15 Ağustos 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

15 Ağustos 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 15 Ağustos 1934 KÜÇÜK İLÂNLAR ARİŞ ŞAL A ga A A ALL OLANA YA REN 1 — İş arıyanlar emsan Temiz bir alleya mensup — 22 yaşlarında bir türk kanım iyi bir dinde sötninelik yapmak istiyor. Paçiklaşta Yulamr caddesinde başında Dilber sokağında 28 efendinin hanesine —ı Hayız No hı Boyacı Faik müraesatı, Çiltlik saniplerile kürkçülerin nazarı dikkalıne: Ada tavşanı, la vak, domuz, ipek böcek ve sair hey vanat üzerinde ameli çok kuyyetli Wir mülehassıs çiflik ve kürkçoler lo İŞ yapmak istiyor, Talip olanlar, stanbul Çiçek pazarında 40 No ii Tobiüm mağar zasında Agop Culj esat, an efendiye ani —3 Muhasip — Daktle, fransızca, al manca bilen çok tecrübeli bir muhasip, Işarıyor. Günde birkaç saat için defter. lerinizi ve muhaberatınızı temin eder, Akşamda “ERtp,, rümuzile mdraosat, refakat, etmek şi etmek üzere bir çocuk veya yalnız bir zat nezdinde iş aramaktadır. (Soriğa 87) rümuzu ile Akşam gazelesine talıriren, mraraa, Fenni ressam - Kartoğrst Iş arıyor — Aynı zamanda fransizca, alman: ayn vakıf teorabell muhasiptir. hen: dis muayinliği do yapar, icabında da taşraya gider. Pangaltı P.K, No 1 yazılması. Yüksek tahsilli — Büyük aileler, kimsesiz. bir genç hneusi Türkçe ders, resim, örnek çıkarmak yo yazı ustalığı Ai kuruşluk. posta pulu covap verilir. Akşamda imuğuna tabriren müracaat, 2 — İşçi arıyanlar Büyük bir müesseseden — Fransızca muhabere, stenografl ve dak tilonrafi bilir bir türk hanımı İsteniyor, Akşam vasıtasile B.N, romuzuna mek. tupla müracaat, 2 ilabeti kul Daksiloya vakıf bir kâtibo ihtiyaş var. ür, Teliplerin iler gün sent dörkian beşe, kadar Galata Danlib Sigorta Han 27 numaraya müracaatları, —4 Terceme ve yâzı — İşlerinde çalışırılmak Ozers almanca, fransızca, #ngilizcs lsanlarından bir vaya bir ka çini bilen hanımların (Aicşam), gazete sinda (T.Y.) adresine yazmalar, — 2 Hastabakıcı ve hizmetçi ari niyor — Taliplerin Ortakoy Şifa Yurdu. idare memurluğuna her gün saâk 10-13 ye, Kadar müracaatları, Ortaköy tramvay yolu Musim Naci cad. 115. - 3 — Satılık eşya Satılık Teodolit ve Piyano — Az kullarılınış “Zeiss, yoarkalı teodoli vo nivelman İli, “Stelayeg, markalı 400 ray piyma, Babek Robert Kolec a müraztal, 4 — Eiralık-Satılık | Amedi matbaası satılıktır — BiX95 çita Tiyone Kıtacında İki tipo makinesi bir adet 50 santim atesli bıçağı. bir mukavva makinesi, bir zım- ba, bir bel makinesi biri 1,8 diğeri 48 beygir kuyvetindeki iki melör tr misyon bir prova tezgâlu ve Gairo se bibi tarafından satılıktır. Görmek fste- yenler pezartes, çarşamba günleri saat, Ondan akşam yediyo kadar Amedi mak banasının göcebilirler, —3 22 liraya kiralık di Möyoğlu Hamsltaşı Balıkpazarına yakın Harman» Kormeççi sokağında 16numaralı Gpartımanda havadar ve ziyadar, havar üz, elektrik, terkos suyu mevcut kul ii lı