9 Ağustos 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

9 Ağustos 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

Yarın Başlıyor Müsabıkların sağıma geçen yılda yazılanları geçti.. Yardım ve alâka gösterenlere teşekkür ediyoruz “VAKIT,, gençliği denizciliğe) teşvik yolunda her yıl tertip ettiği yüzme müsabakalarından birisini de yarın Modadaki yüzme havu- zunda, salâhiyet ve bilgi sahibi bir hakem heyeti önünde yapıyor. Ge- çen yıllarda olduğu gibi, bu yıl da müsabakamız bizi cidden sevindi- recek büyük bir alâka ve rağbetle karşılanmış ve müsabakalarımıza üç yüze yakm çocuk ve genç ya- zılmıştır. Müsabakalara yazılanların ya»! rısmı Karamürsel idman O yurdu, İstanbul su sporları (o klübü, Bey- koz, Fenerbahçe, Galatasaray, Ortaköy idman yurdu, İzmir karşı yaka klüplerine (oyazılı diğer, kısmını da klüplere (o yazılı olmı- yân gençler teşkil etmektedir. Gö- rülüyor ki “VAKIT,, müsabakala- rı yalnız İstanbulu değil Karamür- sel ve İzmir çocuklarını da alâka - | dar etmek süretiyle hududunu ge- nişletmiştir: Bu alâkayı memle<-| ket sporu namına şükranla işaret ediyor ve bizi yardımlarını esirge- miyen klüplerimizle sporcu genç - lere teşekkür ediyoruz. —a ” Müsabakalarayarın tam saat on üçten itibaren (başlanacaktır. Fakat müsabakalara gireceklerin sıhhi muayeneleri yapılacağı için müsabıkların saat 11,30 ile 12 ara- sında müsabaka yerinde hazır bu- lunmaları lâzımdır. Müsabakaya iştirak edeceklere, havuza parasız girebilmeleri için VAKIT mühürlü kartlar verilmiş» tir. Bu itibarla ellerinde kart ol- mıyanlar havuza parasız giremez- ler adlarmı Oo mektupla yazdırıp aramama (Çocuklar kısmı) (i— 50 metre (Crovi - Siyi) 13 yaşma kadar kız çocukları İçin | 9 50 metre (Crovi - Styi) 12 yaşı kadar erkek çocuklar İçin 3 — 59 metre (Serbest) 12 - 14 yaşında kırlar için 4 — 50 metro (Serbest) 12 - 14 yaşında erkekler için 5 — 100 metre (Serbest) 14 » 18 yaşımda) korlar için © — 106 metre (Serbest) 14 - 18 yaşımda erkekler için 7 — 108 metre (Serbest) 16 - 18 yaşmân karlar için 8 — 100 metre (Serbest) 16 - 18 yaşım da erkekler için | 9 — 54 metre (Korbağalama) 12 - 14 ya-| sında kazlar için 10 — 50 metre (Kurhağalama) 12 - 14 ya- nda erkeler için 17 — 109 metre (Kurbağalama) 14 - 16 yaşmda kızlar için i yarınki sayımızda iştirak edenle- Bu sayıfamızda, müsabakamıza| yazılan çocuk ve gençlerden bir kısmının resimlerini takdim edi- yoruz . Birçok gençler resim gön- dermedikleri (o ve bazı gençlerin gönderdikleri resimde O basılmıya uygun olmadığı için maalesef hep- sini müsabakadan evel takdim et - miye imkân bulamadık. Bununla beraber müsabakaya yazılma işi| ni dün akşam kapattığımız için rin tam bir listesini verebileceğiz. Gördüğünüz futugratların sahipleri Bu sayıfada gördüğünüz fotoğraf- ların sahipleri şunlardır: (Sağ baştan ilk srrada'yukardan iti- baren |. 