15 Ağustos 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

15 Ağustos 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

15 Aster 1984 Deniz yolları İŞLETMESİ Acenteleri: Karaköy - Köprükapı Tel 48862 — Klrkeci MaRnrdaresde an Te: BET Trabzon Sür'at Yolu Cumhuriyet ap Perşembe 720 de Galata nlıtımından kalkacak, Gidipte İnebolu, Samsun, Ordu, Gire- son, Trabzon, Rize, Hopaya Dönüşte bunlara ilâveten Pazar, : ie 3 Sür'at yolu vapuru 17 Anafarta ağlak Cuma 11 de Sirkeci rıhtı- mından (kalkacak. Gidişte Antalya , Mersin'e. Dönüşte bunlara il Bartın yolu BURSA “pus 16 Ağustos Perşembe 19'da Sirkeci rıhtımından kalkacaktır. (4789) Ayvalık Yolu vapuru 15 BANDIRMA "ip Çarşamba 19da Sirkeci Rıhtımından kalkacaktır. “4741,, Dikkat Vapur başlarında izdihama mahal kalmamak üzere bilet lerin hareket günlerinden evvel Karaköy ve Sirkeci acen- talârımızdan tedarik edilmesi muhterem yolcuların menfi ları icabındandır. “46 Galata 6 ncı Vakıf han (Sabik Arapyan han) 4 üncü kat Tel. 44957 -3- 40923 Svenska Orient Linien Gothenburg Golkenburg, Blokbolm, Oslo Dansi, Göynin Copennheg Abo Reral ve bütün balık ilmanlar Şark ve Kara deniz başben ilmanları arasında 16 günde bir azimes ve avdet için müm Haram poetalar. Güymla - Danziş - Gethenbürg vs Oslodan beklenen vapurlar. Nordland. vapuru 11 doğru Vikingiand vapuru 25 ağustosa doğru Hemland vapuru 11 Eylüle doğr Yakında İstanbuldan Hamburg olar. dam - Kopenhag, Göynla Gotanbung, Daniztg » Btakhalır, Ve Oslo, imanları için hareketedecek vapurlar. Nordland. vapuru 15. uğustoca doğru, Vikingland vapura 27 apustosa doğru Hemland. vapuru 15 #ylila değrü Fazla. taiilâi için Galal'da Gine “Vakıf bar (eki Arapyan hanında) 4 nen. Katta ktin acentalığna müracsat, Tel 44067 8 -0pa, 0681) ağustosa Teri Kesmek Zararlıdı. Sakın bir takım terkibi meçhul ilâçlarla terinizi kesmeğe kalkışmayınız. SUDORONO PERTEV KAT'iYYEN TERi KESMEZ, Sadece mecrasını değiştirir. Ondan dolayı da hiçbir zararı dokunmaksızın, koltuk altlarına sürülebilir. VAPURCULUK TÜRK ANONİM ŞİRKETİ İstanbul Acentalığı Liman ban, Telefon: 22925 İzmir Sürat Yolu SAKARYA vapuru EerPerşembe çonü saat 16 da Gnlata rhtımından kalkar. doğru İzmire gider. Bu vapur ber pazar günt saat 18da İzmirden kalkıp doğru İstanbula gel Karabiga yolu Es Cumartesi, Çarşam- ba günleri saat 80 do Tophane klamından bir vapur kalkar, Gdiş İzmit yolu Yatan Cuma, Pazar, Salı, Çarşamba günleri bir vapur saat 0 da Tophane rıhtımından kalkar, DOYÇE LEVANT Linye Hamburg Hamburg, Brem, Anvara, İstanbul ve Babrisiyal arasında azimet ve avdet muntazam postaları Hamburg, Brem, Gtetin, Anvers ve Roterünm!'dan Umanımıza muvasaltkı beklenen vapurlar Avola vapuru 32 Tommuza doğru Winirled vapuru 84 ağustasa doğru s ru 26 ağustasa doğru Gi vapur 81 aftıstosa doğru Burgaz, Yarma, Küetenen, Kalas ve İkra için Umanımızdan hareket edecole yapurlar Winirled vapcri 21:23 ağustos doğra Sofia vapuru 26 - doğru Yakında Hamburg, Brem, Anvers ve Rolerdam limanları için hareket edecek vapırlar. Andros vapuru Tişazımızda, Ulm vapuru 16-19 Ağustoma doğru Avola,, 28 , O, Fazla tafsilAt için Galata'da Oya: kimyan hanmda Laster Sibermann. Ve Çüreküsi vapor acentalığına mn. racast, Telefon :44647 -6 (G6) ağustos Satılık Ucuz Ev Bostancı'da deniz konarında aefalt üzerinde yeni inşa, edilmiş altı oda, Iki mutbah, bahçeli bir ev ehyen fiatia satılıktır. Taliplerin Bostancı Yeni karl ye İçerenkoylü Esrt İsmail efendiye, moracaatları, 1568) Oz Türk diline Anahtar Memurlara, yazı yazanlara kolaylık Osmanlı dilinde kullanılan kelimelerin Türkçe karşılığı Maarif kitapbanesinde 10 kuruştur. Bir alacağın temini için evvelce he. gedilen eşyayı beyiiyevin bu kerre satı ına karap verilmiş ve 20/B/44 çarşamba güon saat 17 de Boğazkesen Yeniçargı