29 Ekim 1929 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 24

29 Ekim 1929 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 24

irestene '? üpreme Lâstikleri — ytrestone Süpreme Balleam — Yeni Firestone Süpreme lâstiklerini kullanınız Bu lâstikler, fennin bütün tekemmülâtını haizdir. Yeni Firestone Süpreme lâstiklerini kullanmakla, otomobil masrafını yarı yarıya tenzil imkânını bahşeder Hesabını bilen Ve lâstik masrafını en az dereceye indirmek isteyen otomobilciler, muhakkak - yeni Firestene Süpreme lâstiklerini kullanmalıdır. Firestone lâstikleri, sağlamlık ve uzun ömürlülük gibi meziyetlerini, memleketimizin en arızalı | yollarında, vazifesini bihakkin icra etmek suretiyle bilfiil ispat etmiştir. le menfaati Ancak Firestone lashklerını kullanmak Süreüy, t__gı'ıjnretmiş ve lâstik dertlerinden kurtulmuş olursunuz. ; - Tirestone Beyoğlu ciheti bayileri: LA Taksim: Amerikan Garajı, Levis Hek ve şeriki, Taksim: otomobilciler koaperatifi. Galata: Kürekçilerde Artin Dondikyan Efendi. Üsküdarı Şevrole acentası Sabri Bey Kadıköy: Muallim Zade Hilmi Bey. İstanbul ciheti ve Trakya acentalıkları Sirkeci: Nur Han altında Şevröle acentası M. Faik, A. Remzi ve Şeriki Beyler. Tekirdağında: Yarapsanlı Hafız Tevfik Bey. Edirnede: Yasef Civre efendi. Lüleburgazda: Tütüncü Naci Bey. Sarayda: Hasan Basri Bey. vi S MA İ ae D di e el Taşra acentalıkları Ankara: Ford Acantası Koç Zade Vehbi ve Şeriki, Beyler. Ankara: Şevrole acantası A. Avni Bey. Ankara: Bankalar caddesinde Mehmet Reşit Bey. Konya: Güzel zade Rifat Bey. Eskişehir: Alâiyeli zade Hasan Bey. inci Hasan Bey, : Giritli Ali Riza Bey. la: Mazhar Hasan ve Münür biraderler. Denizlide: Cinllov zade İsmail ve Fehmi Beyler. İsparta: Otomobilci Hüseyin Hüsnü Bey. .. Kayseri: İmam zade Ali Kâmil ve Mahtumları. Milâs; Aksekili Yavaş zade Hasan Kadri Bey. G. Ayıntap, Maraş, Mardin, Diyaribekir, Malatya, Urfa umum acentanı : Bursa: Posta müteahhidi Hacı Recep zade Mehmet Feyzi B. İzmirde: Salepçi oğlu Hanında M. Bedreddin A. Ethem B, Aydın: Muharrem Çavuş. Maüğla: İstanbul Pazarı sahibi Ahmet Hamdi Bey. Bandırma: Kont Ahmet Bey. Kastamoni: Şevrole acentası Kasap zade İsmail Efendi. Samsunda: Aldı Kaçtı zade Rüştü Yeğenleri — Sivas: ğ » —» Sivas şubesi Sağasun: J). Hoptrascer VE şikeldmi Gire Trabzon: , » Erzarum: ,, Uşşak: Üzeyir zade Ahfict Bay, Şevrole acentası Müftü zade Mehmet Hayri, Ali Veli, Mehmet Ali Beyler.