28 Aralık 1933 Tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 29

28 Aralık 1933 tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 29

Me iğ Dr. Cevat Kerim Parisin bütün Z gık kadınları söyliyorlar.,.. fevkalâde hafif, yumuşak, bale- na ve lâsesiz olan ). Roussel korsesi ; bir kaç saniye zarfında giyilir . Vücudunuzu bir eldiven gibi kalıplaştırır, her harekele te- tabuk, belin kabartmalarını izale eder ve icabında sızi inceltir. Vü- cudu daima genç gibi muhafaza eder. İnce ve dayanıklı elâstıki bır trikodan mamul olup elbiseleriniz: galibi dikkat bir surette kıymetlen- dirir . arkasının gayet dekolte o!- Haseki hastahanesi Cilt, saç ve zührivi hastalıkları şefi. İhtisasını Viyana'da ikmal etmiştir. Hastalarını Cağaloğlu'nda Sü- reyya Bey apartımanındaki muâ- yenehanesinde Cumadan maada her gün saat 3—6ya kabul eder. ması hasebilg suvare tualetlerine şayanı hayret bir suretle uygun gelir... El ile yapılmış güzel dan- telâdan sulyen gorj'u göğüsü tef- rik ve tabit, güzel hututunu bahş- eder. Korsenizin tam bir memnu- niyet vermesi, vücudunuza gayetle uygun gelmesine mütevekkıflu Roussel'in vücuda getirdiği korse ler yalnız kendi mağazalarında satılır o bütün korseler, altı ay için teminatlıdır Muallimlere : KOLAY YAZI REHBERİ Yalnız, Beyoğlu'nda E! ile yapılmış guzel dantelâdan J. ROUSSEL “* Sutiyen gorf'ları,, matlup hutut ve tenasubu temin edecektir Tünei meydanında 12 İstiklâl caddesi 385 Jel mağazalarında satılır. İlkmeptepler için muallim Şefik Etem ve V. D. Çerçiyan B.lerin vücude getirdikleri bu yazı reh- berleri çıktı. Çok güzel yazı ör- neklerini havidir. o Muallimlere bilhassa tavsiye ederiz. Her def- PARIS : 166, Bi Hanesmann terin fiati #5 kuruştur. Nedim Balkonda Saatler HALİT FAHRİ Üç Perdelik facia Zarit bir kapak içinde papyekuşe üzerine matbu Yazan: Halt Fahri on dört güzel giir. Darülbedayi'de temsil edilmiş olan bu eser kitap şeklinde intişar eylemiştir. Fiatı 50 kuruş, tevzi merkezi Ankara caddesinde İnkılâp kütüphanesidir. Fiah: 25 kuruş Satış yerleri : Ankara Caddesinde İnkalâp ve Halit Kütüphaneleri