harman sokağı ile mahdud dükkânı müştemil bir bap apartımanın 26- min katı: Melhal demirdir, bu katta karosimen döşeli bir antre de hir numaralı daire vardır. Mezkür daire karosimen döşeli mermer musluk taşı mozaik çama- şir teknesi, iki kömürlük, bir helâ, bir aydınlık mahallini havidir. Birinci kat: Bir sofa üzerine üç oda, zemini çinko döşeli havagazı teshin cihazını ve emaye musluk ve banyo ve tezgâhı ve hava gazı ocağını havi matbak, bir abdesthane- yi havi olup (demir parmaklık korkuluklu zemini kırmızı çinko iki tarası havi- dir.) İkinci kat: Bir sofa üzerine iki oda ve birinci katın ayni olup banyo ter- tibatını havi olmıyan matbar ğer kal gibi tarası mevcut- tur, Üçüncü kat: Bir koridor üzerine bir h kırmızı çinko havagazı tes- hin cihazını havi banyolu ve çamaşır man matbah mahalli ve önün- de ikinci katın ayni taras iki oda cep. e etrafı demir çerçeveli üstü kapalı camsız kırmızi çini taras mevcuttur. Zemin katı çimento döşeli bir dükkân mevcuttur. Bina kâ ve merdivenler ahşap, daireler kısmen suluboya tezyinatlı, pencereler pancurludur. Umum mesahası, zemini etmiş üç metro murabbaı olup bundan sekiz metro murabbaı aydınlık ve geri ka bi 1 gayrime! lün tamamı açık artırmaya konmuş olup ilân tarihinden itibaren şartna' i herkes tarafından görülebilecek ve yirmi dokuz/Eylül/937 tarihine raslayan çarşamba günü saat on dörtten on al- tıya kadar dairemizde açık arttırma suretile satılacaktır. Satış Emlâk ve Ey- tam Bankasının 844 No. lu kanunu nu .ümlerine tabi olduğundan mezkür ka- nunun 15 inci maddesine tevfikan ikinci bir arttırma yapılmaksızın gayrimen- kul, yukarıda yazıh günde en fazla arttıranın üzerinde bırakılacaktır. Arttırma- ya iştirak için muhammen kıymetin yüzde yedi buçuğu nisbetinde pey akçesi veya Milli bir Bankanın teminat mektubu tevdi edilmek lâzımdır. Biriken bina vergilerile çöp ve fener resimleri ve dellâliye ve vakıf icaresi satış bedelinden ödenir. Satış bedeli peşin ödemek lâzımdır. İcra ve İflâs kanununun 126 ıncı maddesine tevfikan ipotek sahibi alacaklılarla diğer alikadarların gayrimenkul üzerindeki haklarını ve hususile faiz ve masraflarına dair olan iddialarını ev- rakı müsbitelerile birlikte 20 gün içinde dairemize bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmadıkça satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâkadarların işbu kanun maddesine uygun surette hareket et- meler' ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 934/927 dosya No. sile daire- mize müracaatları ilân olunur, Emlâk ve Eytam Bankasından: İşbu gayrimenkulu satın alanlar arzu ederler- se bankaca takdir edilecek kıymetin yüzde 50 si kadar kendilerine ikrazatta bulunabi ŞARK KROMLARI T. A. Ş. den: FEN MEMURU ARANIYOR ketimize topoğralya işlerine vakıf bir fen memuru alınacaktır. Maden- lerde çalışmış olanlar tercih olunur. Taliplerin ellerindeki vesaik suretleri, kendi el yazılarile yazılmış tercümeihalleri ve bir de fotoğrafları ile serlan mektupla (Şark Kromları T. EE nebi ld agağ rın İN Basur memelerini ANTİVİRÜS. ile tedavisi İç ve dış basur memelerinde, basur memelerinin her türlü iltihaplarında, cerahatlenmiş fistüllerde, kana- yan basur memelerinin tedavisinde dzima muvaffakı- yetle şifayi temin eder. ŞARK İSPENÇİYARİ LÂBORATUVARI, İstanbul. KARYOLALAR Fabrika fiâtına satılıyor. AHMED ASRi MOBİLYA Mağazası “iz: İstanbul; Rızapaşa yokuşu No, 66 Tel, 23407 Boğaziçi Lisesi Direktörlüğünden: Orta Okul ve Lise son sınıf bitirme engel ve bütünleme sınavlarına 1 Ey- lülde ve diğer sınıfların bütünleme ve engel sınavlarına 7 Eylülde ve olgunluk imtihanlarına 9 Eylülde başlanacaktır. Programları üğikmek üzere alâkadar- ların mektebe müracaatları. » Ekzema ve en muannit cild yaralarından kurtulmak için EKZAMIN Aranıyor. Taliplerin fotoğraflı tercümeihal kopyaları ve adreslerinin (S. T. 1997) rumuzile İstanbul 176 kutusu adresine yazı ile müracaatları ilân olunur. Üniversite Rektörlüğünden: ve Üniversiteye bağlı Diştababeti ve Ecza mektebine 1 Eylülden itibaren tâ lebe kabulüne başlanacaktır. Yazılmak isteyenlerin Fakülte Detanlıklarına vx sikalariyle beraber müracaat etmeleri. (5545) İstanbul Üniversitesi Tıb, Hukuk, Edebiyst. Fen vE İktisat Fakültelerine.