1 Ağustos 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 62

1 Ağustos 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 62

Sinan Vural « U.Tarkan Barlas NG'S GUÜEST 4 LS OF ROSELLA Prens Alexander ve kızkardeşi Prenses Rosella, babaları Kral Gra- ham ve anneleri Kraliçe Valanige ile birlikte taht salonunda iken kral göğ- sünü tutarak yere düşer ve öylece kalır. Siz bu oyunda Prenses Rosella'- yı temsil ediyorsunuz. Amacınız si- hirli bir meyva bulup babanızı yaka- landığı hastalıktan kurtarmak. Ama bu meyvayı bulmak o gün yapma- nız gereken beş görevden sadece biridir. Kuvvetli bir tılsım bulmak için bir cadı olan Genesta'ya da üç şey gö- türmelisiniz. Ama işiniz bununla da bitmiyor. Aynı Tamir günü içinde si- ze yardım eden iyilik perisini de kur- tarmalısınız. İpuçları: Oyuna başladığınızda ilk işiniz çevreyi araştırmak olmalı, ortalıkta ne varsa toplayın, köprülerin altına bakın, iyi işler yapın. Unutmayın ki siz bir masal kahramanısınız, bu yüzden bazı küçük yeşil şeyleri öpe- bilir veya şarkı söyleyebilirsiniz. Tamir ülkesi doğu ve batı olmak üzere iki parçaya bölünmüş. En ba- tıda okyanusta bir ada ve en doğu- da bir sıra dağ var. Bunların arasın- da yolunuzu kaybetmemek için bir harita tutmak iyi bir yol olabilir. Bu oyun zamana karşı bir yarış- tır, ama çok paniklemeyin çünkü za- man Tamir standartlarına göre ge- çiyor. Gece olunca bir çok şey de- ğişir. Güneş battıktan sonra balıkçı- 62 nın evine giremezsiniz, çünkü balık- çı ve karısı uyandırılmaktan hoşlan- mazlar. Amacınız bir Tamir günün- de yapılabilecek kadar çok şey yap- maktır. Salihde durup okyanusu seyretmek romantik olabilir ama siz orayı başverip yürümeye başlayın. Batıdaki İlginç Noktalar: Burası barış içinde yaşayan bir toprak. Burada flütçü Pan'la, dola- şan bir ozanla, komik görünüşlü bir at olan Unicorn'la, balıkçı ve karısıy- la karşılaşabilirsiniz. Balıkçı bir ba- rakada yaşar ve çok fakirdir ama iyi yürekli bir insandır. * Altın topu nerede bırakacağını- zı biliyor musunuz? Bilmiyorsanız “Kurbağa Prens” adlı masalı oku- yun veya topu bir göle atıverin. * Ozanlar bazan bir şeyler ödünç alır. * Mitolojideki Pan bu bölgede ya- şar. Ve bir flüt çalar. * Pan'la beraber siz de bir flüt ça- lin ama önce bir yerden enstruman bulmalısınız. * Herkes flütün sürüngenler üze- rinde yatıştırıcı etkisi olduğunu bilir. Umarız sürüngenler de bunu biliyor- dur. * Başladığınız yerden batıya doğ- ru yüzmek sizi iyilik perisinin adası- na götürecektir. * Cupid bazan Roma havuzunun dışında takılır. Eğer onu şaşırtırsa- nız size bir şeyler bırakabilir. * Balıkçı iyi bir adamdır ama ba- zan çok meşguldür. * Eğer bir olta veya tuzak bulabi- lirseniz balık tutabilirsiniz. Dağudaki İlginç Noktalar: Burası Tamir ülkesinin kötü tara-