1 Nisan 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Nisan 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

meniz gerektiğini söylememe gerek yok. Şimdi 'geriye ne kaldı, peki' diyorsunuzdur her- halde, Hemen söyleyeyim. Eğer rekabetten ve bileğinizin kıvraklığını zekanızın hiziyla aynı anda kullanmaktan hoş- lanıyorsanız bU oyunu bir kez daha deneyin. Neyse sizi daha fazla beklet- meden oyunlarımızı anlatma- ya başlayalım. İlk oyunumuz 'Circultmanila' içlerinde he- men hemen en çekişmeli ola- nı. Durmadan ilerleyen bir Çiz- giyi yöneterek geride bıraktı- ğınız izlere veya rakibinizin iz- lerine çarpmamaya çalışıyor- sunuz. Amacınız ise rakibinizi köşeye kıstırarak bunlardan herhangi birine çarpmasını sağlamak. Tren filmindeki mo- tosiklet oyununun benzeri, İki kişi veya bilgisayara karşı oy- nayabiliyorsunuz. aynı zaman- da hızınızi da (slow, fast, fas- test) ayarlayabiliyorsunuz. Bil- gisayara karşı oynarken hızin- zi slow'da tutmanızı tavsiye ederim, çünkü oldukça zorlu bir rakip. İki kişi oynarken biri- nize Joystick yerine mouse kal- ması başta canınızı sıkabilir, amda merüak etmeyin biraz alış- tıktan sonra mouse'u hiçbir şe- ye değişmeyeceksiniz. Evet bu oyunun zevkine varmak için bir arkadaşınızı bulup be- raber oynamaya bakın. Bir anda sadatlerinizin kahkahala- ra boğulduğunu göreceksiniz. İkinci oyunumuz “Slotcars' ise labirentlerin arasında geçen çekişmeli bir daraba savaşı, Rakibiniz olan arabayı ateş ederek gönderdiğiniz roketin yardımıyla vurmaya çalışıyor- sunuz, Yine iki kişiyle birlikte oy- nayabileceğiniz bir oyun, Bun- da da hızınızı slow, fast veya fastest olarak ayarlayabiliyor- sunuz, İki kişi oynadığınızda yi- ne mouüse'la arabayı yönet- mek zor gelebilir. Fakat alıştı- gınızda jJoystickten daha ra- hat olduğunu (tabi eğer mo- use'unuz sağlamsa) anlaya- caksınız. Bu konu üzerinde bu kadar israrla durmanın sebe- bi ise sonradan çıkacak olan mouse jJaystick kavgalarını en- gellemek. Evet gelelim üçün- cü oyunumuz olan 'Snuffle- puzzles'a, Burada amacımız seçtiğimiz altı resimden birini