28 Şubat 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

28 Şubat 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Ziraat Vekâletinden: 15 ton göztaşı, 15 ton arsiniikiyetii sut ve (300) adet pül- verizatör şartnamesi mucibince kapalı zarf usulile ve 21 gün müddetle münakasaya vazedilmiştir. Taliplerin şartnameyi almak üzere şimdiden Ankarada Ziraat Vekâleti mübayaat komisyonuna ve İstanbulda birinci Ziraat müdürlüğüne mü- racaat eylemeleri ve münakasaya iştirak içinde yevmi ihale olan 14-3-932 pazartesi gününe kadar tetklifnamelerile birlikte muhammen fiatın yüzde 7,5 nisbetinde (teminatlarını mezkör komisyona göndermeleri ilân olunur.(670) Defterdarlık muhasebe Müdiriyetinden: No. ş 344/33 1 Mahallesi Mahrpode Köy içi ye Sokağı Yalıköy sokağı Köykaşı caddesi Cinsi Maa bahçe 8 odalı hane Dükkân 318 Üç odair hane 318 Dört odalı hane Balâda evsafı ni emlâk 1 K.sani 932 tarihinden itibaren bilmüzayede bir sene müddetle icara verilecektir. Taliplerin 12 Mart 932 tarihine müsadif cumartesi günü saat on beşte Def terdarlrk muhasebe müdliriyetine müracaat eylemeleri ilân 0o- Yunur. (664) İstanbul Deniz Ticaret “e Müdürlüğünden: Müdiriyetimizce mübayaa edilecek 20-30 ton benzin kapalı zari usulile münakasaya konmuştur. Şartnameye tevfikan vermek istiyenlerin yevmü münalkasâa olan 15 Mart 932 salı günü saat 15 te yüzde 7,5 teminat oakçe- lerile birlikte komisyona ve şartnameyi almak (üzere her gün Müdiriyet İdare Şubesine müracaatları (İkinci) defa olarak ilân olunur. (636) Latiyeti umumiye, , iştebasızlık ve kuvvüisizlik halâtında büyük faide ve tesiri görülen FOSFATLI ŞARK MALT HULASASI Her eczanede satılır. kullanınız. ALMAN KİTAPHANESİ A Ankara - Ereğli hattı İnşaat üçüncü şube mühendisliğinden: 933 senesi Mayıs sontna kadar hat için vapurlarla Filyosa çıkarılacak olan takriben 7500 ton miktarında demiryol ve de- mir köprü malzemesi ve teferruatının Filyosda vapurda supa- lan olarak mavunalarla iskeleye ihraç ve vagona istifi ve depo mahallinde tahliye ve istif işleri kapalı zarf usulile münaka- saya konulmuştur. Taliplerin münakasa müddetinin bitam bul duğu 17-3-932 ye müsadif perşembe günü saat on beşe kadar münakasa şeraitini ve mukavele projesi mutabık olarak teklif mektuplarile muvalskat teminat zarflarını Zonguldakta Üçün- cü Şube Mühendisliğine usulen (o tevdi etmeleri ve tafsilât al- mak için İstanbulda Haydarpaşada Liman İşleri Müdiriyetine ve kezalik Zonguldak'ta Şube Mühendisliğine müracaat etme: leri ilân olunur. o (651) Ağaç Çileği Bahçecilerinin nazarı dikkatine İspirto ve İspirtolu İçkiler İnhisarı İdaresine ait likör fab- tikasının 1932 senesi imalâtı için külliyetli miktarda ağaç çile- ğine ihtiyaç vardır. Şişlide Mecidiye köyünde Fabrikada teslim edilmek şartile beher eski okkasınm peşin para ile 70 kuruşa almacağı ilân olu- nur, (423) Istanbul Deniz Levazım Satınalmâ komisyonundan: 7000 kilo kazan tutyası ; açık münakasa ile 29 Şubat 1932 pa- zartesi saat 11 de. 90 Roda muhtelif burgatada lif halât ; Açık münakasa ile 29 Şubat 932 pazartesi saat 14 te. 400 kilo muhtelif Gırcala; Açık münakasa ile 29 Şubat 932 pa- zartesi saat 14 te, Yukarda cins ve miktarları yazılı Tutya ve Halât hizaların- da yazılı gün ve saatlerde münakasaları icra olunacağından şartnamelerini görmek üzere her gün ve vermeğe talip olacak larm münakasa gün ve saatlerinde muvakkat teminatları ile bir- likte Kasımpaşada Deniz Levazım Satmalma komisyonuna mü racaatları, (478) Tonyuldak Belediyesinden: Zonguldakta yaptırılacak Beton arme İskelenin Proje ve ke- şiflerinin #hzarma ait tanzim edilen şartname ile İskele mahal- lini ve