1 Nisan 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

1 Nisan 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

B u çekik gözlü kertenkeleler çok fazlalar. Nereden gel- diklerini göremiyorum. Ben- den daha hızlılar ve daha se- fi Manevra yapıyorlar. Tan- rım... vuruldum... düşüyorum. Mayday Mayday' Yzb. Frank Woallence'nin düşerken son sözleri bunlar olmuştu. Wings of Fury bir efsanenin kompüter oyununa uygulanması olarak nitelendirilebilir. Hızlı, çevik, atak ve gözü koara pilotlarla donatılmış Japon Zerolarına karşı Amerikalıların o her za- man adını anmakla gürür duydukları Amerakan ruhu, cesareti ve Srunman Wild Cot tipi uçakları, Evet sıkı dürün oyun boşlıyor. Fonda olağanüstü bir müzik bekleniyor, çünkü kompoazitö- rün adı bayağı büyük harfler- le yazılmış. Kanımca bu ya bir sessizlik senfonisi ya da bu oyunu kıran grup müziği kır- makta pek başarılı olamamış. İşte size oyunda kolaylık sağ- layacak birkaç tuş. M: Uçağınızın cephanesini 99'a yükselterek bombalarını- zi cömeriçe oraya buraya sa- vurmanızı sağlayan tuş. D: Bu tuş ise uçağınızın sal- dırılar karşısında gördüğü ha- sarın tamiri için kullanılır. Yani elinizin altında böyle bir tuş varken tehlikeye girmekten kaçınmanıza pek gerek yok. ESC: Kapı mi çalındı, tuvale- te mi gideceksiniz, telefonla arayan miı var, korkmayın bu tuş İmdadınıza yetişecek ve söylediğimi oyunu bir kez bitir- meden yapmaya çalışmanızı tavsiye elmem. Zaman içinde oldukça ustalaşabilirsiniz. Eh artık bu oyun İçin söyleyebile- ceğim daha fazla bir şey kal- madı sanırım. Hepinize bol Ace'li dakikalar dilerim... Oyunun Değerlendirmesi: AMIGA 512K AMIGA MES HİT GRAFİK : 10 KURGU | 9 SES : © GENEL : 10 ZORLUK : 10 ğ oyunu durduracak, yanlış anlamayın savaşçılar amda bu tuşları kullanırsanız oyunun çok büyük bir özelliği kalmayacaktır. Şimdi size oyundaki bazı gerçekleri açık- layacağım. İlk önce size zorluk derecelerini gösteren bir ek- ranla karşılaşacaksınız. Üstten alta doğru size verilecek gö- revler zorlaşacaktır. Bunlar- dan birini seçtikten sonra önü- nüze size verilen görevde kar- şılaşacağınız düşmanların dö- kümünü veren bir ekran gele- cek. Bu ekrana dikkat etmeli- siniz- Zira alacağınız silah yü- künü bu ekran belirleyecek. Uçuş yükünüzün torplido olma- KTS. A sı yüzünden zerolara karşı si- lahsız kalacağını zanediyor- sanız yanılıyorsunuz. Uçağını- zın makineli tüfeği her an ça- lşmaya hazır. Tabi bu arada önce füze yükü alarak uçak- ları daha da kolay yok edebi- lirsiniz. Büyük bir şans eseri ola- rak Zerolar füze taşımıyorlar. Artık uçak geminizden hava- lanabilirsiniz. Kalkmadan ön- ce yanınızdan vizir vizir geçen Zerolara aldırış etmeyin. Ne onlar sizi yok edebilir, ne de siz onları. Kalktıktan sonra jJoysti- ğinizi sağ veya sola yukarıya doğru iterek yukarı, aşağı çe- kerse aşağıya doğru uçağını- zi yönlendirebilirsiniz. Arkanız-