26 Temmuz 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

26 Temmuz 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

Yeni bahçıvan — Affedersiniz küçük hanım! Rie et Rae'tan Hararet Dört beş gündür Mehmet mey- danda yoktu, Hasta dediler. Dün kalktım, gittim. Apartmanın merdivenleri karken,baklım genç bir hanı yor, tanıdım. Mehmedin metresi, İçeri girdim. Mehmet yatak taydı. — Geçmiş olsun, dedim, nen var? — Sorma dedi... benüz kurtuldum, — Gördüm, dedim, merdiven de karşılaştık! Hararetten — Teessüif etmeyin, onlar henüz Bence bir Ayda üç yüz almalı Kendi, fikri, isteği Yaka taşınmadılar.. — Vah vah vab, asıl şimdi müteessif oldum, keşki uğrasaydım! İDEAL ERKEK Her yiğit, yüz elliyi Yalnız akça sanmali Aşkı bir peşin gibi Her sözünde anali Yerde bir meşin gibi Her şeye dayanmali iza uğrıyamadım, çok miiteessifim..: Ev için, yemek içimi Kirli ölmemek için Her işe yarışmalı! Bir uzun etek için Yılmadan çalışmalı? — Biraz bekleyiniz, gidip size bir mayo getireyim | Ric et Rac'an Plâjda Hanımefendi kırk beşlik. Kilo- su: 83. Yanında ince, narin, tığ gibi, yirmi beş yaşında bir genç hanım, — Denize girmiyor musunuz? | — İlâhi kızım, bu yaştan sonra kimin için denize gireyim isti yorsun! Bedbin — Azizin, ben artık dünyayı karanlık görmeğe başladım. — Neden yahu, pe oldu? — Güneş gözlüğü takıyorum. Şolör şahadet ediyor : — Bir pisier amma uzun sürdü, Ne — Taksi saati 175 kuruş yazdı. Cani ir MANİLER Kaynanamın dişi yok. Hep sözleri ateş ok. Onun karıştırdığı, 'Naneler ne kadar çok. x Uzun yallar yorucu. Yollarda yok korucu. Sevgilim aşka gider, Bu yolların son ucu. Bilemem ki ben aşk nedir. Diyorlar: Efsanedir, Seviyorum birini, Belki on beş senedir. — incileriniz sahici mi? — Size ne? — Bana göre hava hoş, gerdanlığıniz gözülmüş te Yüneliten Sınıfta Muallim sordu: — 1607 senesinin en büyük ha- disesi nedir? Tısl,, Kimsede cevap yek. Neden sonra, simfın en tembeli parmağını kaldırdı, — Duydun mu, iki darülfünunlu bir hizmetçiyi öldürmüşler. — Böyle rakipler çıkı Dasıl geçineceğiz? Mivchn » Varşova, a biz Bir güzel kadın neden? Ev işi düşünmeli iğneden, süpürgeden Nazlıdır hanım eli! , Bir kadın beğendiği Her şeye üzenmeli — Nişanlısını gördüm... Çok — Yat,. Demek beğeniyorsunuz Yani pek te emin dei İDEAL KADIN, Renkli bir afiş gibi Süslenip bezenmeli! Arkasında bir dizi Genç adam sürünmeli Her geçen günün izi Gizlice silinmeli! Hiç giyinmeden bile Şık ve genç görünmeli Her gören övünmeli ideal kadın ile Evlenen dövünmeli! Gadide'den Mücadele Salamon, yumrukla p1. sıkmış, odada dolaşıyordu. — Ne yapıyorsun Salamon. — Çarpışıyorum. — Kiminle çarpışıyorsun Sala» sarpışıyo- — Yahu, hem hizmetim var di- yorsun, hem de bulaşıkları “ken- din yıkıyorsun, bu me iş? — Gayet tabii bir iş azizim, bizmetçimle evlendim? — Burası bildiğiniz sinemalar» dan değil, burada öpüşülmez | Bazele » Londra AŞ ll LL