Hamam sokak 24 No lı Bürhüner apar. tumanı 1 No hı dairesinde açık arktırma ile satılacaktır. Talip olanların yeyin, mahsusta hazır bulunmaları ân olu. nur. (1493) Mezkür elbiselerin 5 eylül 934 taliplerin şartname almak için her desindekl tarifat dahilinde hazırlan: ı ihtiva edecek k: dif çarşamba günü tındi mübayaat komisyonuna | recode ipotekli Ist. Beşinci icra dairesinden: Müstahdimin fçin yaptırılacak 2000 - 2600 takım elbise k: zarf usulile münakasaya konulmuştur. Tophanede levazım liği satın alma komisyonu ilânları Kaleli lisesi, ölçme taburu ve merkez inzibat kıtasının ocak larının tadili 21/8/934 salı günü #aat 14 de kuleli lisesi ayrı diğer- leri ayn pazarlığı yapılacaktır. Taliplerin Tophanede komisyona gelmeleri. “199,, 4778,, * Levazım dikim evi için 15,000 adet sarı perçin çivisi 20,000 adet kesme kanca 16/8/934 per- gembe günü saat 15 te pazarlıkla alınacaktır. Taliplerin Tophanede komisyona gelmeleri. “198,,“4777,, 4 ii Harbiye mektebi için on bin kilo beyaz peynire talıp çıkma dığından 16/8/934 cumartesi günü #aatl5te pazarlığı yapılacağın dan taliplerin Tophanede kol yona gelmeleri, “197, “4776,, Acele Satılık Piyano Az kullanılmış iç çapraz. bir Altan piyanosu acele eatilktr. Görmek. star yerler Pangaltı Süleyman Nazif sokağı 1) Ko ya moracaa, 1884) Şark demiryolları mü- düriyetinden: Şark demiryolları idaresi “Çer- 'kesköy,, anseri için diplomalı bir eczacı araniyor. Talip olanla” istida ile mezkür demiryolları üdüriyetine o müracaat etmesi lâzımdır. Oildiya ve Zühreviye matal Dr. NURİ OSMAN Bayoğlu Elhamra apartmanı No, & (1818) Istazbul altıncı Tera Memurluğundar: Bir borçtan dolayı mahcuz ve paraya, çevrilmesi mukarrer hane oyası 1618/904 tarihine müsadif perşombe günü saat 10 da Beyoğlunda Tünel civarında Ya ( sacı mahallesi Bostan Yeni yol sokak 11/24 No lı apartıman önünde satılac- Hından talip olanların mezkür gön ve Santi mahallinde hazır bulunmleri ozun ân olan. Mukaddema Beyoğlunda Hasayin ağa mahallesinde Keresteci sokağında 38 No. lı baneds mukim iken halen ikamet gölü moçlul bulunan Nefisa Mevhibe, hanıma, İstanbul #kinel era memurluğundan : Ukte tasarrufunuzda olup Derviş oğla Osman efendiden Hetikras atıniş olda” Hunuz sekiz yaz elli liraya mukabil Alacaklı mumalleyh namına birinci de- bulunan Hücoyin ağa mal kağında eski 11 rakka maa balıço bir bep hanenin beryaçlı talep ve karar paraya çeyrik m6 musmelesine sas olmak üzere orbe- buvukut merifetle /8(034 ta mahalen ye leraon yapıları vaziyet ve akli kiymet müamelesi neticesinde mez” kür gayrı menkulünüz tamamınâ iki bin Ura kiymet taktir edilmitir. Bu hususta bir ölyeceğiniz varsa iera va iflks ka- nununun 103 0nc0 maddesine tevfiken. (004/1068 dosya mumarasile üç gün zar. fında dairemize bildirmeniz ilânen teblig olan Taran nel icra eamurlağumln İpotek cihetinden iparaya çevrilmesi takarrar odan ve B/Ğ/984 tarıbine mü: end çarçanıbu günü. nah 14 t raenk olan ve köyfiyti satıp Akçam gazetesinin 1 inci sabifesinin. birinci sütununda ve Vakit gazetesinin. 11 nel ahifesin 4 ünen stununda ya alı bulunan Topkapıda Takkeci mahal lesinda atik Fazlı paşa codi Davut paşa sokağında atik 10 cedit 94 94/1 Dumuralarla murakkam gayrı bostanın satışı 2280 No.li kanım: olmadığı Posta T. T. Binalar ve Levazım Müdürlüğünde; tarihinde İhalesi yapılacağından gün, şartnamenin mahsus mad- acak teklifnamelerle teminatla” lı zarfları tevdi için de mezkür tarihe mü- £ 14 te Boyoğlu posta T. binasının üçüncü üracaatları, (4637) Üsküdar Kız San'at Mektebi Müdürlüğünden: 1 — Mektebin ihtiyacı olan 52 ton kok kömürü aleni müzayede ve münakasaye konulmuştur. gi artesi, perçembö ya iştirak için tayin edilen gün ve e Fındıklda Yüksek Mektepler muhasebesinde müteşekkil komisy, iracaatları, (4371) Posta T. T. Binalar ve