1 Eylül 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 27

1 Eylül 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 27

Bu oyun, Uzayın derinliklerin- de yapayalnız bir uzay gemi- sinde geçiyor. Meteorların bü- yük hasara yol açtığı gemide, hayati önem taşıyan donanı- mın çoğu çalışmamakta. Bu durumda göreviniz oldukça zor. 250 odalı uzay fabrikasın- da size gerekli olan donanımı almanız gerekiyor. Ekranda, sahip olduğunuz silah miktarını belirten bir yük göstergesi (CHARGES), zaman zaman çarptığınız cisimler yü- zünden zarar gören uzay elbi- senizi onarmak için topladığı- nız onarım mMmalzemesini göste- ren bir gösterge (PATCHES), el- bisenizin uğradığı hasarı gös- teren bir gösterge (LEAKS), kaç tane hayatınızın kaldığını be- lirten bir gösterge (LIVES) ve skorunuzu gösteren sayı yer al- maktadır. Bu göstergelerin yanısıra ek- randa, sahip olduğunuz eşya- ları gösteren bir cep göster- gesi (POCKET), kumanda köp- rüsünü sürekli gösteren bir pa- no ve bir harita bulunuyor. Gemi, daima haritanın orta- sındaki karede bulunuyor. Ha- rita üzerinde görünen kırmızı kareler tehlike durumunu, sa- ri kare ise kumanda köprüsü- nü gösteriyor. Oyunu oynarken İoystickin yanısıra kafanızı da kullanmak zorundasınız. Oyuna başladı- ğınızda sekiz hayata sahipsi- niz. Odalarda göreceğiniz havuza düşmemeye çalışın. Çünkü her düşüşünüzde sahip olduğunuz hayatlardan birini eriyerek kaybedebilirsiniz. Oyun boyunca ceplerinizde taşıyabileceğiniz nesneler bu- lacaksınız. Bunlar arasından işinize yarayacak olanları se- çebilmek için -bulmacayı Ççöz- menize yarayacak ipuçları- S ve J tuşlarına basın. Önce değiştirmek üzere jet motorunu bulmaya çalışmalı- sınız. Bu motorun nerede olduü- commodore 27