civarmı gösterir plân Ankara ve İstanbul Belediye Reis- liklerine gönderilmiştir. Talip olan alâkadarların mezkür Bele- MİLLİYET Berndorfer Metallwarenfabrik, Arthur Krupp A. G. markasınm cihanşümml bir şöhreti hair “ AYI ” markalı çatal kaşık ve bıçakları ekstra beyaz madenden mamül ve cinsinin mükemmeliyeti, güzelliği, bı itibarile eair bütün markalara müreccah * sofranın en gü- zel ziynetidir Askeri müesses hüsnü inti hastahanelerde, mektöplerde ve Türkiyenin baş- lıca otel ve lokan'ylarınds istimai ölünmaktadır. Fabrikanın ziydeki markalarını musirren talep ediniz. Alpaka için Birinci derece gümüşlenmiş Alpaka için Tonguldak Belediyesinden: Ankara, İstanbul, Zonguldak Belediyelerinde mevcut şart- nameye tevfikan Zonguldak Şehir imar ve hudut haritasmı yap mağa talip olacakların gazeteniz ile ilân tarihinden itibaren üç mu ilân olunur. (518) İ mülâtör plâkları, A. C. F. 1. reşoför parçaları, diyelere müracaatları Mizumu ilân olunur. (519) aaa | 4 te serbest antropoloji derslerine başlıyacaktır. Dersler harİ dn dnmisnnn » 25 senelik cihanşümul bir şöhret TERMO JEN meşe) için en mükemmel bir tavsiyedir. Harareti tevlit ve Öksürük, Bronşit, Grip, Romatizma ve sinir ağrılarını teskin eder. TERMO- JEN pamuk tabakası sadece vücudun ağrıdığı yere konur. Daha seri ve daha kuvvetli bir tesir elde edi'mek isteni- lirse TERMOJEN in tatbikinden evvel üzerine biraz ılık su veya kolonya suyu serpmek kâ Şayet tesiri çok şiddetli ise TERMOJEN'i bir kaç saat sonra konulmak üzere kaldırınız. TERMOJEN, tesiri ve mutedil Gatı sayesinde bütün dünyada berkesin kul landığı bir ilâçtır, Alev Saçan Bu Piyeronun Resmi Her kutunun arkasında bulunmalıdır. Bursa Vilâyeti Muhasebei Hususiye Müdiriyetinden Bursanın Uludağında İdarei hususiyece inşa ettirilmiş ve geçen sene rağbeti umumiyeye mazhar olan Otelin icarı 1 Ni- san 1932 tarihinden Teşrinisani 1932 gayesme kadar sekiz ay «müddetle müzayedeye çıkarılmıştır, Otelin elektrik tesisatı ve 1 mevcuttur, Ve mobilyası da tamamdır. Ancak tak yorgan ve matbah edevatı gibi eşya sabık müs- olu takdirde mezkür eşyayı sabık müstecir maliyet fiatın nile yeni müstecire devredecektir. İhale muamelesi 1932 pazar günü yapıla- caktır. Müzayedeye iştirak edecekler teminatı muvakkate ola- rak 100 lira depozito ita edecektir. İcarına talip olanların ve daha fazla tafsilât almak istiyenlerin Vilâyet Encümeni dai- misine ve yahut Muhasebeci Hususiye o müdiriyetine müracaat etmeleri ilân olunur. (725) , tecire ait olup otel yeni müstecire ihale t 15 te Bursa Daimi encümenince Şark Demiryolları işletici kumpanvası İLAN Şark Demiryolları İşledici Kumpanyası. Demir, çelik, saç, cıvata, somun, rondelâ, krampon, vestinghavz freni ve sofajı için ayrılmış .parçalar, akü- drezin parçaları, elektrik ampulleri ve saire gibi edevat ve muhtelif parçaların itasım münakasaya vazetmiştir. 1Z mart 1932 cumartesi günü icra edilecek işbu açık ! münakasaya iştirak arzusunda bulunan alâkadaran bu | muhtelif malzemenin mufassal listesile nümuünelerini görmek ve bunlara ait şeraiti itaya kesbi ittilâ etmek için her gün saat 9 dan 12 ye kadar Sirkecide Şark De- miryolları Kumpanyası Umumi Muhasebe dairesine müracaat edebilirler. Müdüriyet Tıp Fakültesi Reisliğinden: Prof, Ağr. Dr. Şevket Aziz Bey 1 Mart “1932 salı günü saat haftaya kadar mezkür Belediyelere müracaat eylemeleri lüzü- | Artık Hanımlarımızİçin Moday Takip Müş külatı Kalmıyacaktı İPEKİŞ Bu mes'eleyi Kökünden Halletti "İPEK İŞ" kurulurken şi him noktayi esaslı sur dikkate aklı: Dünya moda cer yanlarını günü gününe takip , Bu maksatla yüksek mütebi srsların idare * ettiği büro