4 Aralık 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 41

4 Aralık 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 41

BAYANLAR, KOCALARINIZI DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ? Portföy ve kemer hem kullanışlı, satmaldıktan sonra içine koyabile- hem de şık ve zarif olmalıdır. Eğer, cek kadar parası kalmışsa, gerçek krokodilden bir portföy, kocanız için değerli bir hediye olacaktır. Deodorant, bütün gün yorulan ve terleyen kocanızın giyim eşyalarının lüzumlu bir tuvalet çalışma oda- sının soğutulmadan Tavaladilkai ması da başlıbaşına bir iştir. Ecza- nede kendiniz için alışveriş yapar- ken kocanızı da ihmal etmemekte fayda vardır. Ankara'da Bulvar Eczanesin- de "William" deodorant. Fiyatı: 00 TI. — Ayni eczanede spray "Air- Wick”, Fiyatı: 10 TI. Şampuan alırken kocanızın saç cin- sini gözönünde bulundurursanız, o- nu m derdinden kurtarmış lursunuz. Kepek, kaşıntı, saç dökül. mesi, erkeklerin önemli dertlerin- den sadece birkaçıdır. Bunları kıs- men tedavi edebilecek özel şampu- Krokodil kemerler de onu, ayni de- recede memnun edecektir. — Ankara'da Kızılay'da, Talip mağazası. Kahverengi ve siyah renk- lerde De ve kemer. Portföy 325, kemer 1 TI. Yün ceket, soğukların artmasıyla sıdır. Kocasının sağlığım düşünen birlikte ilk akla gelen giyim el her kadının arzu m ona, ceketin altında fazla kabı yapmayan, rahat ve zevkle giyilebi- lecek bir yün ceket sağlamaktır. Yün ceket, ayni zamanda, kıyafeti tamamlıyan bir unsurdur. — Ankara'da Ali Nazmi Pasajı'n- da Kazova mağazası. Önden düğme- li; cepli, bej yün ceket Fiyatı: 130 TI. anları hemen her eczanede bulmak Fiyatı: 6.50 TI. — Ayni mümkündür. Bulvar Eczanesi. Kepekli saçlar için ""Traital (3)” eczanede "Selsun". Fiya- tu: (© TI.