daireler moyeuttur, Kapi ya mürsema, EE Ucuz Satılık ev — Mereanla Uzunçarşı caddesinde Kilithan Kare indiki sokuktn caddeye narir köpe bar ginda 1 numaralı küzir 4 oda, 5 sofd, 2 kelâ, mutfuk, hamam ve Haliç den zine nezareti, elektrik, terkon ve tara, vası olan yeni ev ucuz aptılacaktır. Gulata Ada han 22, telefon: 49895. — EDREMITTE — Çayiçi, çarşıya 00 metroda, cadde Ozeri, her türln mağaza, ve aerl inşaata elverişli, eabıkan Saracın. Mehmet B, hanesi maktuan 1400 lireya Satılıktır, Teliplerin halon sahibi Atşam. gazetesi depo mamuru Hasan Ahmet EH. ye, görmek için Bâremltte Damat zade Hakkı beye mbracaatlar, — 1 ik köşk ika mesafede ve büyük bahçe içinde padide üzümler bağ ve sekiz oda bir selon banyo, elektrik, tarkos boyalı mü- Kemmel bir köşe satliktir. Görmek için Suadiye dört yol otobüs durak yerinde marangoz İsmail efendiye cumadan, etrafı duvarlı hane — “Tarabyada 9 oda oç salon Sarnıç, kuyu va elektrik tesisatını havi bir hane sablbi, taşraya gideceğinden acele satılıktır. Eminim Balıkpazar 6 No lı sarraf Vasll yahut Buyoğlu Tepe rastlar başı caddesi 16 No, Ankara sin müracaat, biyede Gayet. kullanışlı, şap, «leke tri ve su taslsatını hayl maa belçe iki hana satılıktır. Harbiye karşısı Meyve! 29 No.ya müracaat, Kiralık muayenehane — İşlek bir mahalda ve bekleme salonu, mun yene odası ve atelye odasını havi, yeni ve mükemmel bir musyenohano Kiralik tr, Sirkecldo Ankara caddesinde 02 Nolu “temiz Berber Kiralık haneler — Eakırköyünde istasyona cn dakika mesafede Tociril catilesinde 59 numaralı İhsan beyin köşke, biri allı diğeri © odalı iki bö ikin mamur bağ ve bahçe dorununda dır. Her iki bölük birden ve ayrı ayrı da verlir, Elektrik, hamam, tatlı su denize mozaveti feykalâdedir... — & Acele kiralık çiftlik — Kaçak (Çekmeceyo yakın Çoban çeşme civarında Eüime şosesi özerindeki meşhur Saadet dere çiftliği kiraya verilecektir. Sap ta yapılır. Müşterilerin İstanbul Balıkpaza: nda Süngercilerde 94 numaralı ticaret hanede Yoğurtçu Ziya bayo müracant. alonuna,, müraraat. —2 Jar —e Acele satılık arsa — Kadıko yünda Bahariye caddesinde Süreyya paşa sinsması karşı sırasında rontkenel Kâmil bey apartımanı bitişiğinde apar aman inşasına muvafk arsa sallar. Müracmat Sirzeolde Gülistan otelinde Rüşin. oğlund ik man — İstiki caddesinde Şık sine ması karşısında 166 No.lı İstKİĞİ apar. buremnda bir dalro kiralıktır. Görmek için. kapıcıya, kiralamak için İstanbul Bahçekapıda Taş Handa 20 numarada Umüm Felâk Acentesine müracank. 10 dosinde Atıf Efendi kütüphanesi karşı” sında mahiye 20 lira icar getiren bahçe ve terkos suyunu havi allı odalı 27 ne maralı hane 2000 Yiraya gahılıktır. Acele ve kiralık Köşl Boğuzl, Çengelkoy Havuzbaşı Çakal tere caddesinde G0 metre meyvalığı havi yedi odalı ahşap bir köşk: Görmeli istiyenler | Çengelköy telgrathanesine, görüşmek için Kadıkty Telefon caddesi 108 numaralı haneye müracaatları, —8 No, 1i, 6 oda, kuyu, sarnıç ve büyük ihçasl, denize mezareti vardır. 23 İran ya, Anahtarı bişi komşudadır. Sabi, aüresi onlardadır. Büyükadada — Nizamda denle konarı, rıhtımı, büyük kuyulu 800 metre. güzel “bir arsa salk, Bakkal Ligor efendiye muracaat, Kahve karçısında beşor odalı yağlı boyalı elektrik, terkos tesisatını havi zmüceddet kârgir İki muntazam hane Sallıklır Maktan üç bin beşer yüz liradır. — 8 Kelepir — Sener pl am m ve işinde kiracı bulunan bir mali yarı atına meele sai at (8 - ) arasında mürscşak 2608 i klar. Telefon Komipaşa Dah ona ink yağlı Yere baş o nt ar İn man bale, elektriki, tarkonlu. ve içe yühu er maktu figç Tüp aya sabi Pk, Ken ör rca, Aranıyor — Kiralık 8- 4 çdalı apar Bali ei ksudiya Han 8€ numaraya yazılması. ,man, Tefellât ye adresin Acele satılık hana — Vefa cad Kiralık hane — Bakırkoy Yeniyol Satılık ev — Lâleli, Çukürçeşme Ucuz dört katlı apartıman — Kurtuluş Yeni istasyon Azak sokak 19 No, Sabitinin dışarıya gitmesi mana: | sebetilo pek ohyon fiatle acelo satiliyor. Mozkür apartmanda öçnnen daireye müracaat, Kiralık nane — Üsküdar Feti ağacı, Yazmacı Şerif sokağında 18Noh | hane 6 oda, terkos, havagazı, elektrik, Sarnıç, kuyu, Boğaza bakan taraca, manzarası mükemmel ve havadar; kir | ik sayi gi: Kiralık raobliyeli mobilye- aparlıman; ev, köşk ve stiro (çin Bey oğlunda Tihamra pasajında “Verite,, ye mhracaar, Telefon: 42/00 (saat 19-13 18 - 50) Satılık hane — Kadiköy Allyok ağın Çilek sokağında man mnştemilâk 7 oda ve altında kira getizen bir dükkânı havi 24 numaralı, yeni bir ey ehven fiyatla satılıktır. Içindeki sahibine mü: Tactak, <i satılık apartman — İstiklâl caddesi tramvaya bir 7 kat mermer mord- irak getirir 10000 lira, Kelepir Beyoğlu dakika mesafede van 161 ira Müracaat; Beyoğlu İstiklal caddesi Apa Caml sakak No. 1. 1 cl kat Ev, tarla ve dükkân (1500) uraya satılıktır — Yeşilköyo kırk bey dakika mesafede bulunan Safra kö- yünde dürt oda bir dükkân (2000) metre koyulu bahçe 200 koyun alır böyak bir ahir al parçadan ibaret (64000) reetre tarla sabiti. Talip olanlar mezkör köy Imamı Tahsin efendiye ve Yenipas- tahane merstle d e küçük Hilmi baye müracast edebilir. <a Satılık mükemmel hane — Boyoğlunda İngiliz. sofarothanesl arkan sında Aslan sokak 18 numaralı hane satılıktır. 12 oda, salon parke, yağlı boya dıvarları, arkasi bahçe. Yalnız 12 ye kadar müracaat, Acele satılık aparıman ve hana — Cihangir, Kiruzağa mahaller inde Kadirlr yokuşu Kasatura soka: ğında beş daireli, iki dükkân mahiye Gokan lira irar getirmekte clan Fehmi Bay aparamanı sekiz bin liraya ve ii salindeki beş odalı körgir hane de üçin baş yüz liraya sesi satıliklr. İçindeki sahibin rurasank Ez Acele satılık yalı — Kuzguncuk iskelesine 9 dakika mesafede Paşalimanı mevklinde 101 numaralı yal bir kilo metre murabtaca yakın bahçesi ve ayrı kiralık bölüeile ber veçhile kabili takalm. ve kabili isilfede olan bu bina payar. liksız 6000 liraya verilecektir. Talplerin yalıya müracaatları & İk dükkân — Kahıkoyonde Pazaryolunda 188 mümaralı Turan ma. Bazasi kâftel levazım ve P6O metro bah çesila kiralıktır. Kargisndakl t0tüneüya, mürnesat olunması in eğin İstiklAl caddesinde Elhamra Hanında yodişor odalı, banyo, kalorifer, asansörü. havl, denir görür, doktor kabinesi ve ikametgâh itlihamna elverişli kiralık daireler vardır. Birinci katta 8 numaralı büroya mlracant, Tel, 40045. Usküdarda satlık Güzel manzaralı, geyet kullanışlı, iç dışı boyalı, 650 metre murabba 7 oda, hava: gazı ve su taslsat, amam, büyük bah çesinde meyva ağaçlar, çiçekler ve I- monluk, kuyu, bavazlar ye amerikan sletemi' kümeler. Fıstık ağacı tramvay, durağı solunda Yazmacı Şerif sokağı No, 8. İçindekilere müracı i ik doktor muayeneha nesi — Sirkeci Muradiye caddesi 87 No. ikinci kat gayet kullanışlı, 8 odalı, fevkaltde havadar, elektrik, terkon, hayaganı mevcut doktor musyanehanesi kiralıktır. Sirkesi Huradiyo caddesi 35 Dumaralı berber igor cast, Cağaloğlunda Son Posta matheası sırasında apartman. lnşacına elverişli Ve ucuz. Müracaat; Türbe Babil caddesi (Mahmudiye ) e, 18, -6 5— Müteforrik Almanca, leri — Usulü ted el mükemmel olan bir Almân hanımı Almanca dereler Yermektedir. Cumadan. mandi her gün saat 4 ton 7 ye kadar | mapracaat : Melis Nezih H. Yakalı Mis sokağı 9. Mobilya münakasası Nafıa vekâletinden: Yeni inşa edilmekte olan vekâlet binasının muhammen bedeli 40.000 lira olan mobilya, mefruşat ve tesisatı kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Münakasa 5 eylül 934 çarşamba günü saat 15 te nafıa vekâleti malzeme müdürlüğü makamında yapılacaktır. Taliplerin tekliflerini cari seneye mahsus ticaret odası vesikası ve 3000 liralık teminat mektubu ile birlikte münakasa saatinden evvel komisyon riyasetine vermeleri icabeder. Talipler bu husustaki şartnameleri “40,, lira mukabilinde vekâlet malzeme müdürlüğünden satın alabilirler. (4633) Deniz Lisesi Müdürlüğünden: Mektebimize yüz sekizer lira ücretle bir coğrafya, bir riyaziye, bir Ingilizce muallimi alınacaktır. Madde 1 — Ingilizce mualli Mutlaka üniversitede bili an ehliyetaameyi haiz veya maa müseccel İngilizce muallimi olacaktır. 2 — Riyaziye muallimi: Üniversite riyaziye şubesinden veya yüksek mühendis mektebinden veya yüksek muallim mektel ziye şubesinden veya maarifte müseccel lise riyaziye muallimi olacaktır. 3 — Coğrafya mual Ü ersite coğrafya şubesinden mezun veya maarifte müseccel lise coğrafya muallimi olacaktır. « 4 — Riyaziyo ve coğrafya muallimi için mütekait zabitlerde Üniversitede imtihan vermek şartiyle alınabilir. 5 — istekli bulunanlardan hiç bir yerde varifedar olmıyanlı tercih edilecektir. 6 — Arzu edenlerin nihayet 20 Ağustos 934 tarihine kadar Heybeliada da bulunan meklebimize müracantları. “4GB5,, Galatasaray Lisesi Müdürlüğünden: 1 — Ağustosun yirmi beşinci cumartesi gününden itibaren tale- benin kayıt ve kabulü muamelesine başlanacaktır. 