tesis etmiştir. hüznsi b Bu bürom bütün meşgalesi, dünya moda © göyanlarımı adım adım takip PARİS'te çıkan her yeni moda, burada derhal tatbik etmektir. İPEKİŞ moda bürosu Dünyanın en büyük ipek fal rikaları ve Parisin en büyük m da müesseseleri ile çok yakı: dan temas hasıl etmiştir Yüzlerce tecrübelen Sonra... İPEKİŞ Avrupa kümaşlar. derecesinde, katta onlardan dah İyi cins kumaş yapmaya muvaf fak olmuştur. Pek Yakında Göreceksiniz! Ademi iktidar ve | - bel gevşekliğine | | karşı en müessir deva SERVOİN | haplarıdır. Deposu; İstanbulda Sir- İ kecide Ali Rıza Merkez eczahanesi: İ dir. Taşraya 150 kuruş posta ile gön | derilir. İzminde Irgat pazarmdaki, Trabzon'da Yeni Ferah sess | rinde bulunur, MAMA VE Hakkı Şini l Yavrunuzun en sıhhi gıdasıdır 3 üncü Kolordu iHlânları K. O. ve 1, inci fırka hayva- natı için kırdırılacakk arpa ale- ni münakasaya konmuştur. İ- halesi 29-2-932 pazartesi günü saat 16da komisyorumuzda yapılacaktır. Taliplerin şartna mesini almak üzere her gün ve münakasaya iştirâk edecekle- rin de vakti muayyeninde ko- | misyonumuza muracaatları. | (0) (488) Selimiye kışlasındki gübre- lerin kaldırılmasını teahhüt €- | den Galatada Nimeoku han No 6 yı ikametgâh gösteren Ka- los efondi iki ayı mütecaviz iş bu teahhüdünü ifaya yanaşma- dığından ve yapılan tebligatta ikametgâhında bulunmadığın - dan rmaileyhe mezkür güb- relerin esmanını oyatımmak ü- zere Komisyona nruracaatı çin kendisine on gün müddeti meheliye bırakılmış olduğun- dan ilânm ferdasından itiba- ren on gün zarfmda rele- rin esmanını yatırmak üzere komisyona muracaat etmediği takdirde hakkında ahkâmı ka- nuniyenin tatbik olunacğı ilân olumur. (89) (637) Asikeri müze binası tamir e- dilecektir. Pazarlığı 2-3-932 çarşamba günü saat 15 te ko- misyonumuzda yapılacaktır. Taliplerin şartname ve keşif- namesini akmak üzere her güri ve pazarlığna iştirak etmek istiyenlerin yermi muayyenin- 4 (Jandarma Satınalma Komisyonunda Tozhek ve serpuşile beraber on iki bin takım kışlık elbisen | imaliyesi kapalı zarfla münakasaya çıkarılmıştır. Taliplerin mune, şartnameyi görmek üzere her gün ve münakasaya iş için de 19 Mart 932 cumartesi günü saat on beşe kadar K misyona muracaatları, (712) a En ucuz ilâç MARTEL konyağıdı Üç yıldızlı ve yahut V. $. O. P. pe dünya sporcularının tıraş Idukları vegâne bıçak Mond - Extrae dır Uzun müddet RADİUM ( Made in Ger- many ) tıraş bıçağını imal ve Pp sevketmiş olan Rot - Bühner fabrikası bu kere evelki sevkiyatı yerine MOND - EXTRA tıraş bıçağını muhterem müşte- rilerine arzetmektedir. Her yerde satılır. 10 adedi 75 kuruştur. Toptan satış mahalli: Kürkçübaşı Han, No. 4 Telefon a Beğoğlr 9 DTBA Temi Beher metro murabbama 2 bira kıymet konulan Ka- ) ragümrükte Hatice Sultan mahallesinde 7,82 metro ) 1,50| nrurabbar satılık arsa ) Beher metro murabbama 8 lira kıymet konulan Ga- ) latada Zindan sokağında 7,80 metro murabba: kus) lei zemin mahalli icarı ) Yukarıda yazılı mahaller satılmak ve kiraya verilmek ü açık müzayedeye konulmuştur. Talip olanlar tafsilât e alım: için her gün Levazım Müdürlüğüne ve ihale günü olan 21-3-9| pazartesi günü de teminat makbuzu ve mektubu “le saat beşe kadar Daimi Encümene muracaat etmelidirler, (740) 4,20 Sarıyer Belediye Şubesi Müdürlüğünden: Trabya caddesi de Cemile ve Müzeyyen Hanımlarla Fuat Talip ve Zabit 7 keriyya Beyler ve sairenin tahtı tasarruflarında bulunup E niyet Sandığına merhun bulunan 149 No. lı ahşap hanenin mi Ji inhidam olmasına mebni izalei mahzur edilmesi hususun tebligat ifa kılmmış ise de ikametgâh adresleri o meçhül bu man sair alâkadarlara tebliğ makamına kaim. olmak ve 15.