15 Mayıs 1954 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 32

15 Mayıs 1954 tarihli Akis Dergisi Sayfa 32

SPOR ALEMİNDE Hasta bir 52 İ;ilö Antrenör Yaşar Yalovada kamp hastalarını tedavi ediyor geçen senelerin acı tecrübeleri acaba bir 1bret dersi olmuş mudur? Musa- bakay: zinde kuvvet le katılmanın varlıgımızı arttıracağı muhakkaktır. Müsabakaların heyecanı dışında bır de "kilo düşmek" heyecanını yaşam: sak, emin olun, Tokyo şampıyonasın- da merhalenin en büyük kısmını aş- mış sayılabileceğiz. Duyulmamış Haberler * Fenerbahçenin bu defa da, başta Arjantin olmak üzere bütün Gü- ney Amerika — memleketlerinden davet aldığı — haber verilmektedir. Her sene böyle Fenerbahçenin beş kıtaya davet edildiği haberi yayı- lır ve en sonunda Sarı-lâcivertliler İsraile bir seyahat yaparlar sene Fenerin bütün davetlerının tahakkukunu temenni ederken, İs- rail seyahatini deftere not ediyo- TUZ. Milli takım — kalecilerinden Şükrü Ersoy'u yakında şehrimiz manıfa- tura ve tuhafiyecileri arasında receğiz, çünkü Şükrünün tekrar eski kulubu Vefaya döndüğü haber verilmekte Galatasarayın futbolde Fenerbahçe— mağlübiyetinden ve şampiyon- lugu Modaspora hedıyesınden son— ra bazı Galatasaraylı — taraftarlar Almanyada tahsilde bulunan Ga- latasaraylı milli basketbolcu Erdo- ğan Partener'e mektup — yazarak tahsilini İstanbul'da tamamlamasını rica etmışlerdır İstanbul bölgesi tabibi futbol mü- sabakalarının saat 11 1le 15 arasında Galatasaray - Fenerbahçe amatörler maçından sonra oyuncular dörder kilo kaybettiklerini görmüşlerdir. Gelecek mevsim — için, İstanbul'da genç milli takım çalışmalarına okul- lar tatil edilir edilmez başlanacak- tır. Hedef gelecek seneki genç milli takımlar dünya — şampiyonasıdır. Güzel ama, gelecek seneye kadar bu gençler kartlaşmaz mı? Biraz erken başladık galiba... Gündüzü tekrar yuvasına uçurtan Vefalılar artık yerli antrenöre töv- be — etmişlerdir. Yeşil-Beyazlılar İtalyadan bir antrenör getirtmeğe karar vermişlerdir Japonyada — dün: serbest — güreş şampiyonasına 1şt1rak edecek Türk illi d yurda donmeden geçerek T Şehii liğini ziyaret etmeleri duşunulmek— tedir. AKİS, 15 MAYIS 1954