1 Ağustos 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

1 Ağustos 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

Hemen sol mouse tuşu İle gü- cünüzü ayarlayın, iyi bir atış 21-23 metre arasında yüzde ö0Ü-yüzde 70 arası güçte yapı- labilir. Gücünüzü artan kırmızı göstergeden görebilirsiniz. Kasaba ve Köyler: Böyle bir yere vardığınızda ilk olarak soru sormayı deneyin. Yumu- şak veya sert bir dil kullanın, çevreyi araştırmayı : unutma- yın. Köylerdeki tünellerde er- zak ve cephane bulabilirsiniz. Köylüleri öldürüp öldürmemek insafınıza kalmış. Alone VC soldier: Yalnız Vi- etkong askeri. Bu ekranda port 2'deki joystick'inizi kulla- nın. Sol üst hareket askerinize tekme attırır, ateş tuşu ile yum- ruklarınızı kullanabilirsiniz. Ta- biki bir geri çekilme seçeneği- nİZ var. Snipper fire: Bu çatışmada dürbünlü tüfeğinizle, evlerin arasında size açılan afteşin nereden geldiğini bulmaya çalışacaksınız. Söylenecek fazla bir şey yok, 12'den vur- maya çalışın. Bu tehlikelerin yanı sıra iler- lediğiniz bölgenin coğrafi ya- pısına da dikkat etmelisiniz. Açık kahverengi alanlar as- kerlerin en kolay ilerleyebile- cekleri bölgelerdir. Harita üze- rindeki renkler koyulaştıkça ilerleme zorlaşır. Ağaçlar bal- ta girmemiş ormanlar olduğu- nu gösterir. Bölgenin özellikle- rini İzciler sayesinde, açıkla- manın başındaki bilgilere gö- re öğrenebilirsiniz. Oyunumuz- da lead görevindeki asker grubun önünde olduğundan en çok bubi tuzağına yakala- nan da o olacaktır. Liderinizi ilk seferinde değiştirin çünkü ikinci patlama lideri öldürür. Tehlikeli yerlerde extreme ca- ution yürüyüşünü seçin. Böyle- ce bazı bubi tuzaklarından kurtulabilirsiniz. Duhac'a gel- meden geçeceğiniz sık or- manlığı, yolu veya nehri takip edercek daha hızlı geçebilir- siniz. Bu arada yaşlı bir mama- san elinde bir paket ile size doğru gelirse silaha davran- madan önce son bir kez da- ha düşünün. Paketinde bom- ba değil, size vermek için ge- tirdiği pirinç veya balık olabi- lir. Sonuç olarak Lost Patrol, gü- zel müziği, efektleri ve digitize grafikleri ile gerçekten dört dörtlük bir oyun. Askerlerinizi sağ soalim Duhac'a ulaştırma- nız dileğiyle... Oyunun Değerlendirmesi: AMIGA GRAFİK : 9 SES inığ ZORLUK: 10 KURGU : 10 GENEL : & VENDETTA s üper konu süper grafikler yine sistem 3 ve karşınızda “VENDETTA" Bildiğiniz gibi sis- tem 3 last Ninja serileri ve MYTH in yapımcısı. Bunların çok tutulmasından faydala- nan sistem 3 bu piyasayı boş bırakmamak amacıyla MYTH* in hemen ardından VENDET- TA'yı piyasaya sundu ve çok İyİ yaptı. Çünkü bizi bu kadar gü- zel bir oyundan mahrum et- mesi bizim için hiç de iyi ol- mazdlı. Türkçesi “Kan Davası” anla- mına gelen Vendetta'nın ko- nusuna gelince, Amerika Baş- kanı'nın kızı teröristler tarafın- dan kaçırılı.. Bunun üzerine metropolitan polisinden birini çağırırlar ve bir saat içinde başkanın kızını kurtarmasını İs- terler. Çünkü teröristler bir sa- at içinde gerekli fidye getiril- mediği takdirde kızı öldüre- ceklerini söylerler. Ve biz yola koyuluruz. Oyunu yüklediğimizde karşı- miıza kıziın kaçırılmasıyla ilgili nefis bir demo çıkıyor ve oyu- na geçiyoruz. Oyuna başladı- gğınızda en büyük yardımcınız komando bıçağınız. Hemen ilk ekrandaki adamı bıçağı- nızla öldürün (Last Ninjada ol- duğu gibi silah değiştirme space tuşu) ve biraz önce ek- ranın ortasındaki sandıkların yanında parlayıp sönen yıldı- zın yanına gelip bıçağı bırak- tıktan sonra eğilip makası alın daha sonra soldaki kapıya gi-