1 Nisan 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38

1 Nisan 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

ketleri kullanırsanız ileriye doğ- ru gidersiniz. Roketleri bıraktık- tan sonra tekrar geriye doğru gitmeye devam edersiniz. İler- lemek için mouse'u İleri itin. Oyuna başlamadan önce denizin üzerine bir uçan dal- re yaklaşır ve bir cansimidi atı- yor., Daha sonra kenara yak- laşan uçan dalre kapılarını açdarak cesur! kahramanımızı cansimidinin içine bırakıyor. Bu cesur kahramanı biz yöne- tiyoruz. Kademenin başında büyü- cülere uğramayı İhmal etme- yin. Çünkü ilk başta bize bir la- zer topu veriyorlar, Şimdi iler- leyin. Karşınıza adalar toplulu- gu çıkacak. İlk dikkati çeken şeylerin adacıkların üzerinde parlayan yıldızlar olduğunu göreceksiniz. Bu yıldızlara yak- laşın ve ateş edin. Yıldızı vur- duğunuzda mini bir uzay ge- misi çıkacak. İşiniz daha bu- nunla bitmiyor. Şimdi bir de bu uzay gemisini vuracaksınız. Uzay gemisini vurunca bir kur- bağa suya düşüp sersemliyor,. Kurbağanın yanına yaklaşın. Kahramanımız kurbağayı oto- matikman torbasına alacak. Eğer kurbağayı yakalamakta gecikirseniz kurbağa kendisi- ne gelip tekrar adaya dönü- yor ve yıldız. oluyor. Adaya doğru kaçarken havada vu- rabilirseniz yine sersemleşir. Bu kurbağaların size zararı yok. Sadece uzay gemisi halinde iken size zararları dokunabili- yor., Bazıları cansimidini bazı- larında kahramanımızı öldürü- yor. Eğer cansimidimizi kaybe- dersek adamımız yüzerek bü- yücülerin yanına geliyor. Bü- yücüler de ona yeni bir can si- midi veriyorlar. Aksi içinde olay aynı. Tüm kurbağaları toplayınca ortadaki metal adaya yaklaşın ve olanları seyredin. Üçüncü kademedae yıldızlar bizim vurmamızı beklemeden uzay gemisi olup üzerimize saldırıyorlar. Çok sayıda uzay gemisinin saldırısına uğrarsa- nız adalardan uzaklaşın ve tek tek uzay gemilerini avla- yın. Oyunun grafikleri bir Beast kadar olmasa da animasyon- ları Becast'ten kat kat üstün. Ses efektleri de çok güzel. Darısı Commodore ö4'çü arkadaş- larımın başına. Actlon seven- ler için birebir. Bu oyunu seve- ceğinize yüzde yüz eminim. Kurbağaları yakalarken bol şans ve eğlence diliyorum. Başarılar. CHAMBER OF SHAOLIN yun firmalarının Com- modore Ö4 zamanın- dan bu yana yapmadığı spor ve döğüş oyunu kalmadı. Kimi zaman; Hayır sonunda bunu da mı yapmışlar! bile dedik, İş- te bu oyunda ona benzer bir şey., Çoğumuz küçükken 'SHA- —.___1:__ ZDHB HUD y) DEL L '*—ı__ıı D ““ —L*_..'___- - Vi i—ğ LA M— —e | e| f ğ li KUT İ TUNÇ DİNDAŞ OLİN TAPINAKLARI' ile ilgili ka- rate filmleri seyretmiştir. Tapı- naklara gelen gençler belli odalardaki testlerden geçer- lerdi. Bu testlerin sonucunda bir mevkiye sahip olan SHAO- LİN rahibi olurlardı. Bu oyun İş- te o tapınakların zamanında geçiyor. Şimdi aklıma gelen tek söz! Dünün küçükleri sey- retmişti, bugünün küçükleri bil- gisayarda oynuyor. Şimdi oyu- numuza geçelim. Oyunumuz dört kademe- den oluşuyor. Her kademede başka yönlerimiz deneniyor. Şimdi başlayabiliriz. Hazır mı- sınız? Birinci kademede inip kal- kan tahta direklerin üzerinde düşmeden sağa ve sola hare- ket etmeliyiz. İlk önce altında işaret bulunan direğin üzerine gelmeliyiz. Daha saonra işare-

Bu sayıdan diğer sayfalar: