1 Ağustos 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

1 Ağustos 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

dip bir tekme atıp kapıyı açın fakat kapıyı açmadan evvel bıçağı elinize alsanız iyi olur. Çünkü içeri girdikten sonra Üüzerinize saldıran adamı da- ha kolay saf dışı etmenizi sağ- lar. Adamı öldürdükten sonra parlayan yıldızlardan şarjör, el bombası ve müakineli tüfeği alın. Burada el bombasını üç kere alabilirsiniz. Daha sonra makineli tüfeği kullanarak dı- şarı çıkın. Adamı öldürün ve diğer ekrana geçin. Ekrana girdiğinizde hemen ateş ede- rek adamı öldürün. Burada dikkat etmeniz gereken fazla afeş etmemeniz gerektiğidir. Bir kere düğmeye basarsanız yeterli olur. Çünkü merminiz bi- terse çok zorlanabilirsiniz. Ger- çi birçok yerde şarjör varsada riske girmeye değmez. Bura- dan da hemen diğer ekrana geçin ve bu ekrandaki adamı da öldürün ve parlayan yer- lerden harita, kırmızı video bantı, bilgisayar disketini alıp tüfekle dışarı çıkın. Burada ufak bir not, eşyaları sadece “el” ile alabilirsiniz. Bu yüzden bir eşyayı almadan önce eli- nizdeki şeyleri bırakın. Diğer odaya geçtiğinizde yine ada- mı öldürün ve ilk önce sağda- ki masadan mavi video bantı aldıktan sonra, karşısındaki dolaptan bilgisayar kullanma kitabını alıp kapının yanında- ki bilgisayara geçin. Daha sonra çıkan şifreyi “F1” tuşuna basın ortadaki film şeridinde- ki kare yanıp sönmeye başlar burada joysticki sola çekerek disk'i bulun ve yanıp sönen ka- re diskin üzerine geldiğinde tekrar “F1” tuşuna basıp bilgi- sayara girin. Sorulan şifreye bi- raz önceki şifreyi yazın ve bil- gisayar kartını alın. Daha son- ra tüfekle diğer odaya geçip adamı öldükten sonra televiz- yonun yanından “uzi” yi alın, Tekrar makinalı tüfeğe geldik- ten sonra diğer odaya geçin ve her zamanki gibi adamı öl- dürün. Sağ taraftan şarjör alıp silahınızı doldurduktan sonra sol taraftaki video da daha önce aldığınız bantların için- dekileri görebilirsiniz. Odada- ki oto anahtarlarınıda aldıktan sonra öbür odaya geçin ve hemen afeş ederek adamı öl- dürün. Yatağın kenarından gerdanlığı alarak geri dönün. Merdivenin oradaki adamı öl- dürerek derin bir nefes alın ve diğer ekrana geçin. Hiç dur- madan ekranın ortasına gelin ve adam ateş etmeye başla- dığında tetiği hiç bırakmadan adamı tarayın. Adam öldük- ten sonra ekranın girişindeki sandıkların oradan kurşun geçmez yeleği alın ve araba- ya gidin. Kullanacağınız obje olarak anahtarı alın ve araba- nın kapısına gidin. Burada dik- kat etmeniz gereken nokta arabaya direk yaklaşmayıp anahtarı soktuğunuzda ara- bayla yanyana olmamanızdır. Geldik ikinci bölüme bu bö- lüm oyuna daha büyük bir İnandırıcılık katmış. Bildiğiniz gibi en son bir porchea bin- miştik ve bu bölümde bir porc- he kullanıyoruz. buradaki önemli noktalar şunlar; Viraj- lara girerken yavaşlayın, ba- zen yol ayrımlarına gelirseniz gelmeden evvel çıkan oklara dikkat edin. Fazla kaza yaptı- ğınızda bir polis arabası çıkar ve sizi durdurur. Siz kimliğinizi gösterdiğiniz halde size inan- miıyor ve daha önce aldığınız eşyalardan birini göstermeni- zi istiyor. Eğer bahsettiğim eş- yalardan birini almamışsanız, game over olmanız İçten bile değil. Arabada kullanabildi- ğiniz silahlar ise şunlar; roket atar ve makinalı tüfek, Roket atarı FA ile makinalı tüfeği ise F3 tuşuyla aktif hale getirebi- lirsiniz. Üçüncü bölüme geçti- ginizde hemen makindılı tüfe- ğe gelip ekrandaki adamı öl- dürün. Etrafınıza baktığınızda buranın tanklarıyla, silahlarıy- la bir askeri üs olduğunu gö- receksiniz. Soldaki kapıya ayağınızla vurup İçeri girdiği- nizde karşınıza çıkan adamı vurun. Burada en büyük yar- dımcınız yani eşyaları bulma- nızı sağlayan parlayan yıldızın olmaması büyük bir dez avan- taj. Toplayacağımız üç eşya- niın yerleri şunlar, bilgisayarın olduğu masadan şifre kitabı- nı, en solda köşedeki yazı ma- sasından kadın çantasını, ka- pldan girince sağdaki dolap- tansa haritayı alın. Bu arada eşyaların yerlerini daha iyi an- latmak için kapılardan girdiği- miz yerlere oda bahçeden bahçeye veya odadan bah- çeye geçilen yerlerede ekran diyeceğim. Odadan çıktıktan sonraki ekranda ve odada bir şey yok üçüncü ekrana geç- meden önce elinize el bom- basını alın, çünkü diğer ekan- 41