Levazım Müdürlüğünden: Posta T. 7. fabrikası için lüzumu olan 10 ton buzu sanii man- goncz aleni surette münakasaya konulmuştur. Münakasa 16 eylül 1934 tarihine tesadüf eden pazar günü saat 14 te yapılacağından tayin olunan gün ve saatte “/, 7,5 nisbetindeki teminatlarile Galala- saray lisesi karşısında Beyoğlu Posta T. T. merkezi üçüncü katın da müteşekkil Posta T.T. satınalma komisyonuna müracaatları, Şartname hergün alınabilir. “3855,, Posta T.T. Binalar ve Levazım Müdürlüğünde Mübayaasına lüzum hasıl olan üç evide 40,000 metr. aleni surette münakasaya konulmuştur. Mezkür telin 15 Eyi tarihinde münakasası icra edileceğinden talijletin. şartname almak için ber gün, münakasaya iştirak için de mebhus tarihe mi cumartesi günü saat 14 te Beyoğlu posta T.T. Binasının üçüncü katında mübayant komisyonuna müracaatları. (3860) Komisyonundan: Mektebimiz Elektro - Mekanik Şubesi için kapalı zarf usulile bir. adet, buhar mı esi alınacaktır. Münak: 22/9/934 pazartesi, günü saat “14, te ılacaktır. İsteyenler şartname ve teferri iki lira bedel mukabilinde mektep veznesinden tedarik edebil Münakasaya gireceklerin muayyen saatten evvel, muvakkat temi: matlarını vezneye yatırdıklarına dair makbuzlarla sair evrakı lâzımeyi mubtevi kapalı zarfların komisyona tevdi etmeleri lüzumu ilân olunur. — (3926) Kuleli Askeri Lisesinden . Gerek Kuleli, Gerekse Maltepe Askeri Liselerine kaydı kabul için mür: ıkları tekemmül eden efendiler saat 9 du Kuleli Askeri Lisesinde icra edileceğinden İstanbulda, bulunanlarla taşrada bulunanların yol masrafları kendilerine sit, olmak ve musabaka neticesinde muvaffak olamadıkları takdirde biç bir hak iddia etmemek bulunmaları lâzımdır. Yüksek Mühendis Mektebi Satınalma 34 Pazartesi günü dım) ) İnhisarlar U. Müdürlüğünden 1 — Domates suyu, adet Lemal markalı ve 2 numaralı Banka teminatı karşılık gösterilmek şartile bedeli iki senede müsavi taksitlerle ödenmek üzere kapalı zarf usulile satılığa çıkarılmıştır. 2 Müzayede 8/9/934 tarihine müsadif Cumartesi günü saat 15t9 Cibalideki Alım, Satım Komisyonunde icra kılınacaktır. Şartaameyi görmek ve İzahat almak için talipler her gün Komisyona müracaat edebilirler. 3 — Teklif mektupları kanundaki hükümlere göre yukarıda tayin olunan 4 — Her istekli muhammen bedelin “47,5 olan 561 liralık mu- vakkat teminatı tayin olunan saatten evvel teslim etmelidir. (4739) » 21300 adet muhtelif hacimde Likör gişesi, 110000 , o, — eb'atta Mantar, 20000 ,, Kar beyaz şişe kapsül, 5000 ,, 10 santilitrelik nümunelik giye, Yukarıda nevi ye miktarı yazılı malzmenin pazarlığı 5/9/934 taris bine müsadif Cumartesi günü saat 15 te icra kılınacaktır. Taliplerin gartnamelerini almak için ber gün ve pazarlık için de tayin olunan günde “7,5 tel ile birlikte müracaatları, (4740) * Bir adet motörle mliteharrik yaldız makinesi, Bir adet motörlü tel dikiş makinesi. Yukarıda nev'i ve miktarı yazılı makinelerin pazarlığı 1/9/934 taribine müsadif Cumartesi günü saat 15 te icra olunacaktır. T; lerin gersiti anlamak için her gün ve pazarlık için de “7,5 teminat parasile birlikte tayin olunan gün ve saatte Cibalideki Alım satım komisyonuna müracaatları. (4790) » 1 — Mücsse in “242, adet yangın söndürme alâtı kapali zarf vsulile münakaı konulmuştur. 2 — Münakasa 25/8/934 tarihine mnsadif petşembe günü saat on beşte Cibalideki alım satım komisyonumuzda Icra kıl Şartnameyi almak İçin talipler hergün komisyona müracant edebilir, 3 — Teklif mektupları kanundaki kükümlere göre yukarıda tayin olunan gün ve saatten evvel komisyona verilecektir. 4 — Münakasaya şartname mucibince Milli Mudafaanın kabul ettiği firmalar iştirak edebilir $ — Her istekli bedelin “/ yedi buçuğu olan 600, liralık muvakkat teminat akçesini tayin olunan saatten evvel teslim etmelidir. “43634