5. K, klübü yüzücüleri) Şefik Bodner, Hamit Behçet, Ferit Santur, Hazım, Mary Erane, Gisela Dohansen,| Hilda Bodner, Gottfried Kessler, Rolef Heuser, Hamiyet Behçet, Ferit Santur, Muallâ Sırrı, Arnoldo Dalijnre, Ursu- la Dohansen, Maria Sehana, Salâhattin Hasan, Vehap Halim, Fikret Muzaf- fer, Belkıs İsmail, Robert Battistich, Ekrem Rüştü. da kart almamış bulunanlar yüz“ me havuzü sahibi İshân Beye ya: hut orada bulunacak (“VAKIT,, gazetesi mümessiline müracaatla kartlarını alabilirler. Hakem heyeti, o müsabakalari vaktinde bitirmek için ve (yahut herhangi bir lüzum üzerine prog- ramda tadilât yapabilir. Hakem heyetinin kararlarma itiraz edile- mez. Heyet, bazı müsabakalar - da yaş hududu olduğu için, icap ederse yüzücülerden vesika istiye- (9 — 50 metre (Kurbağalıma - Seyi) 12, yaşına kadar kiz çocuklar için 13 — 59 metre (Kurbağalama - Seyi) 12 yaşına kadar erkek çocuklar için (14 — 109 metre (Kurbuğalama) 14 - 16 yasında erkekler için 15 — 100 metre (Kurbağalama) 16 - 15) yaşında kızlar içim İ 16 — 100 metre (Kurbağnlama) 16 » 13 yaşında, erkekler içim Dikkat: Yukardaki müsabakalara mıntaka seçmelerine veya müsabaka » larina girmiş olanlar iştirak edemez » ler. (Büyükler kısmı) 17 — 100 metre (Serbest) erkekler için 18 — 100 metre (Serbest) hanımlar için İ9 —100 metro (Sert üstü) erkekler için 90 — 200 metre (Kurbağulama) erkekler için 31 — 200 metre (Kurbağulama) hanımlar içim İllent, Gerhild Kesler, İskender, Elisabeth İ bis, Ferit (Kumkapı klübü), Fadıl, İs- (Sağ baştan ikinci sıra yukardan a» şağıya doğru) Rahmi Dumrul, Fahim- man İhsan Ridet, Dorethea Busch, Bü- Motti, Mahmut Gerlinde Zehnder, Rene Mamboury, Bülent Halim, ; Jale Hüs- nü Nail, Vili Mamboury, Hedvig Bodner, Maufred Mörih, Erika Busch, Otto Gangelberger. (Alttan üst sıra sağ bâştan itibaren) Fikret Hasan, Verner Busch, Mme Let- ta Asım Durgut, Jale Hasan, Alden E- rane, Ludvig Mettl, Birukoff Georg. (Sol baştan ilk sıra yukardan aşağı? hariçten ve diğer klüplerden) Kenan, Rıdvan, Arif (Sultanahmet), Ali, İhsan, Mehmet, Nüsret, Mehmet Ali, He san (Sultanahmet), Haydar, Cemal, Sabri, Salâhaddin, Faik, Mümin, Selâ- mi, Hikmet, Cemal (Ortaköy klübü). (İkinci sıra yukardan aşağı) İsma- il, Necati (Ortaköy klübü) Kemal, Gar- mail, Dimona Valyadis, İsmail Hakkı, Cemil, Burhan, Necdet (Beykoz), Ö-' mer, Cihat Lütfi, Sadi Selma. (Altta aşağı sıra sağdan sola) Os- man Cem (Sümer klübü), İbrahim, Mehmet Ali, Necmettin, Nezihi, Mu- zafer, Mustafa Saim, Tarık, Agâh (Şi- mendifer klübü), Hulüsi İrfan (Şimen- difer klübü), Faruk (Vefa - Kumkapı), Orhan, Osman Cem, Bahattin (Beşik- taş) Beyler ve Hanımlar; bilir; Müsabakalarımızda birinciliği ve ikinciliği kazananlara (birer madalya, su topu ve bayrak yarış- larmı kazanacak takımlara birer kupa hediye edilecektir. Hediye, ler, müsabakalardan sonra Moda iskelesinin üstündeki 1, $. K. klü- bünün geniş salonunda (o dağıtıla- cak ve burada hakem © heyeti ile yüzmelerde birincilik ve ikincilik kazananlar için bir büfe buluna caktır. 7) — 200 metre (Serbest) erkekler için 23 — 400 metre (Mukavemet) o erkekler için 24 — Bayrak yarışı 20X44 (Klüpler mmda) i 95 — Bayrak yarışı #O0)ç4 (Hanımilar a- rasmda) 96 — 50 metre (Serbest) gazeteciler ara sında 97 — 50 metre (Kurbağalama) 35 yaşın) dan yukarı mütelenit sporcu erkek: ler arasında ağ — 50 metre (Kurbağalama) 35 y dan yukarı hanımlar arasında 29 — Atlamalar (Tramplem: 3 meebari, 2 ihtiyari) 30 — Atlamalar (Kule: ? mecburi, 1 ih tiyari) 33 — Yağlı direk (Serbest)