2 — Derslere bir teşrinievvel pazartesi günü başlanacaktır. 3 — Orta, Lise ve Ticaret kısımları mezuniyet imtihanları bir Eylül cumartesi günü, ilk kısım ikmal ve mazeret imtihanları on beş Eylül cumartesi günü, Orta, Lise ve Ticaret kısımları ikmal imtihanları ile yeni talebenin kabul imtihanları yirmi iki Eylül cumartesi günü başlıyacaktır. 4 — Leyli talebenin senelik tahsil ücreti, Lise kısımları için 300, ilk kasım te tahsil edilir. Kayıt ve kabul muamel teksitin tediyesi şarttır. Yedinci ve ondan aşağı dereceli memur çocuklarile ücretli talebenin ikinci ve üçüncü kardeşlerinden tenzilât yapılı 5 — Fazla tafsilât almak isteyenlerin Mektep İdaresine müracaat- lan. (4763) Gümrük Muhafaza Umum Kumandan- lığı İstanbul Satınalma Komisyonundan: 1 — Gümrük Muhafaza kıtaatı için 2,729 çift Pamuk, 2.729 çift yün çorapla “640, kilim, “40, battaniye ayrı ayrı pazarlıkla alınacaktır. 2 — 19/8/934 Pazar günü kilim ve battaniyelerin, 20/8/934 Pazartesi günü de çorapların saat 10 da pazarlıkları yapılacaktır. 3 — Tasdikli gartoameler her gün Komisyondan alınabilir ve pümuneleri de görülel 4 — İsteklilerin çoraplar için “117, kilim ve battaniyeler için de * 140, liralık muvakkat teminatlarile belli zamanda Komisyona elmeleri (4723) İstanbul Mıntaka Sanat Mektebi Müdürlüğünden Mektebimizde Eylül 934 mezuniyet ve ikmal imtihanlarına 1/9/934 tarihinde başlanacak ve 20/9/934 tarihinde bitecektir. İkmale kalmış talebenin 1/9/934 de mektepte hazır bulunmaları lâzımdır. İkmal imtihanları esnasında hasta olduklarını tabip rapo- çile isbat edemiyenler; sınıfta ipka bırakılırlar, Derslere 1/10/934 tarihinde başlanacaktır. Sınıf geçmiş olanlar, 1/10/934 tarihinde mektepte hazır buluna- caklardır. (4645) Yüksek Mühendis Mektebi ı Satınalma Komisyonundan: İhale tarihi İhale saati 6/107934 4 1 — “30, adet pergel takımı 2 — Matbaa için eçza vesair malzeme |, 1430 Yukarıda yazılı levazım bizalarında gösterile tarih ve saatlerde aleni münakasa İle alınacaktır. İsteyenlerin şartnamelerini görmek üzere mektep idaresine müracastları ve münakasaya gireceklerin muayyen saatten evvel 9, 7,5 nisbetinde muvakkat teminatlarını (4233) İstanbul 2 nel icra memurluğundan: Bir borçtan dolayı mahcuz ve paraya çevrümesiar o karar verilen yazılan, aşyası ila biri Bull diğeri Hiyut markalı Hususi otomobil ve saira 218/84 tari bine masadif salı gonn saat 9 danlik baron Taksimde MUl Garaja açık arkı trma suretile satılacaktır. Talik ulanlar ların yevmi mezkür ve saata malak linda hazır bulunacak memurumuza, 3/0090 dosya No si ile müraesatlam ân olunur. Mektuplarınızı aldırınız Gazetemiz fdarohanosln © sâres olarak göstermiş olan karilerimizden ÇEKa-Serlö 37- MS- TY-SR-On pamlarına" gelen mektupları idarohar mizden aldırmaları merondur. Tekin ve Nuri beylere Gönderdiğiniz ilân için ida- #eye müracaatını rica olunur,