1 Ağustos 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 42

1 Ağustos 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 42

da bir siperin arkasından ateş eden bir adam var. Ekrana gi- rer girmez hemen binanın göl- gesine girin çünkü adam sizi yalnızca orada vuramiıyor. Gölgeye geldiğinizde el bom- basını atın ve adamı öldürün. Burada el bombasının ada- mın tam üstüne gelmesine ge- rek yok. El bombası uzağa bi- le düşse tesir ediyor. Adamı öldürdükten sonra hemen solunuzdaki iki varilin arasından şarjör alabilirsiniz. Bir sonraki ekranda ise adamı öldürün ve merdivenden çıka- rak yerdeki kutudan şarjör alabilirsiniz. Bir sonraki ekran- da ise adamı öldürdükten sonra merdivenden çıkarak yerdeki kutudan şarjör alabi- liyorsunuz. O da cephanelik fakat buradan da sadece şarjör alabiliyorsunuz. Dışarıya çıkfıktan sonra ilk ekrana gir- diğinizde karşınıza bir baraka çıkiyor. Barakanın önündeki adamı öldürüp İçeri girin ve oradaki adamı da öldürdük- ten sonra yatağın üzerindeki kadın ayakkabısını da alabilir- siniz. Evet bu bölümden de alacaklarımız bu kadar. Bu se- fer arabaya karşıdan gelerek (anahtarlı olarak) arabaya bi- nin ve dördüncü bölüme girin. Dördüncü bölüm hakkında söylenecek bir şey yok. Çünkü bu bölüm ikinci bölümün day- 42 nısı. Beşinci bölüme geldiğiniz- de ikinci bölümde kaybolan parlayan yıldızın tekrar geldi- ğini görüyoruz ve rahatlıyoruz. Ekrana girdiğinizde elinize makinalı tüfeğinizi alın ve her zamanki gibi adamı öldürün. Sonra kapıyı tekmeyle açın (tabiki silahı bırakarak) kapı açıldıktan sonra tekrar maki- nalı tüfeğinizi alın ve içeri girin ekrana geldiğinizde adamı öldürün ve silahı bırakın ve parlayan yıldızdan maskeyi alın. Artık adamlar size bir şey yapamazlar. Çünkü diğer adamlar tarafından görün- mez oldunuz, Kapıdan çıkın ve ekranın sağındaki büyük kapı- ya girin iki ekran sonraki par- layan yıldızdan sarjör alabilir- siniz. İki ekran daha gittiğiniz- de karşınıza büyük bir uçak ve uçağa çıkan bir merdiven çı- kacak., Burada da isterseniz şarjör alabilirsiniz. Daha sonra merdivenden uçağa girin fa- kat girmeden önce eğer sila- hınızi biraktıysanız silahınızı alın çünkü uçağa girdiğinizde maskeniz düşüyorl!! İki kabin daha gittikten sonra kuman- da kabinine geliyorsunuz. Oradaki adamı öldürdükten sonra uçağın ön koltuğunda kaçırılan kızı görüyorsunuz. Fa- kat onu © anda kurtaramıyor- sunuz. Çünkü kıza bağlı bir bomba var ve ilk önce o bom- bayı yok etmeniz gerekli. Bu- nun için ilk yapacağınız bom- banın uçlarını gerekli sirayla kesmek. Şimdi “F1” tuşuna ba- sın ve oyundan aldığınız obje- Yi yani Makası klikleyin ve bombanın üzerine gelip eği- lin. Fakat elinizi düğmeden bomba ekrana gelmeden çe- kin. Bu sırada bombanın birin- ci bacağının yanıp sondüğü- nü göreceksiniz. Barada joys- ticki sağa çekin ve ışığı orta- daki bacağın üzerine getirip *Tire'a basın. Daha sonra bu İş- lemi ilk bacak üzerinde tekrar- layın ve en son bacağıda bu şekilde kestikten sonra bom- bayı İmha ettiniz demektir. Da-